Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 May 2013
Mesajlar
516
Plakanın ledleri patlamış onları değiştirdim.Geri yerine takmak işkence abi ya bu nedir akşam akşam bıraktım ölece çıktım eve :)
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
507
Arkadaşlar yeni lastik alacağım ne önerirsiniz ve hangi lastikle kaç bin yaptınız?

Michelin pilot street tak dostum. Çifti diğer lastiklerden 40-50 TL daha pahalıya geliyor ama inan bana sonuna kadar hak ediyor. Başka macera aramaya gerek yok adamlar yapmış. Kaymıyo abi lastik.
 
Katılım
20 Eyl 2010
Mesajlar
43
ben 1 hafta önce aldım ancak alırkende abi bu çin malı fln dedim adam yok kardeşim ne çini fln dedi 2012 daha 10binde 3 gün sonra motor kitledi geri iade ettim bulaşmayın kardeşim yamaha ybr 125 al çok daha iyi titreşimi yok diyen arkadaşlara nasıl titreşimi hissetmemişler o ayrı mesele hergün vidası gevşiyordu en güzel yanı ise gösterge saati başka birşeyi güzel değil insanların paralarını böyle abuk subuk şeyler için vermemeleri için yazdım
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
507
ben 1 hafta önce aldım ancak alırkende abi bu çin malı fln dedim adam yok kardeşim ne çini fln dedi 2012 daha 10binde 3 gün sonra motor kitledi geri iade ettim bulaşmayın kardeşim yamaha ybr 125 al çok daha iyi titreşimi yok diyen arkadaşlara nasıl titreşimi hissetmemişler o ayrı mesele hergün vidası gevşiyordu en güzel yanı ise gösterge saati başka birşeyi güzel değil insanların paralarını böyle abuk subuk şeyler için vermemeleri için yazdım
benim motoru 2000 e saydıralım. 3000 de sen ver hemen yarın gidip alalım.
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
ben 1 hafta önce aldım ancak alırkende abi bu çin malı fln dedim adam yok kardeşim ne çini fln dedi 2012 daha 10binde 3 gün sonra motor kitledi geri iade ettim bulaşmayın kardeşim yamaha ybr 125 al çok daha iyi titreşimi yok diyen arkadaşlara nasıl titreşimi hissetmemişler o ayrı mesele hergün vidası gevşiyordu en güzel yanı ise gösterge saati başka birşeyi güzel değil insanların paralarını böyle abuk subuk şeyler için vermemeleri için yazdım

Tamam siz 5000 tl verip capon malı alın. Almayın bi daha çinli. Mondialin şu mh ve mc serisine hala laf atmaya çalışanlar var arkadaş

2 gün önce servisteydim, 2000 km de bi tane drifti modifiye etmeye çalışmışlar, motor kitlemiş ve krank kırmış. Bu motordan hayır gelmez diye motoru toplayıp hemen satmışlar. Gidip böyle apaçi motorlarını alırsanız tabiki elde kalır. ( Motor ustanın çırağının )

Hemen geldi benim motora da askıntı oldu, iridyum buji takıp, ön tekeri küçültüp bi de kesiciyi iptal ettirince 140 yapacakmış. Yok ebesinin ahırı diyorum ali samii
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Tamam siz 5000 tl verip capon malı alın. Almayın bi daha çinli. Mondialin şu mh ve mc serisine hala laf atmaya çalışanlar var arkadaş

2 gün önce servisteydim, 2000 km de bi tane drifti modifiye etmeye çalışmışlar, motor kitlemiş ve krank kırmış. Bu motordan hayır gelmez diye motoru toplayıp hemen satmışlar. Gidip böyle apaçi motorlarını alırsanız tabiki elde kalır. ( Motor ustanın çırağının )

Hemen geldi benim motora da askıntı oldu, iridyum buji takıp, ön tekeri küçültüp bi de kesiciyi iptal ettirince 140 yapacakmış. Yok ebesinin ahırı diyorum ali samii
Apaçilerin taktiği o zaten ön teker küçülünce tur sayısı artıyor 120yle giderlen orjinal teker atıyorum 100 dönüyorsa küçültünce 120 dönüyor gösterge 140 gösteriyor bunlar da hızlı gidiyorum sanıyor köfteler :) Aynı şekilde cgcilerde ön jantı 18 den 17 ye düşürür muhabbet hemen "Ön jantı küçülttüm birde ince lastik attım hızı 20km arttı" olur :)
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
516
Mcx sahipleri yaşıyomusunuz abi ya :) Yeni fotoraflar falan atın renklensin biraz.
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
516
Bizim motorların hava ayar vidasını fotorafta gösterebilicek varmı.Bi ayar çekmek istiyorum.
 
Katılım
7 Ara 2012
Mesajlar
343
Bugün itibariyle bende sıfır mcx kırmızı ile aranıza katılmış bulunmaktayım :)



lxz6.jpg





v38l.jpg
 
Katılım
30 Ocak 2013
Mesajlar
18
Arkadaşlar aranızda prformans egzoz takalnlar varsa bi yakından çekip atabilir mi bağlantı ve görüntü için.?
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
177
3. ve 4. fotoğrafta egzostun arka ayak basma yerine bağlantısı gözüküyor soran arkadaş için, onun haricinde boğazdan motora bağlanıyor başka bi bağlama olayı yok.

uw0e.jpg

ua5j.jpg

q544.jpg

ozd8.jpg

2ri7.jpg

y3qv.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ocak 2013
Mesajlar
233
extra pofuduk sele .... :)))

vuntd.jpg


daha küçük ve spor görünümlü sinyaller.....eskisi boynuz gibi duruyormuş yeni farkettim .-)))

vunuz.jpg


geçen kış iyidi bu kış bu sogukta bu karda kışta buz tutmuş yollarda resmen drift yapıyorum.soğuk ensemizde iliklerimize kadar soguğu hissediyoruz :)))


vunwh.jpg


vunzs.jpg


vup13.jpg
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
177
herkes benim fotoğraf koymamı bekliyormuş meğersem =) seleyi kaplatman iyi olmuş çok faydasını göreceksin =) bende bugün aynaları değiştirdim sıkıntıdan artık motorun değiştirebileceğim bi tarafıda kalmadı herşeyi değiştirdim neredeyse.. değişik sticker tasarımları yaptırıcam heralde :D yuvarlak aynalardan aldım 15TL daha fotoğraf çekmedim ama hakikaten yuvarlak ayna daha iyi görüş sağlıyor bence yoksa yeni diyemi bana öyle geldi bilemiyorum

bu arada kışın soğuklarda benim gibi motosikletini kullanan arkadaşlara şiddetle benim fotoğraflarda görebileceğiniz gidona geçirilen el için rüzgar korumalıklarını tavsiye ediyorum.. içi yünlüdür, o kadar iyi koruyor ki soğuktan çıplak elle bile sürebilirsiniz. görüntüyü biraz bozsada işlevsellik her zaman önceliktir benim için tavsiye ederim ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
516
Selam bir sorum olucaktı.
Ben buğün motoru bakım için sevise bıraktığımda motorun km 7200 yaklaştı.Tamirci dediki motor garantiden çıktı 6000 binde bakıma getirmediğin için doğrumu bu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst