- Katılım
- 21 Tem 2005
- Mesajlar
- 651
arkadaşlar benim makinenin önündeki rüzgarlık motor çalışırken çok ses yapıyordu dün onu söktüm ve iç kısmına tansiyonlu (çift taraflı) bant koyup binevi conta gibi yaptım ve alyanlı vidalarıda arkadan pul koyarak sıktım harika oldu çıt çıkmıyor tavsiye ederim böyle bir sorununuz varsa tabiki :cat: