Bu ve bunun gibi yorumları gördükten sonra motosiklet kazasında ölenlere acımıyorum. 4 kişi binmek nedir arkadaş ? Kitapçıkta taşıma kapasitesi 155 kg yazıyor. 4 x 70 = 280 kg. Böyle bir mantık olabilir mi ? Kontrol etme frenleme kask gibi durumlara hiç girmiyorum bile..
Ölümden korkan motosiklete binmez zaten.Sonuçta iki teker.Kontrollü gitsen bile sakatın teki arabayla senin yoldan girse sana hızla çarpsa yine fayda etmez.O yüzden kendi düsen ağlamaz.Umarım anlatabilmişimdir.