Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bugün gittim, koruma demiri aldım mat siyahından. Kontak işinden hiç haberleri yok. Eksik olan km sayaç kablosunun çamurluğa bağlantı aparatını verdiler birde.
Yarın 200 km'lik bir yolculuk yapacağım, umarım sorun çıkarmaz... :)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Enteresan bi durum MC lerde böyle bi durum söz konusu degilken MR de niye böyle bi eksik var anlayamadim. Bazen bunlarin neyi niye yaptiklarini anlamak zor oluyor. Arkasini birakmayin arkadaslar. Mondial merkez genellikle müsteri hizmetlerinden ariyorlar. Mantikli bir aciklamalari yoksa bence eksikligi giderirler.
Bende gelismeleri buradan takip ediyor olacagim.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Bu saat itibariyle bir ses seda yok. Hafta sonu olduğundan olabilir. Pazartesi ni bekliyorum.
Bugün elcik aldım. Soğuklar malum. Diz örtüsü depo kılıfı hallolana kadar taktırmıyorum. Depo kılıfı ve selenin rahat hale getirilmesi ve biraz da yükseltilmesi için girişimlerim var. Pazartesi motoru tekrar götürüp ölçü çıkaracaklar.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
MR kullanıcıları kaç kişi? MC lerin topak almış başını gitmiş:cherry:
Herkeze empoze etmeliyiz MR MR MRRRRR
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Tekirdağ'a gidip geldim, hiç sıkıntı yaşamadım. Yalnız motor fazla yakmaya başladı. Km'de 3,5-4 litre neredeyse... Asıl rodajdan sonra yakıt sarfiyatının azalması gerekirken, böyle artışlar anlamsız.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Tekirdağ'a gidip geldim, hiç sıkıntı yaşamadım. Yalnız motor fazla yakmaya başladı. Km'de 3,5-4 litre neredeyse... Asıl rodajdan sonra yakıt sarfiyatının azalması gerekirken, böyle artışlar anlamsız.

Sen ayarları bir servise tekrar kontrol ettir. Geçen sene benim KT üstelik genel bakımdan sonraki ilk depoda yaklaşık 5 lt yaktı. Depodan benzin yürütüldüğünü bile düşünmedim değil :mrgreen: Usta bir ayar daha çekti ve sonraki ölçümde herşey normal çıktı. İşin garibi bu şekilde olağanüstü yakarken çalışması, rolantisi, gaz yemesi vs hiç bir olumsuzluk yoktu.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Servis o kadar ukala ki çok yakıyor dediğimde, "ne kadar gezersen o kadar yakar" diye sinir bozucu bir cevap verdi. Farklı bir servise göstereceğim, bu kendini bilmezleri de şikayet ettim bakalım.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
O usta servis işini bıraksın da sdand up showmenliğe başlasın ::rantinp:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Hava ayarı nasıl yapılır bu motorda? Diğer 4 zamanlılarla aynı şekilde mi?
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
Beyaz jant şeridi reflektörlü =)

Tıklayın veya

180527_10150101253412348_838972347_6143064_4560061_n.jpg


Nasıl olmuş? :)
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
136
Bu arada bu akşam farları açtım devir göstergesinin ışıkları yandı ama hız göstergesininki yanmadı :silent:
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Motorsikletin orjinal lastikleri malum. Gerçi lastik demek yanlış olur. Leğen plastiği desek daha doğru :) Bugun Buz Motor a gidip Michelin aldım. Kısacası motor kullandığımı anladım. Ön 2.75/18 Michelin Pilot Sporty, Arka 120/80/16 Michelin City Grip. Herşey dahil 200 TL. Burdan Buz Motor Ferhat Abi ve Ustalarına da selamlar :)

Buyrun fotoları
motor_derili-albums-yeni-lastikler-michelin-picture4015-foto-0018.jpg

motor_derili-albums-yeni-lastikler-michelin-picture4014-foto-0017.jpg

motor_derili-albums-yeni-lastikler-michelin-picture4012-foto-0015.jpg

motor_derili-albums-yeni-lastikler-michelin-picture4010-foto-0013.jpg

motor_derili-albums-yeni-lastikler-michelin-picture4009-foto-0012.jpg

motor_derili-albums-yeni-lastikler-michelin-picture4008-foto-0011.jpg



Turuncu jant şeritleri fena durmuyor...

motor_derili-albums-yeni-lastikler-michelin-picture4019-foto-0023.jpg

motor_derili-albums-yeni-lastikler-michelin-picture4017-foto-0021.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst