Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
merhaba arkadaşlar bu mr' nini sele yüksekliğini yazmanız mümkünmü tşk ederim.
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
80
merhaba arkadaşlar bu mr' nini sele yüksekliğini yazmanız mümkünmü tşk ederim.

ben 77cm diye biliyorum ama dıger arkadasların bilgisini duymak lazım

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------

motor 6000 oluyo yakısı baya arttı benım beraber cozelım yorumlarınızı beklıyorum arkadaslar :)
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
242
Arkadadlar az once bende araniza katildim 2900 e plaka dahil canta ve kask dahil aldim yarinda teslim alacam insallah..:) ilk izlenimlerimi yarin aksam sizinle paylasacam arkadaslar .d.d
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun @pckopat001, Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu gün düzceden dönüşümde solumdan bi mr 150 geçti allahım o nasıl geçiş 90 la ben gidiyorum tek kişi adamlar iki kişi yanımdam en aşa 120 ile geçtiler ağzım açık kaldı:queen: bide tatlı tok bi sesi vardı.. aman yarabbi..:mrgreen:

yüksek devirde sesi ayrı bi güzel çıkıyo namıssızın

hele ivmelenmesi adamı baştan çıkarıyo. turbo dizel araçlar da ani bi güç arışı olu ya. onun gibi oluyo :)


@Özgür "motor 6000 oluyo yakısı baya arttı benım" demişsin

subap ayarı yaptırt ustaya.
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
242
Tesekkur ederim .d ilk motorum olacak umarim beklentilerimi karsilar :) birde baya akluma takilan bir soru vardi motorun parcalarinin almanyada uretildigi yazilmis bazi yerlerde ozellikle buny arastirdim bu gun gercektende oyle mr150 in parcalari almanyada uretilmekte ve turkiyede toplanmaktaymis direk mondial bayinin muduru bu bilgiyi sundu bana bir nevi alman diyebiliriz motora yani icim rahat bir sekilde aldim motoru :) :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tesekkur ederim .d ilk motorum olacak umarim beklentilerimi karsilar :) birde baya akluma takilan bir soru vardi motorun parcalarinin almanyada uretildigi yazilmis bazi yerlerde ozellikle buny arastirdim bu gun gercektende oyle mr150 in parcalari almanyada uretilmekte ve turkiyede toplanmaktaymis direk mondial bayinin muduru bu bilgiyi sundu bana bir nevi alman diyebiliriz motora yani icim rahat bir sekilde aldim motoru :) :)

kusura bakma, hayallerini yıkmak gibi olmasın ama bayi müdürü halt yemiş.

diğer çinlilere göre kalitelidir ona birşey demem ama alman üretim değil. safi çinlidir.

ama dediğim gibi diğer çinlilerden kalitelidir...
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam o müdüre gidin

"bana bir tane 'made in germany' yazısı gösterir misiniz" deyin.

bakalım ne diyecek ve ne göstercek.

bize de fotosunu çekin yollayın.

dalga geçme vb amaçlı değil bu yazım kesinlikle. ben bu motoru 12 000 km kadar kullandım, tık demedi. ama hiç bir yerinde made in germany yazdığını görmedim.

gören olduysa söylesin...
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
242
Ya aslinda cokta onumli degil ne mali oldugu .d almanyada uretiliyor dedi sadece irdelemedim bnde zaten.hii tamam iyiymis dedim gectim motorun saglamligi ve kullanimi onemli bnm.icin o.konuda bir probleminiz yoksa benimde problemim olmaz buyuk.ihtimal .d.d
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya aslinda cokta onumli degil ne mali oldugu .d almanyada uretiliyor dedi sadece irdelemedim bnde zaten.hii tamam iyiymis dedim gectim motorun saglamligi ve kullanimi onemli bnm.icin o.konuda bir probleminiz yoksa benimde problemim olmaz buyuk.ihtimal .d.d

yok. sağlamlığına kimse birşey diyemez.

zamanında bakımlarını yapın istediğini yere gidin.

yolda kalırım sıkıntısı olmaz...

keçi gibidir.

bu motorun ve 150 MC-X i cross a benzetip, cros lastiği takıp dağ taş gezenler var.
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
242
Evet o modeli biliyorum. Mr ile ayni motora sahip .d ama onun gorunusu bnm pek hosuma gitmedi bu modele hasta oldum resmen cok hosuma gitti.d

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:48 ----------

şimdi bu rodaj olayı ile ilgili bir sürü yazı yazılmış forumda sizce rodaj sürecini nasıl tamamlamalıım ? yada söyle diyeyim siz nasıl yaptınız ? :)
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
16
arkadaşım öncelikle motorun hayırlı olsun allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin inşallah benim motorum daha 900 km de benimkide daha yeni rodajına dikkat etmeye calışıyorum bence sende dikkat et hız yapma ve fazla yüksek devirde kullanma ben böyle yapıyorum eklemek isteyen arkadaşlar varsa cahillime versinler cünki benimde ilk sıfır motorum yani bende pek bişey bilmem bu konuda :)
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
242
Tsk dostum .d yok bndr oyle dusunuyorum zaten 500 km 6000 dd 1000 km kadar 8000 dd yi gecmeyi dusunmuyorum .d
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
242
Bu sayfa neden bu kadar yavas ilerliyor .d ya kullanicilar cok memlun yada gezmekten vakit bulamiyorlar foruma girecek..d
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Arkadaşlar merhabalar.. Geçen gün çok talihsiz bir olay yaşadım.Taksim meydanda park halindeki motorum geldiğimde yere yatık vaziyette duruyordu :santa: . Tahminimce sarhoş bir sürücünün çarpması ile devrildi.Sol ayna,sinyal kırılmış,koruma demiri hasar görmüş.gidon yamulmuş ( bir yamukluk var ama gidondandır diye tahmin ediyorum ve umuyorum.İnşalla maşalardan değildir.)Ve hız göstergesinin plastiği çatlamış. Birde motor kaç saat o şekilde yatık kaldı bilmiyorum ama yağıda akmış epey :pale: O şekilde beylikdüzüne kadar gitmek zorunda kaldım.Durduk yere yani can sıkıntısı+masraf...Sizden ricam avrupa yakası beylikdüzü yakınlarında bildiğiniz usta varsa yerini telini söylermisiniz?Motorun garantisi yok yetkili servis olmasada olur yani.Benim hiç tanıdığım usta yok yardımcı olursanız çok sevinirim.Saygılar...
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
Arkadaşlar merhabalar.. Geçen gün çok talihsiz bir olay yaşadım.Taksim meydanda park halindeki motorum geldiğimde yere yatık vaziyette duruyordu :santa: . Tahminimce sarhoş bir sürücünün çarpması ile devrildi.Sol ayna,sinyal kırılmış,koruma demiri hasar görmüş.gidon yamulmuş ( bir yamukluk var ama gidondandır diye tahmin ediyorum ve umuyorum.İnşalla maşalardan değildir.)Ve hız göstergesinin plastiği çatlamış. Birde motor kaç saat o şekilde yatık kaldı bilmiyorum ama yağıda akmış epey :pale: O şekilde beylikdüzüne kadar gitmek zorunda kaldım.Durduk yere yani can sıkıntısı+masraf...Sizden ricam avrupa yakası beylikdüzü yakınlarında bildiğiniz usta varsa yerini telini söylermisiniz?Motorun garantisi yok yetkili servis olmasada olur yani.Benim hiç tanıdığım usta yok yardımcı olursanız çok sevinirim.Saygılar...
bende fazlada sinyal var isterseniz size verebilirim..
ayrıca usta var ama size uzak kalırmı bilmem..
mecidiye köyde profilo alışveriş merkezinin altında mndial servisi oolan HAS MOTOR var..
ben sürekli oraya gidiyorum..
isterseniz oraya gelin..
 
Katılım
11 Eki 2012
Mesajlar
1
Arkadaşlar selam, bir 150 MR kullanıcısı olarak aranıza katıldım. Herkese kazasız belasız yolculuk dilerim.
Ayrıca buradan deneyimlerini ve yaşadıklarını paylaşan herkese teşekkür ederim. Motosiklet almadan önce burada yazılanları tek tek okudum, ona göre karar verdim 150 mr almaya.
buradaki paylaşımları için herkese yeniden teşekkür ederim.
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
242
hayırlı olsun dostum kazasız belesız sürüşler dilerim..:) hoş geldin aramıza :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------

birde çogu arkadaş lastiklerin kötülügünden bahs etmiş ben öyle bir sıkıntı hissetmedim .s gayet iyi kuru havadada yağmurlu havadada kulandım öyle dendigi kadar kayma filan hiç olmadı motorda ?
 
Katılım
11 Eki 2012
Mesajlar
13
herkeze merhaba bende mondial mr 150 alarak çok şükür aranıza katıldım .. bu benim ilk motorum ... herkeze kazasız belasız güvenli sürüşler dilerim... motorumun 2 tane videosunu ekledim link aşağıdadır...:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------

http://youtu.be/U2UOiiNCxlE

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:04 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 16:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------

http://youtu.be/4BbMl3kdTL8

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:08 ----------

97732-albums1901-picture9115.jpg
[/IMG]
herkeze merhaba bende mondial mr 150 alarak çok şükür aranıza katıldım .. bu benim ilk motorum ... herkeze kazasız belasız güvenli sürüşler dilerim... motorumun 2 tane videosunu ekledim link aşağıdadır...:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------

http://youtu.be/U2UOiiNCxlE

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:04 ----------

http://youtu.be/4BbMl3kdTL8[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------

http://youtu.be/4BbMl3kdTL8" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst