Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Arkadaşlar motoru avcılar parsellerde ali ustaya yaptırdım.Gerek yedek parça gerek bilgisi gerek muhabbeti olarak tavsiye edebileceğim bir usta.
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
242
Sanada hayirli ugurlu olsun kardes kazasiz belesiz surusler dilerim bu arada fiyatlar nedir arkadaslar toplam maliyetleriniz ne oldu ? :)
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
16
hayırlı olsun arkadaşım allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin inşallah senin tercihi ama bence biraz bekleseydin ocak gibi alsaydın malum kış geldi zaten hem fiyatıda biraz düşük olurdu tekrar hayırlı olsun
 
Katılım
11 Eki 2012
Mesajlar
13
arkadaşlar merhaba 26/09/2012 tarihinde ehliyet sınavı için kursa yazıldım 20 ekimde sınav vardı ancak bu gün öğrendimki ekim dönemi kayıt yapılanlar aralık 15 de sınava gireceklermiş motorumu ehliyetsiz kullanmak istemediğim bir olay ama sanırım milli eğitim insanları buna zorluyor. yani tüm süreçler tamamlanırsa 2013 ocağın 20 sine kadar motorum garajda yatacak :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------

arkadaşlar merhaba 26/09/2012 tarihinde ehliyet sınavı için kursa yazıldım 20 ekimde sınav vardı ancak bu gün öğrendimki ekim dönemi kayıt yapılanlar aralık 15 de sınava gireceklermiş motorumu ehliyetsiz kullanmak istemediğim bir olay ama sanırım milli eğitim insanları buna zorluyor. yani tüm süreçler tamamlanırsa 2013 ocağın 20 sine kadar motorum garajda yatacak :(
28/09/2012 tarihine kadar müracaatını tamamlayarak ekim2012 grubunda yer alan kursiyerler 20ekim tarihinde yapılacak olan sınava giremeyeceklermiş biraz önce Milli eğitim bakanlığı özel öğretim kurumları genel müdürlüğü şube müdürü Cevdet BULUT beyle görüştüm ..adliye sicil kayıtlarını işleyemedikleri( işlemedikleri) nedeniyle bir sonraki sınava benim ve benim durumumda olan tüm türkiyede bulunan kursiyerlerin 15 aralık 2012 de sınava gireceklerini söyledi... sizlerden ricam bil edinme veya mail yolu ile benim durumumda olanların bakanlığa ulaşmaları halen geç kalınmış sayılmaz onaylar verilebilir diye düşünüyorum ancak biraz kamuoyu baskısı lazım kanımca şube müdürü Cevdet beyin telefon numarası 0312 413 34 32 lütfen sınava giremeyecek olanlar bu telefonu arayarak haklarını arasınlar...
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kullanmamazlık yapma. Pazar günleri filan çık.
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
242
Huhuu sayin akbaba (vulture) kullanicilari neredeainiz yahu motoru yeni alan arkadaslar ilk izlenimler nelerdir :)

Birde bir sorun.olacak benim ani.hizlanmalarda 4000-5000 devirde anlamsiz bir titresim.oluyor motorda bu hepinizde boylemi arkadaslar daha 6000 deviri gecmedim motorda rodaj surecinde diyemidir acaba .s ilk bakimdan sonra duzelme filan olurmu sizce ??
 
Katılım
27 Eyl 2012
Mesajlar
2
Bende bir ay önce aldım motoru ve gayet memnunum.Senin şikayetine benzer sanırım bir ses geliyordu 500km bakımına gittiğimde söyledim (ben kampana sanmıştım)eksozun üstünde ki korumadan geliyormuş vidaları söküp pul koyup tekrar taktı şuan 80 90 km daha gittim ses yok.
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
242
Anladim cok tskler cvp icin bnde daha 200 deyim.. su rodaj bitsede rahat rahat kulansak motoru :)
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
80
Huhuu sayin akbaba (vulture) kullanicilari neredeainiz yahu motoru yeni alan arkadaslar ilk izlenimler nelerdir :)

Birde bir sorun.olacak benim ani.hizlanmalarda 4000-5000 devirde anlamsiz bir titresim.oluyor motorda bu hepinizde boylemi arkadaslar daha 6000 deviri gecmedim motorda rodaj surecinde diyemidir acaba .s ilk bakimdan sonra duzelme filan olurmu sizce ??

bende 5000 ıle 5500 devırde vardı tıtresım 6000 7000 dervırde yoktu sımdı 6900 km oldu motor tıtrsım artmıstı genel olarak supap ayarı yaptırdım gayet ıyı rodajda oluyo dedıgın bence
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
242
bende 5000 ıle 5500 devırde vardı tıtresım 6000 7000 dervırde yoktu sımdı 6900 km oldu motor tıtrsım artmıstı genel olarak supap ayarı yaptırdım gayet ıyı rodajda oluyo dedıgın bence

anladım tşkler bilgilendirme içim daha 250 km deyim bn ilk bakımdan sonra düzelir umarım benim motorda :)
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlk bakımda neler yapılıyor?
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yağ değişince nasıl oluyor da ses değişiyor?
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
242
Evet yag buyuk etken olacaktir ayriyetten motor km yaptikca rodaj bitimine dogru parcalar asinmis oluyor ve titiresim.orani degisiyor diye duymustum...
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Titreşim ana etkenlerinden yağ diyorsunuz sanıyorum.
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
242
Deviri bu gun biraz yuksek kullandim 4 5 binde olan titresim.daha yuksek.titresimlerde kesiliyor sorun yok gibi.yag degisiminde de azaliyor deniyor. bnde oyle umit ediyorum 500 km bakiminda bakip gorecegiz :)
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hadi inşallah bende yarına değiştirmek istiyorum. 700 km oldu, değişmedim.
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
80
ben ilk 500km degıstırdım yagını sonra 1000km rodajın bıtmesı bence 1500km buluyo tam alısması ıcın
 
Katılım
27 Eyl 2012
Mesajlar
2
Geçmis olsun arkadaşım yazını şimdi okudum.Bende beylikdüzünde oturuyorum motoru avcılar atılgandan aldım serviste yanında yaklaşık 10 km kadar yeri beylikdüzünden mecidiyekoy yönune giderken e-5 te avcılar camiisini geçince yan yoldan 500mt kadar ilerde sağda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst