mondial müsteri hizmetleri genellikle çok geç dönüyor.
Tekirdağ'a gidip geldim, hiç sıkıntı yaşamadım. Yalnız motor fazla yakmaya başladı. Km'de 3,5-4 litre neredeyse... Asıl rodajdan sonra yakıt sarfiyatının azalması gerekirken, böyle artışlar anlamsız.
Bu arada bu akşam farları açtım devir göstergesinin ışıkları yandı ama hız göstergesininki yanmadı :silent: