Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eki 2013
Mesajlar
5
mcx yan demiri
2dagdw5.jpg
 
Katılım
10 Eki 2013
Mesajlar
5
motora göre düz gözle düz olsa koltuk daralır internetten alındı hazır driftle zaten coğu parçası aynı orjinali bile egri çantanın

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------

demir katlamalı cbf için yapılmış biraz uğraşınca bide ortaya lama demir atınca sağlamlaştı

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:40 ----------

arkadaşlar sizce bu gösterge olurmu mcx e
http://www.rialli.com/urunler/motosiklet-yedek-parca/347_gosterge-kontak-kilit-sistemi/10365__kilometre-saati-komple-cg-100/
 
Katılım
25 Ocak 2013
Mesajlar
233
arkadaşlar mcx için arka fren aynası yada diski bulacağım bir link verirmisiniz ? benimki yamulmuş nasıl olmuşşa sürtme sesi geliyor.sanki plastik bir aksana teker sürter gibi sanırım değişmem gerekiyor.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Cümleten Selamın Aleyküm. Arkadaşlar dayıma bu motordan sıfır olarak almayı düşünüyoruz sıfır olarak. Size sormak istediğim konu bu motorun her hangi bir kronik sorunu ya da arada bir çıkardığı arızası, 1 ayda 5 ayda kontrol edilmesi gereken birşeyi varmı? Yani vida gevşeme olayı vb şekilde. Her hangi bir sorun problem kronik hastalık varsa önceden bilmek ona göre haraket etmeyi düşünüyoruz.
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
516
Ve aleyküm selam hoşgeldin.
Benk endi motorumdan bağsedersem.
HAziran sonunda 0 olarak aldım.Şuan 5500 km geçti.Periyodik bakımları dışında sorun çıkarmadı.Ampul patlaması dışında 1-2 kere.Kronik sorunu yok sanırım.BEnde bi sorun yok :) Vida gevşeme olayı ise ben kontrol ediyorum arada nolur nolmaz diye.2 hafdada bir.
 
Katılım
10 Ocak 2013
Mesajlar
609
Motosikleti
Yamaha Süper Tenere XT1200ZE
ocak 2013'ten beri ben de kullanıyorum. 8000 küsür kilometrede şu an.
ben aldıktan sonra bir çift michelin lastik, motor koruma demiri, arka çanta ve O-ring zincir aldım. 2 kere yan yattım yavaşça hiçbir şey olmadı. düzenli olarak servise gittim. gevşeyen bir yerini görmedim. sadece sol taraftaki akü kapağının kilidi kırılmıştı. cc'sine göre gayet kuvvetli bir motor 80 km hızlarda gidersen az yakıyor.
bu motor honda veya yamaha değil bunu unutma. zaten paramız olsa gider onu alırdık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:39 ----------

haaaa bu arada motorda titreşim yok
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Ve aleyküm selam hoşgeldin.
Benk endi motorumdan bağsedersem.
HAziran sonunda 0 olarak aldım.Şuan 5500 km geçti.Periyodik bakımları dışında sorun çıkarmadı.Ampul patlaması dışında 1-2 kere.Kronik sorunu yok sanırım.BEnde bi sorun yok :) Vida gevşeme olayı ise ben kontrol ediyorum arada nolur nolmaz diye.2 hafdada bir.

ocak 2013'ten beri ben de kullanıyorum. 8000 küsür kilometrede şu an.
ben aldıktan sonra bir çift michelin lastik, motor koruma demiri, arka çanta ve O-ring zincir aldım. 2 kere yan yattım yavaşça hiçbir şey olmadı. düzenli olarak servise gittim. gevşeyen bir yerini görmedim. sadece sol taraftaki akü kapağının kilidi kırılmıştı. cc'sine göre gayet kuvvetli bir motor 80 km hızlarda gidersen az yakıyor.
bu motor honda veya yamaha değil bunu unutma. zaten paramız olsa gider onu alırdık.

haaaa bu arada motorda titreşim yok
Hoş buldum. İlgi alakanıza teşekkür ederim. Motordan anlarım ama mekanik olarak, onun harici titreşim vardır, ne biliyim bir kronik sorun vardır kullanmadan anlaşılmaz. Açıkçası bu motor hakkında bir bilgim de olmadı için direk siz kullanıcılardan yardım istedim. Sağ olun sizde yorumlarınızı eksik etmediniz.
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
177
Cümleten Selamın Aleyküm. Arkadaşlar dayıma bu motordan sıfır olarak almayı düşünüyoruz sıfır olarak. Size sormak istediğim konu bu motorun her hangi bir kronik sorunu ya da arada bir çıkardığı arızası, 1 ayda 5 ayda kontrol edilmesi gereken birşeyi varmı? Yani vida gevşeme olayı vb şekilde. Her hangi bir sorun problem kronik hastalık varsa önceden bilmek ona göre haraket etmeyi düşünüyoruz.

