Arkadaşlar yeni lastik alacağım ne önerirsiniz ve hangi lastikle kaç bin yaptınız?
benim motoru 2000 e saydıralım. 3000 de sen ver hemen yarın gidip alalım.ben 1 hafta önce aldım ancak alırkende abi bu çin malı fln dedim adam yok kardeşim ne çini fln dedi 2012 daha 10binde 3 gün sonra motor kitledi geri iade ettim bulaşmayın kardeşim yamaha ybr 125 al çok daha iyi titreşimi yok diyen arkadaşlara nasıl titreşimi hissetmemişler o ayrı mesele hergün vidası gevşiyordu en güzel yanı ise gösterge saati başka birşeyi güzel değil insanların paralarını böyle abuk subuk şeyler için vermemeleri için yazdım
ben 1 hafta önce aldım ancak alırkende abi bu çin malı fln dedim adam yok kardeşim ne çini fln dedi 2012 daha 10binde 3 gün sonra motor kitledi geri iade ettim bulaşmayın kardeşim yamaha ybr 125 al çok daha iyi titreşimi yok diyen arkadaşlara nasıl titreşimi hissetmemişler o ayrı mesele hergün vidası gevşiyordu en güzel yanı ise gösterge saati başka birşeyi güzel değil insanların paralarını böyle abuk subuk şeyler için vermemeleri için yazdım
Apaçilerin taktiği o zaten ön teker küçülünce tur sayısı artıyor 120yle giderlen orjinal teker atıyorum 100 dönüyorsa küçültünce 120 dönüyor gösterge 140 gösteriyor bunlar da hızlı gidiyorum sanıyor köftelerTamam siz 5000 tl verip capon malı alın. Almayın bi daha çinli. Mondialin şu mh ve mc serisine hala laf atmaya çalışanlar var arkadaş
2 gün önce servisteydim, 2000 km de bi tane drifti modifiye etmeye çalışmışlar, motor kitlemiş ve krank kırmış. Bu motordan hayır gelmez diye motoru toplayıp hemen satmışlar. Gidip böyle apaçi motorlarını alırsanız tabiki elde kalır. ( Motor ustanın çırağının )
Hemen geldi benim motora da askıntı oldu, iridyum buji takıp, ön tekeri küçültüp bi de kesiciyi iptal ettirince 140 yapacakmış. Yok ebesinin ahırı diyorum ali samii