- Katılım
- 15 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar. 150 MC nin 62 sayfasını ve 150 MR nin de bütün sayfalarını hatmettikten sonra 150 MR ı arka teker kalınlığından ötürü tercih ettim
2600 e ruhsat plaka hariç Ankara da Odabaşı otomotivden anlaştık ve kapora bıraktım. nasipse yarın teslim alacağım motoru. tembih ettim 16 numara zincir çarkını değiştirecek, hediye olarak kask verecekti ama korumalık yaptırsın istedim
birde 40 litrelik çanta ile alacağım. Bundan önce monero 125 cc lik scoter vardı, elimden zor çıkardım ama çıkardım, şükrediyorum artık. Rodaj dan sonra Zincir ve tekerleri değiştirip devam edeceğim daha önce kullananların tavsiyesi var ise beklerim. Mesela HD kalite ile motorun a dan z ye her tarafını orjinal halini çekeceğim ve kenera koyacağım. aklıma birşey takılırsa sonra bakarım diye.
Motoru teslim almadan şu şurda mı, bu hangi konumda kalmalı yada şu civatayı sıktır diyeceğiniz gibi bir durum var mıdır ? teşekkür ederim...
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/79806-yeni-mondial-150-mr-6.html#ixzz1Gf3YtjI2
Motoru teslim almadan şu şurda mı, bu hangi konumda kalmalı yada şu civatayı sıktır diyeceğiniz gibi bir durum var mıdır ? teşekkür ederim...
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/79806-yeni-mondial-150-mr-6.html#ixzz1Gf3YtjI2