arkaya kolon koydurma olayını bizim burda (ankara-esat)YBR,lerin arka bagajına yapıyolar ve bence çok zavallı duruyor..iğrenç ses çıkıyor...böyle şeylere gerek yok..aletin kendinden böyle bir özellik varsa(piaggio x9,honda silverwing)buna ok,fakat mondial 150 zat gibi ,zaten nerde ne yapacağı belli olmayan,bir gün daha sorunsuz gideceği belirsiz bir makineye bu tip şeylerin gereksiz olduğunu düşünüyorum....
parasızlık ne kötü şey...bende bilirim x9 almasını,bütçeme daha yakın diye 150 zat denen hilkat garibesine heveslenmek zorunda kalıyorum sırf maxi scooter gibi diye...(halbuki cc olarak o cüsseye olacak iş değil,o arka frenle papyon olmak an meselesi)
ben şu an biraz sinirliyim galiba,zat,çılar kusura bakmasın.....