Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Yok yahu o kadar abartmayın, kalitesi sadece parasına göre iyi. Ayrıca motor safkan Çinli. :mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
gidip bir soralım bakalım ben gidip soracağım :) belki de değildir canım çinli olmayabilir mz yapmıştır belki
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Hacmine göre torku iyi... Ama Çinli. Çinli olup da kalitesiz olacak diye birşey yok. Çin deki teknolojinin çok çok gelişmiş olduğunu kabul etmek lazım. Olay sadece ticari. Çin Ticaret Ateşesinin dediği gibi. Bizde ucuz mal da var pahalı da. Tercih müşterinin...
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
2
Arkadaşlar bu motoru almayı düşünüyorum ancak daha önce hiç vitesli motor kullanmadım. Ayağımı yerden kessin okula gidip gelirken kullanayım diye bir motor almaya karar verdim oda mondial oldu. Bayiye gidip denemek istiyorum kullanımıyla ilgili bilgi vermeniz mümkünmüdür ? Gaz fren vites debriyaj nerdedir nasıl kullanılır ?
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
evet kardeşim aslında dediğin doğru çinin teknolojisi şu an çok çok üst seviyede bu motor isterse afrika yapımı olsun :) sonuçta kaliteli motor hocam zaten motora adam gibi bakarsan o da sana çok güzel hizmet eder hangi marka olursa olsun motosiklet tamircilerinin önünde duran motosikletler zaten hep böyle motosikletine düzgün bakmayan adamların makinaları adam ne ilk bakıma götürmüş ne yağına baktırmış ondan sonra cort olmuş çinli işte hadi oradan :) :queen:
alacağım inşallah vulture ' u çok hoş alet motor derili kardeşim gibi lastikleri de elden geçirdik mi tamamdır :cherry:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Arkadaşlar bu motoru almayı düşünüyorum ancak daha önce hiç vitesli motor kullanmadım. Ayağımı yerden kessin okula gidip gelirken kullanayım diye bir motor almaya karar verdim oda mondial oldu. Bayiye gidip denemek istiyorum kullanımıyla ilgili bilgi vermeniz mümkünmüdür ? Gaz fren vites debriyaj nerdedir nasıl kullanılır ?
Düşünürsen benim Mondial'i verebilirim. Üzerine ekstradan mat siyah koruma demiri taktırdım. Rodajını da titizlikle tamamladım. Şu an 3800'lerde...
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
yok kardeşim 0 km almayı düşünüyorum forumu başından bu yana okudğumda aleti ne kadar titizlikle kullandığını biliyorum ama yeni almayı düşünüyorum öncelikle de şu kanuniyi elimden çıkarmam lazım
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
evet kardeşim aslında dediğin doğru çinin teknolojisi şu an çok çok üst seviyede bu motor isterse afrika yapımı olsun :) sonuçta kaliteli motor hocam zaten motora adam gibi bakarsan o da sana çok güzel hizmet eder hangi marka olursa olsun motosiklet tamircilerinin önünde duran motosikletler zaten hep böyle motosikletine düzgün bakmayan adamların makinaları adam ne ilk bakıma götürmüş ne yağına baktırmış ondan sonra cort olmuş çinli işte hadi oradan :) :queen:
alacağım inşallah vulture ' u çok hoş alet motor derili kardeşim gibi lastikleri de elden geçirdik mi tamamdır :cherry:

Hadi hayırlısı olsun. Lastikler olmadan olmaz :queen:
Birde Atilla Abi den tank pad alacaksın o zaman dadından yinmez :queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:22 ----------

Düşünürsen benim Mondial'i verebilirim. Üzerine ekstradan mat siyah koruma demiri taktırdım. Rodajını da titizlikle tamamladım. Şu an 3800'lerde...

Hayırdır satmaya niyetlendin ?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Artık level atlamam gerek. Aslında garaj planım var, Mondial hep bir kenarda duracak ama şu anki bütçeyle zorluyor.
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
189355_10150117870052348_838972347_6296644_8223608_n.jpg


Depo kapağı padi :)
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Ben yazdım bile. [email protected] adresine mail attım. Siz de yazın kanun gereği ya yapacak, ya tazmin edecek yada masrafları ile beraber iade alacak...



Sayın Yetkili;

03.02.2011 tarihinde Zeytinburnu' nda bulunan bayiniz Mert Motor' dan 0 km Mondial 2011 model 150 MR Vulture aldım. Kullanım ve Bakım El Kitabı nın 6. sayfasında "Kontak Anahtarı" kısmında anahtarın "P" konumuna getirildiğinde "motor stop durumundayken aydınlatma lambalarının yanmasını sağlar" yazıyor. Fakat motorsikletimde bu pozisyonda hiçbir park lambası yanmıyor daha doğrusu kontak kapalı durumunda oluyor.

Bu soruna istinaden 04.02.2011 tarihinde satın aldığım bayinize gittim ve durumu anlattım. Biz yeni modellerde görmedik onlar boş çalışmaz dediler. Ben de kullanım kılavuzunda olduğunu söyledim. Orada bulunan başka MR 150 ye akü takarak onda da olmadığını gösterdiler.

2 Yıldır Mondial kullanıcısıyım. Bundan önce yine aynı bayiden 0 km 2009 model 125 UKT aldım. Gayet memnun olmakla birlikte Park pozisyonu da mevcuttu. Sonuç olarak motorsikletin üzerinde kontakta park konumu mevcutken, kullanım kitabında da açık açık yazıyorken nasıl oluyor da motorsiklette bu fonksiyon olmuyor? Bu teknik bir arıza mıdır? Yoksa gerçekten de yok mudur?

Konu ile ilgili tarafıma bilgi verilerek 4822 sayılı kanunun 4.maddesi kapsamında yükümlülüğünüzün yerine getirilmesini aksi durumda süresi içinde ilgili kanunlar gereği yasal haklarımı kullanacağımı bildiririm.

Saygılarımla;
Gökhan PEKER
0541 xxx xx xx

Şasi No: xxxxxxxxxxxxx
Motor No : xxxxxxxxxxxxx
Fatura Tarih No : xxxxxxxxxx



Mondial yetkilileri Son paragrafı çok hızlıcana okumuşlardır kesin:)

"Konu ile ilgili tarafıma bilgi verilerek 4822 sayılı kanunun 4.maddesi kapsamında yükümlülüğünüzün yerine getirilmesini aksi durumda süresi içinde ilgili kanunlar gereği yasal haklarımı kullanacağımı bildiririm."
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Daha ses seda yok. İşlerden vakit bulup uğraşamadım :D

Bu arada MR topiği yavaş ilerliyor MC topiği ile birleştirsek mi? Ne dersiniz...Mod arkadaşlar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:57 ----------

Bu arada Atilla Abi nin gönderdiği tank kapağı stickerini de taktım:)

60476-albums858-picture2354.jpg

60476-albums858-picture2355.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
kardeş ahanda üçüncü farklı bir kanıt :) siz rahat olun ben cumartesi gün gidecem mondial bayisine soracam gerekli açıklamayı yapar bence fakat gördüğüm zaman bu motosiklete bu sitede falan resimlerine bakmadan tanımadan sokakta gördüğüm de bu çinli işi olamaz demiştim hakkaten de çinli işine hiç benzemiyor işçilik sağlam motor sağlam Alman olabilir:cat: inşallah öledir mz yapmıştır :) bu arada bu aletteki tork cbr 125 de yok :) mondial vulture max. tork :12.0 Nm / 7500 d/d honda cbr 125 R max. tork:10.41/8,000 :queen:

demiyim demiyim diyorum ama kardes o farklı bi sınıf ewet yazdığın doru yanlız bu hesapla cbf 150Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 12.5/5.250 cbr125den vede mrden iyi gözüküyor gel gelelim uygulamada cbr125 geçiyor ama cbf150 cok daha fazla torklu gosterıyor bunlarda vala milletin kafası karışsın diye uğrasıyorlar firmalar neyin ne olduğu beli değil:D
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Daha ses seda yok. İşlerden vakit bulup uğraşamadım :D

Bu arada MR topiği yavaş ilerliyor MC topiği ile birleştirsek mi? Ne dersiniz...Mod arkadaşlar...



MR ve MC birbirinden farklı ve farklı kullanıcı kitlesine hitap ediyor. Sorunlar ve çözümler olarak her iki topiği takip etmekte fayda ama iki topiğin birleştirilmesi bence yanlış olur. Bu aynı Volkwagen firmasının arabaları gibi. Mesela BORA Modeline, daha çok ağır abi arabası denir (bence MR'da bu statüye giriyor) GOLF modeli ise daha çok gençlerin ilgisini çekiyor daha spor bir görüntü var (Bknz. MC Modeli) ama her ikiside altyapı ve ciğer olarak aynı arabalar.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Dün motor bloğunu güzelce temizledim. İlk günkü gibi oldu.
Yalnız egzosun artçı ayağına denk gelen kısımlarda ayakkabı izleri var. Muhtemelen tecrübesiz artçılar ayağını koyup azıcık eritmiş. O kısımları nasıl temizlerim?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst