Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar. 150 MC nin 62 sayfasını ve 150 MR nin de bütün sayfalarını hatmettikten sonra 150 MR ı arka teker kalınlığından ötürü tercih ettim :) 2600 e ruhsat plaka hariç Ankara da Odabaşı otomotivden anlaştık ve kapora bıraktım. nasipse yarın teslim alacağım motoru. tembih ettim 16 numara zincir çarkını değiştirecek, hediye olarak kask verecekti ama korumalık yaptırsın istedim :) birde 40 litrelik çanta ile alacağım. Bundan önce monero 125 cc lik scoter vardı, elimden zor çıkardım ama çıkardım, şükrediyorum artık. Rodaj dan sonra Zincir ve tekerleri değiştirip devam edeceğim daha önce kullananların tavsiyesi var ise beklerim. Mesela HD kalite ile motorun a dan z ye her tarafını orjinal halini çekeceğim ve kenera koyacağım. aklıma birşey takılırsa sonra bakarım diye.

Motoru teslim almadan şu şurda mı, bu hangi konumda kalmalı yada şu civatayı sıktır diyeceğiniz gibi bir durum var mıdır ? teşekkür ederim...

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/79806-yeni-mondial-150-mr-6.html#ixzz1Gf3YtjI2
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
2
mondial 150 MR

Arkadaşlar ben geçen hafta aldım 150 MR yi.hiç titremesi yok.son derece keyif veriyor kullanırken.Burdur'un Bucak ilçesinden 2600 liraya aldım.yanında da goldmaster dijital uyduyu takım halinde hediye ettiler.ayrıca motor çin de değil tayvanda üretiliyormuş.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Motosikler bildiğin Çin malı, önüne gelen farklı bir yer söylüyor. Bu arada şanslıymışın, fiyatlar tekrar yükseldi. Mondial baba %6 zam koymuş malları ucuza gitmesin diye.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
İyi geceler arkadaşlar ben kanuni deer 152 kullanıcısıyım 2. motorsikletimi alamayı düşünüyordum tamircim aynı zamanda yamaha, mondial, sym gibi markalarında yetkili bayisi ve servisidir. Motorların ikisinide yakından gördüm inceledim ama mr daha hoşuma gitti deerıda kafama göre ufak modifikasyonlarla keyif motoru ve şehir içi kullanıcam ama uuzun yolda kullanmak için istediğim bir motorsiklet arıyordum. Mc baktım ama oda ybr benzetmişler gibi geldi banada piyasada çok olduğu için heralde bir türlü sevemedim ybr benzerler modelleri mc yide "atiturhan" arkadaşımız çok güzel yol motoru haline getirmiş kararsızım gibi.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Yol yapma amaçlı dün gece kafayı bozduk bu gün edirneye yola çıkacaktık hava muhalefeti yüzünden iptal oldu işte yağmur çamur dinlemesin gazverdikçe gitsin ööle bişey arıyorum arka ve yançantalar içinde mmüsait olsun istiyorum.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
İki kişi için sele biraz ufak kalmış sanki. Onun dışında cross bile yaparsın. :)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Ben solo sürücüyümdür arkçı istemem fazla sevememde motoruma başka birinin temas etmesine izin vermem kolay kolay 1 ben 2 tamircisi.

Tekrar gidince alıcı gözüyle incelicem ve son kararımı vericem atiturhan arkadaşımızda olsaydı güzel olurdu.

ikiniizin yazıları gerçekten aydınlatıcı yazılarınız olmuş gerçekten güzel olmuş
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Dün motor bloğunu güzelce temizledim. İlk günkü gibi oldu.
Yalnız egzosun artçı ayağına denk gelen kısımlarda ayakkabı izleri var. Muhtemelen tecrübesiz artçılar ayağını koyup azıcık eritmiş. O kısımları nasıl temizlerim?

Egzosun soğukken Gaz yağı ile temizleyebilirsin. Ama gaz yağını öle heryerde bulamıyorsun.
 
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hadi hayırlısı bakalım. sahibinden'de gördüm direk bu başlığa girdim. Eğer 250 mr alacaksan bence direk vazgeç. Alan arkadaşlar pek olumlu yorumlar yapmamış. Bide titreşim çok diyolar ama merak ediyorum ne kadar yani bunun ölçüsü nedir ?
 
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlısı. :)
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
arkadaşlar butuun sayfaları yorumlarınızı okudum...

inzell öernek alacağım kişisin..temiz kullanmısın helal..

bende 150 hs var.vitesli kullanmak istiyorum artık..ve çok hoş bi motor..ehliyetim de yok.e bunu alırsam köy yollarında deil de asvaltlarda kullanmak ve ehliyet gerek..b sınıfı var A2 de yaptırmak gerekirse ne kadar tutar sizce ? Ben askerden yeni geldim ve bu modeli ilk gördüğümde vuruldum hemen bu siteye girip baktım..yorumları hemen okudum..süper motor Allah var..şekli şemali..benim boy 1.98.kilom 105..uyarmı dersiniz? sele rahat deilmiş ama alışırım napım :( kafaya koydum artıkın MR olacak inşallah...
Hepinize kazasız belasız gün dilerim...


Bu arada inzell, o motora nasıl kıyıp da satıyorsun..yerinde olsam kesinlikle satmam..
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Eğer yeni motor için yeterli para çıkarabilirsem bu da duracak inşallah, garajım büyük daha 30 motorluk yer var. :p

1.98 boy ile sanırım tek başına kullanman gerekir. :)
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
walla ii edersin yerinde olsam satmam onu...

ewet boy biras uzun..hs ye bile sığıyorum tam buna sıgarım die tahmin ediom..hs de arka koltuga oturunca daa rahat ediodum kullanırken:D
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Buna da sığarsın da, artçı olursa sıkıntı olur. Dizlerin gidona değebilir. :) Vites pedallarını kontrol etmede de sıkıntı yaşayabilirsin.
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
hayırlısı bakalım..46 numara ayakkabı da olcak.. of of..alıcam koydum kafaya..tabi sizlerin sayesinde..vites konusunda da acemiyim napcam bilmiom.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst