merhaba arkadaşlar bu mr' nini sele yüksekliğini yazmanız mümkünmü tşk ederim.
bu gün düzceden dönüşümde solumdan bi mr 150 geçti allahım o nasıl geçiş 90 la ben gidiyorum tek kişi adamlar iki kişi yanımdam en aşa 120 ile geçtiler ağzım açık kaldı:queen: bide tatlı tok bi sesi vardı.. aman yarabbi..:mrgreen:
Tesekkur ederim .d ilk motorum olacak umarim beklentilerimi karsilarbirde baya akluma takilan bir soru vardi motorun parcalarinin almanyada uretildigi yazilmis bazi yerlerde ozellikle buny arastirdim bu gun gercektende oyle mr150 in parcalari almanyada uretilmekte ve turkiyede toplanmaktaymis direk mondial bayinin muduru bu bilgiyi sundu bana bir nevi alman diyebiliriz motora yani icim rahat bir sekilde aldim motoru
![]()
![]()
Ya aslinda cokta onumli degil ne mali oldugu .d almanyada uretiliyor dedi sadece irdelemedim bnde zaten.hii tamam iyiymis dedim gectim motorun saglamligi ve kullanimi onemli bnm.icin o.konuda bir probleminiz yoksa benimde problemim olmaz buyuk.ihtimal .d.d
bende fazlada sinyal var isterseniz size verebilirim..Arkadaşlar merhabalar.. Geçen gün çok talihsiz bir olay yaşadım.Taksim meydanda park halindeki motorum geldiğimde yere yatık vaziyette duruyordu :santa: . Tahminimce sarhoş bir sürücünün çarpması ile devrildi.Sol ayna,sinyal kırılmış,koruma demiri hasar görmüş.gidon yamulmuş ( bir yamukluk var ama gidondandır diye tahmin ediyorum ve umuyorum.İnşalla maşalardan değildir.)Ve hız göstergesinin plastiği çatlamış. Birde motor kaç saat o şekilde yatık kaldı bilmiyorum ama yağıda akmış epeyale: O şekilde beylikdüzüne kadar gitmek zorunda kaldım.Durduk yere yani can sıkıntısı+masraf...Sizden ricam avrupa yakası beylikdüzü yakınlarında bildiğiniz usta varsa yerini telini söylermisiniz?Motorun garantisi yok yetkili servis olmasada olur yani.Benim hiç tanıdığım usta yok yardımcı olursanız çok sevinirim.Saygılar...
herkeze merhaba bende mondial mr 150 alarak çok şükür aranıza katıldım .. bu benim ilk motorum ... herkeze kazasız belasız güvenli sürüşler dilerim... motorumun 2 tane videosunu ekledim link aşağıdadır...
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------
http://youtu.be/U2UOiiNCxlE
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:04 ----------