Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
11
1000km'de 2005 zat'imı 2 ayda 2000ytl'ye zor sattım,kapalı garajda çizik yok ,dunlop lastik takılı haberin olsun
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
29
hayırlısı :) yok pahasınada satmayıda düşünmüyorum açıkcası. talip çıkmazsa evladiyelik kalır artık...
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
101
fiyat çok yüksek sıfırı 3 milyar +200 plaka en fazla 3200 yapar seninki 2500+400 alım satım =2900 arada bir şey yok ki hemde kış mevsimi motor mevsimide değil neyse sana iyi satışlar
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
361
Zat,ın 2. el piyasasında fiyatlar 2000 ve aşağısı şeklinde seyrediyor..Ankara,da 1.700,e vardı mesela..ama genelleme yapmamak lazım tabi,2500 biraz pahalı bir fiyat,sıfırına yakın gerçekten...titreşim ve sarsıntı yaşamamış olman şans heralde,çünkü yaşamayan yok...belkide karpuz gibi bu aletler seçmece almak lazım :mrgreen:
iyi satışlar sana..
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
29
titreşim ve sarsıtı yaşama olayı gerçekten şanş. beninle birlikte alan bi arkadaş titreşim yüzünden kafayı yiyecekti 2 kişi bu yüzden binemiyordu motora sonra halettiler ama çok uğraştı servise git gel...
diğer markalar için piyasada 0'ı 10,000ytl ise 1-2 yaş düşük modeli ortama 8,500-9,000 ytl'ye gidiyor yani %10 daha ucuz. bende bu mantıktan yola çıktım. ama piyasası bu kadar düşükse turşusunu kurarım 150 zatın daha iyi :) ...
açıkcası 2,000ytl ve altına motoru satmaya kimin gönlü elveriyor bilemedim
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
361
Sonuçta yanlış yönlendirme yapmak istemem,mal senin tabiki,150zat,ıda olan eski motorcu bir abim,aletteki titreşimin tam olarak neyden kaynaklandığını çözdüğünü ve kesinlikle tamir edilebileceğini söylemişti..yani halledilmiycek bir sorun değil,ama moral bozuyor...hatta teknik olarak anlattı ama benim kafa pek mekaniğe basmadığı için aklımda kalmadı:mrgreen:
mesela bu aletin göstergeleride bozuluyor çoğunlukla,çünkü ışıklandırması farklı sistem..merak ettiğim bir konuda satacağın aletin arka freninden memnunmusun?
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
29
arka fren tutmamaya başlayınca ayar vidasından sıktım bir kaç kere. kampananın oturması için gerekliymiş dediler. her hangi bir sorunu yok şu an. yaklaşık 1000 kmdir sıkmıyorum tutmama veya gevşeme sorunu olmadı.
göstergelerinin bozulduğunu hatta sonra kendi kendine tekrar düzeldiğini okumuştum burda ama benimkinde böyle bir sorunda yaşamadım.
tek yaptığım benzin koyup sürmek oldu :)
 
Katılım
16 Tem 2005
Mesajlar
39
lastiği kaç kilometrede değiştirelim ki 125 mt de. biliyormusunuz. ben daha 5800 deyim bir kaç ay oldu alalı.:p
 
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
Ben de lastik konusuna dalış yapacağım bu 150 zat lara ne marka lastik almak gerekir yani kısacası dunlop lastikler nasıl ve nerede bulabilirim hepinize şimdiden teşekkür ederim yardım ederseniz sevinirim...
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
361
hazır lastik konusu açılmışken, arkaya da öndeki ebatta lastik takılabiliyormu?ve ne marka olmalıdır,bir de fiyatı nedir?
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
electricsky' Alıntı:
arkaya kolon koydurma olayını bizim burda (ankara-esat)YBR,lerin arka bagajına yapıyolar ve bence çok zavallı duruyor..iğrenç ses çıkıyor...böyle şeylere gerek yok..aletin kendinden böyle bir özellik varsa(piaggio x9,honda silverwing)buna ok,fakat mondial 150 zat gibi ,zaten nerde ne yapacağı belli olmayan,bir gün daha sorunsuz gideceği belirsiz bir makineye bu tip şeylerin gereksiz olduğunu düşünüyorum....
parasızlık ne kötü şey...bende bilirim x9 almasını,bütçeme daha yakın diye 150 zat denen hilkat garibesine heveslenmek zorunda kalıyorum sırf maxi scooter gibi diye...(halbuki cc olarak o cüsseye olacak iş değil,o arka frenle papyon olmak an meselesi)
ben şu an biraz sinirliyim galiba,zat,çılar kusura bakmasın.....

sevgili arkadaşım sinirli değil akılcı ve ileri görüşlüsün. mondial zat 150 değil tüm mondialler ve diğer çin mallarının yarını belli değil. ayrıca bazı arkadaşların zat ı övmeden önce italjet in sitesine girip jüpiter modeline bir bakmasını öneririm. çinliler biraz araklama yapmışlar.:queen:
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
raven' Alıntı:
çinliler biraz araklama yapmışlar.:queen:
Ne birazı adamlar tüm kaliteli motorların örnek Honda Yamaha tıpatıp aynılarını yapıp satıyolar ama aynı performasa sahip olmayacak şekilde eee ne kadar ekmek o kadar köfte :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
enis89 doğru söylemiş ne kadar ekmek o kadar köfte

ama sizin kötülediğiniz motorlar sayesinde insanlar motorun tadını alabiliyor; şahsen ben, arkadaşım benim kenarda olsa 32 milyarcıhh BMW R 1200 GT alırım, ama ben bu mondiye oturmasaydım, kullanmasaydım, ozaman BMW almaya çalışmazdım. eskisi gibi arabalarda yolculuk yapardım.
yani özetle ustam. millet bi öğrensin, tadına varsın motor kullanmanın. Ha zaten motora alıştınmı bu marka ve modelleri bırakır daha yükseklere çııkarsınız.

emeklenmeden yürünmez. bu açıdan bakınca iykide girdi şu ürünler türkiye pazarına. yoksa ben daha motora oturup gaz veremiyecektim... :silent:
 
Katılım
17 Eyl 2005
Mesajlar
36
abi bu motorla uzun yola çıkabileniniz varmı(150 ZAT tan bahsediyorum)? ama şöle 500-600 km lik bi uzun yol ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Uzun yol

smart87' Alıntı:
abi bu motorla uzun yola çıkabileniniz varmı(150 ZAT tan bahsediyorum)? ama şöle 500-600 km lik bi uzun yol ?

Arkadaslar yeni sattıgım fıstık gibi zat ımla en uzu Tekirdag a gittim geldim ama daha uzun yol yapan arkadaslarım var ve hiç bir problemle karsılasılmadıgını biliorum..
 
Katılım
17 Eyl 2005
Mesajlar
36
peki kaç km hızla gittin ortalama, kaç km de bir dinlendirdin motoru?? yada arkadaşların kaç km hızla gitmişler ortalama?
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
361
Frenleri nedeniyle 150 zat,la uzun yola çıkmanın son derece riskli olduğunu düşünüyorum...keşke daha sağlam olsada gönül rahatlığıyla yola çıkabilsek..
 
Katılım
17 Eyl 2005
Mesajlar
36
abi benim zatın frenleri çok iyi
sadece arka balatayı sıkmak lazım, sürekli gevşiyo!! yaw ortalama uzun yol hızı ne bu motorun??:silent: 70-80-90 km hız hangisi??
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
234
arkadaşlar herkes atıp tutuy. bende yeni zatcıyım ama ilk once arrastırıp ole yorum yapalım lutfen. ben alalı 1 ay oldu walla 1 kere bıle sorun cıkarmadı makine. kullanmadan kullanmaya değişiyo tabıkı hor kullanırsanız ona gore dağılır alet. sabah calısma sorunu ıse kontagı cevırın 20 sn bekleyın ve yarım gaz verın bırakın mars a basın motor hemen calısıyo ve bıraz bekleyın.(potenza arkadasımız yazmıs zaten ) benım arka frenım super tutuyo daha 500 bakmını yaptırmadım bıle 60 km yı gecmıyorum oda yokus asagı yanı. 50 km ıle gıdıyorum en fazla rodaja kadar tabıkı. altı surtme sorununuda bı cozum var on lastıgın aynısından alıp arkaya takıldıgı zaman surtme olayı ortadan kalkıyo. amortısorlerle oynamayın katur kutur gıdersınız yolda en ıyı cozum bu.bıde guzel sık bı canta aldım deri baya guzel resmını cekıp yolarım sıtede motor baya ıyı durdu. motora ortu alın kesınlıkle. motor alıyosanız elınızde bıraz alıskın olacak anahtar pense tornavıdaya :) bence bu motor bu paraya super daha baska bıse alınamaz paranız varsa burgman 400 alın gezın derım ama yokkı hepımız buradayız(ogrencıyım yanı) arkadaslara kazasız belasız gezintiler dilerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst