Benim hiç gaz telim kopmadı,400 km. de ilk bakımına girdi.Ondan sonra çok değişti gidişi.Burdaki servis(sevpa) çok çok iyi,verdikleri hizmet kadar yaklaşımları da çok sıcak(Ayhan abi, çok saol herşey için)
Bir kere ayaklık müşirim arızalandı onuda saolsunlar 3 günde yenisi geldi,ama yolda kalmadım çünkü gelene kadar çaresini de buldular.
Sen düzgün kullandıktan ve motorunu dinledikten sonra inan kolay sorun çıkartmayacak.Bunu sadece ben değil burdaki zat çılarda söylüyor.
Son olarak şunu söyleyeyim sana,her motorda sorun çıkabilir,ama önemli olan ilgi alakadır.Uğur'dan bahsediyoruz biz,sütçü yumurtacıdan değil..
Arkasında Uğur varsa korkma arkadaşım...