Aleykum selam kardeş, kasım 2011den beri mcx kullanıyorum. Çanakkaledeyim burada satılan 2.mcx benim ki :) şuan 22binde daha hiç anahtar deymedi hiç yolda bırakmadı, 97oktan benzin ile 95e göre daha pahalıya aldığımızı göz önünde tutarsak benim motor geçtiğimiz bayramda yaptığım 1000 km mesafede hesapladığım 100 kmde yaklaşık 3.13litre yakıyor buda 15kuruşa denk geliyor şehir içi şehir dışı karışık yakıt yeri geldi 80-90 yeri geldi 120-130. Titreşim bende biraz var oda sanırım kilometre fazlalığından ve aldığımdan bu yana hiç vida sıktırmadım hiç vida gevşemedi :) sadece her 2000km de motul yağ koydum
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
63
arkadaşlar öncelikle kazasız sürüşler dilerim,bende 150 mr var 1600 km de bügün çalıştırırken baya zorlandım sonrada motor 7000 devire geldiğinde gaz yemedi 80 i geçemedim,ki dün hiçbirşey yoktu,bilgisi olanlar yardımcı olsun lütfen ? :pale:
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
507
arkadaşlar öncelikle kazasız sürüşler dilerim,bende 150 mr var 1600 km de bügün çalıştırırken baya zorlandım sonrada motor 7000 devire geldiğinde gaz yemedi 80 i geçemedim,ki dün hiçbirşey yoktu,bilgisi olanlar yardımcı olsun lütfen ? :pale:

Benzinin bitmiş ya da bitmeye yakın olmasın ? (Dalga geçmiyorum, ciddiyim)
Hava ayarında bir sorun olabilir derdim ama dün bir sorun yoktu demişsin bilemedim.
Jiklenin durumunu kontrol et. Belki sen yokken birileri kurcalamıştır.
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
63
Benzinin bitmiş ya da bitmeye yakın olmasın ? (Dalga geçmiyorum, ciddiyim)
Hava ayarında bir sorun olabilir derdim ama dün bir sorun yoktu demişsin bilemedim.
Jiklenin durumunu kontrol et. Belki sen yokken birileri kurcalamıştır.

benzin az ama en az 10 15 km daha götürür diye düşünüyorum,akşam benzin almıştım gedim baya,farklı yerden benzin alıp deniycem bakalım değişiklik olcak mı
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
63
Benzinin bitmiş ya da bitmeye yakın olmasın ? (Dalga geçmiyorum, ciddiyim)
Hava ayarında bir sorun olabilir derdim ama dün bir sorun yoktu demişsin bilemedim.
Jiklenin durumunu kontrol et. Belki sen yokken birileri kurcalamıştır.

hocam dediğin gibi,jigleyi kontrol ettim ortada kalmış,baya içim rahatladı saol tavsiyen için..
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
507
Rica ederim dostum sorun olmamasına sevindim.
Arkadaşlar birşey sorucam. Şimdiye kadar 4-5 kez yağ değiştirdim tamam da her seferinde gösterge camından ve çubuktan bakarak değiştirmeme rağmen yine de tereddütte kaldım. Bizim motorlar kaç litre yağ alıyor. Ben 800 - 1000 ml arası koyuyorum ama var mıdır yanlışımız ?
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
Benim tek sıkıntım servislerin cahilliği onun dışında gevşeyen civatalar bunlar da olmasa insan neden honda alsın ki.
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
77
arkadaşlar yaklaşık 2 hafta önce aldım bu motoru daha öncesinde 2012 model bir ybr esd'em vardı. tüm samimiyetimle söyleyebilirim ki aralarında hiç fark yok sürüş anlamında. ybr ye göre biraz fazla yakıyor diyebilirim (aradaki cc farkını unutmamak lazım)ama emin olun titreşim açısından ayırt edilebilir bir fark yok. ybr de olmayan bazı özellikler mevcut mesela yağ seviyesi çubuğu, yine karterdeki yağını dışarıdan görebilmenizi sağlayacak bir gözlem yuvası, farların isteğe bağlı şekilde 5 ayrı şekilde kullanabilme(kapalı-park-kısa-uzun-selektör), çift korna(daha fark edilir olmamız açısından),arka fren disk olaması(bir çoğunun aksine bana daha güvenilir geliyor), hangi viteste seyrettiğinizi panel üzerinde görebiliyorsunuz(özellikle yeni kullanıcılar için bir avantaj olduğunu söyleyebilirim devirsiz vites geçişlerindeki tehlikeleri göz önüne alırsak) bunların dışında ilk gözlemim çoğu uzun yolda olmak şartı ile 80tl ye doldurduğum depoyla 520 km gittim rodaj döneminde olduğumu unutmamak gerekir şahsen ben sevdim motoru en azından almak isteyenlere veya yerli yersiz yerenlere bir nebzede olsa bilgi vermek istedim. saygılarımla
 
Katılım
8 Kas 2013
Mesajlar
8
Merhaba arkadaslar ist gungorende oturuyorum 31 yasindayim magzaciyim 2 ay kadar once scooter den vitesliye gectim 0 mcx kirmizi aldim ise git gellerde ve hanim ile kacamak yaparak 3.000 km oldu cok sukur tik yok full depo devamli 50 tl dolduruyorum 400 ile 500 km arasi gidiyor sakin kullanirim agrasif kullanimda 350 km lere dusuyor. 1 sayfadan son sayfaya kadar okudum diyebilirim tanistigimiza memnun oldum simdiden
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst