- Katılım
- 20 Mar 2013
- Mesajlar
- 507
Ya arkadaşlar egsoz işini hala halledemedim. Susturucu kısmının içi dağıldı. Çok kötü bir ses çıkıyor. Yeni egsoz 250 lira. o kadar vermek istemiyorum. Başka bir şeyler de uyduramadım. Var mı tavsiyesi olan ?
Bu arada geçen gün benzinlikte cbf i olan bir kurye arkadaş uzun uzun baktı sonra yanıma geldi. Biraz sohbet ettik. Kendisininde bundan önceki motorunun MC olduğunu söyledi. Biraz fazla yaktığını ama buna karşılık cbf ten daha atik ve daha hızlı olduğunu söyledi. Ben onun yalancısıyım. Çok fazla kıyaslama taraftarı değilim ama merak eden arkadaşlar için bir katkı da benden olsun.
Egsoz işini bir halletsem kafam çok rahatlayacak
Bu arada geçen gün benzinlikte cbf i olan bir kurye arkadaş uzun uzun baktı sonra yanıma geldi. Biraz sohbet ettik. Kendisininde bundan önceki motorunun MC olduğunu söyledi. Biraz fazla yaktığını ama buna karşılık cbf ten daha atik ve daha hızlı olduğunu söyledi. Ben onun yalancısıyım. Çok fazla kıyaslama taraftarı değilim ama merak eden arkadaşlar için bir katkı da benden olsun.
Egsoz işini bir halletsem kafam çok rahatlayacak



