Düşünürsen benim Mondial'i verebilirim. Üzerine ekstradan mat siyah koruma demiri taktırdım. Rodajını da titizlikle tamamladım. Şu an 3800'lerde...Arkadaşlar bu motoru almayı düşünüyorum ancak daha önce hiç vitesli motor kullanmadım. Ayağımı yerden kessin okula gidip gelirken kullanayım diye bir motor almaya karar verdim oda mondial oldu. Bayiye gidip denemek istiyorum kullanımıyla ilgili bilgi vermeniz mümkünmüdür ? Gaz fren vites debriyaj nerdedir nasıl kullanılır ?
evet kardeşim aslında dediğin doğru çinin teknolojisi şu an çok çok üst seviyede bu motor isterse afrika yapımı olsunsonuçta kaliteli motor hocam zaten motora adam gibi bakarsan o da sana çok güzel hizmet eder hangi marka olursa olsun motosiklet tamircilerinin önünde duran motosikletler zaten hep böyle motosikletine düzgün bakmayan adamların makinaları adam ne ilk bakıma götürmüş ne yağına baktırmış ondan sonra cort olmuş çinli işte hadi oradan
:queen:
alacağım inşallah vulture ' u çok hoş alet motor derili kardeşim gibi lastikleri de elden geçirdik mi tamamdır :cherry:
Düşünürsen benim Mondial'i verebilirim. Üzerine ekstradan mat siyah koruma demiri taktırdım. Rodajını da titizlikle tamamladım. Şu an 3800'lerde...
Ben yazdım bile. [email protected] adresine mail attım. Siz de yazın kanun gereği ya yapacak, ya tazmin edecek yada masrafları ile beraber iade alacak...
Sayın Yetkili;
03.02.2011 tarihinde Zeytinburnu' nda bulunan bayiniz Mert Motor' dan 0 km Mondial 2011 model 150 MR Vulture aldım. Kullanım ve Bakım El Kitabı nın 6. sayfasında "Kontak Anahtarı" kısmında anahtarın "P" konumuna getirildiğinde "motor stop durumundayken aydınlatma lambalarının yanmasını sağlar" yazıyor. Fakat motorsikletimde bu pozisyonda hiçbir park lambası yanmıyor daha doğrusu kontak kapalı durumunda oluyor.
Bu soruna istinaden 04.02.2011 tarihinde satın aldığım bayinize gittim ve durumu anlattım. Biz yeni modellerde görmedik onlar boş çalışmaz dediler. Ben de kullanım kılavuzunda olduğunu söyledim. Orada bulunan başka MR 150 ye akü takarak onda da olmadığını gösterdiler.
2 Yıldır Mondial kullanıcısıyım. Bundan önce yine aynı bayiden 0 km 2009 model 125 UKT aldım. Gayet memnun olmakla birlikte Park pozisyonu da mevcuttu. Sonuç olarak motorsikletin üzerinde kontakta park konumu mevcutken, kullanım kitabında da açık açık yazıyorken nasıl oluyor da motorsiklette bu fonksiyon olmuyor? Bu teknik bir arıza mıdır? Yoksa gerçekten de yok mudur?
Konu ile ilgili tarafıma bilgi verilerek 4822 sayılı kanunun 4.maddesi kapsamında yükümlülüğünüzün yerine getirilmesini aksi durumda süresi içinde ilgili kanunlar gereği yasal haklarımı kullanacağımı bildiririm.
Saygılarımla;
Gökhan PEKER
0541 xxx xx xx
Şasi No: xxxxxxxxxxxxx
Motor No : xxxxxxxxxxxxx
Fatura Tarih No : xxxxxxxxxx
kardeş ahanda üçüncü farklı bir kanıtsiz rahat olun ben cumartesi gün gidecem mondial bayisine soracam gerekli açıklamayı yapar bence fakat gördüğüm zaman bu motosiklete bu sitede falan resimlerine bakmadan tanımadan sokakta gördüğüm de bu çinli işi olamaz demiştim hakkaten de çinli işine hiç benzemiyor işçilik sağlam motor sağlam Alman olabilir:cat: inşallah öledir mz yapmıştır
bu arada bu aletteki tork cbr 125 de yok
mondial vulture max. tork :12.0 Nm / 7500 d/d honda cbr 125 R max. tork:10.41/8,000 :queen:
Daha ses seda yok. İşlerden vakit bulup uğraşamadım
Bu arada MR topiği yavaş ilerliyor MC topiği ile birleştirsek mi? Ne dersiniz...Mod arkadaşlar...
MR ve MC birbirinden farklı ve farklı kullanıcı kitlesine hitap ediyor. Sorunlar ve çözümler olarak her iki topiği takip etmekte fayda ama iki topiğin birleştirilmesi bence yanlış olur. Bu aynı Volkwagen firmasının arabaları gibi. Mesela BORA Modeline, daha çok ağır abi arabası denir (bence MR'da bu statüye giriyor) GOLF modeli ise daha çok gençlerin ilgisini çekiyor daha spor bir görüntü var (Bknz. MC Modeli) ama her ikiside altyapı ve ciğer olarak aynı arabalar.