Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 May 2013
Mesajlar
516
Benimde bi sorum olucak arka disk im sürekli hava yapıyor ve ses çıkarıyor cıs cıs diye frene basınca motor daha yeni 1 ay olmadı alalı km 980 geldi.
servis yaptırdım tekrar gevşedi.
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
9
Selamın aleyküm beyler kranktan ses geliyor krankı değişicem ama contayı filan internetten nasıl bulabiliriz?
http://mondialyp.com/?part=yedekparcalar linkinden orjinal parçaları sipariş edebilirsin istediğin servise gönderirler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------

Vites Kutusu Problemi

Selam dostlar, Daha 300 km deyim ama vites geçişlerinde takılmalar oluyor. Bazen kitleniyor kalıyor öyle vites pedalı, aşağı yukarı biraz zorlayınca geliyor kendine. Trafikte baya sıkıntı yaratıyor bu durum. Sıkıntı neden kaynaklı olabilir acaba bi fikri olan var mı? ya da bu bi sıkıntı değil midir? normal midir bu motor için?

Servise gideceğim ama bi ön bilgiyle gitsem çok daha iyi olur.

selam motor daha 300 km de ise henüz rodaj modunda anladığım kadarıyla bu dönem parçaların birbirine alışması sürecidir buna debriyaj ve şanzıman da dahildir. yağ değişiminden sonra belli bir rahatlama olacaktır bu aksamlarda eğer olmassa o zaman müdahale ettir servisine.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Selam bende 2013 mcx var 100 geçince direksiyon kafa sallıyor ön amatisör aşırı yumuşak gibi ondan kaynaklanıyor olabilirmi kafa sallaması sağa sola doğru.

arkaya topcase koyduğumuzdan ve bu motorlarda canta demiri koltuktan dolayı motosıkletin fazlaca arkasına uzandığından ağırlık arkada kalıyor ön boşa cıkıyor ondan da olabılır çantasız bır sür bakalım nasıl tepki alacaksın sebep bu da olabılır olmayabılırde ama dene derım
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
113
http://mondialyp.com/?part=yedekparcalar linkinden orjinal parçaları sipariş edebilirsin istediğin servise gönderirler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------



selam motor daha 300 km de ise henüz rodaj modunda anladığım kadarıyla bu dönem parçaların birbirine alışması sürecidir buna debriyaj ve şanzıman da dahildir. yağ değişiminden sonra belli bir rahatlama olacaktır bu aksamlarda eğer olmassa o zaman müdahale ettir servisine.

Teşekkürler cevap için.
 
Katılım
20 Tem 2013
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba bu 150 mcx roadracer hakkında bi sorum olucak yaklaşık 60 ila 70 derece arası bi bayır ve baya uzun dağın en altında bir köy ve şehir merkezine doğru dağın içinden dolana dolana hep tırmanıyorsunuz motorun gidişati nasıl olur ? motorda bi bayılma zorlanma olurmu sizce bende cup var mcx almayı düşünüyorum o bayırdan giderken çok aşırı bayılıyor motor 1.ci vitese kadar düştüğüm oluyor 3e hiç atamıyorum cupla kıyaslanırsa o bayırlarda nasıl olur uzun yol tecrübelerinizi özellikle bayır dağ yollarında nasıl bi motor mcx ?
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
9
Merhaba bu 150 mcx roadracer hakkında bi sorum olucak yaklaşık 60 ila 70 derece arası bi bayır ve baya uzun dağın en altında bir köy ve şehir merkezine doğru dağın içinden dolana dolana hep tırmanıyorsunuz motorun gidişati nasıl olur ? motorda bi bayılma zorlanma olurmu sizce bende cup var mcx almayı düşünüyorum o bayırdan giderken çok aşırı bayılıyor motor 1.ci vitese kadar düştüğüm oluyor 3e hiç atamıyorum cupla kıyaslanırsa o bayırlarda nasıl olur uzun yol tecrübelerinizi özellikle bayır dağ yollarında nasıl bi motor mcx ?

selam 150 mcx 165 cc üstten egzantrikli motora sahiptir 15 beygir gücündedir. Artçılı sürüşlerde bile kolay kolay bayılmaz. Yaptığım gezilerde alternatif yolları seçerim genellikle caddenin stresinden uzaklaşıp yeni şeyler görme merakıma yenik düşerim buda beni zor rampalarla patikalarla baş başa bırakır. Mc bu koşullarında üstesinden gelmeyi başarıyor ama motoru enduro modunda paldır küldür taşa, toprağa, tarlaya vurursan ön takımı bu işler için yapılmamıştır seni üzebilir. Asfalt yolda rampa yukarı vites büyütürsün bak o performansı taktire şayan bir makinedir.
 
Katılım
10 Ocak 2013
Mesajlar
609
Motosikleti
Yamaha Süper Tenere XT1200ZE
selam 150 mcx 165 cc üstten egzantrikli motora sahiptir 15 beygir gücündedir. Artçılı sürüşlerde bile kolay kolay bayılmaz. Yaptığım gezilerde alternatif yolları seçerim genellikle caddenin stresinden uzaklaşıp yeni şeyler görme merakıma yenik düşerim buda beni zor rampalarla patikalarla baş başa bırakır. Mc bu koşullarında üstesinden gelmeyi başarıyor ama motoru enduro modunda paldır küldür taşa, toprağa, tarlaya vurursan ön takımı bu işler için yapılmamıştır seni üzebilir. Asfalt yolda rampa yukarı vites büyütürsün bak o performansı taktire şayan bir makinedir.

eklenecek birşey yok, arkadaşa katılıyorum
 
Katılım
20 Tem 2013
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@drunkking , @ zihnigonen teşekkürler doğru düzgün bi açıklama için :) Kalite ve titreşim olarakta mondial artık kendini kanıtlamış bi marka bu yöndende sorun yok inşallah 3 ay sonra alıyorum motoru maaşlardan biriktirip alıcam taksit kredi işine girmek istemiyorum :) ha bide bu motorun arkasına ve yanlarına çanta takmayı düşünüyorum yakışırmı ve sorun olurmu sizce ? yanlara hafif yana takılmak için üretilmiş yan çantalardan takıcam arkayada orta boy bi bagaj takıcam. artı olarak xzenon far takıcam sorun yaratırmı ?
 

oso

Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
6
çakmaklık takanlar varsa nasıl yaptığını nereye yaptığını anlatabilir ve resim koyabilir mi ?
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
Merhaba arkadaşlar aranızda en sıkıntılı mcx i alan benim galiba motor 100 km hızdan sonra kafa sallıyor akü değişti jelli akü taktirdim. Ampul kesti Philips ampul taktirdim ve tek sıkıntı gezme sorunu oldu. Yaşayan ve bu sorunun çözümünü bilen arkadaşlar bizle paylasirsa sevinirim.
 
Katılım
10 Ocak 2013
Mesajlar
609
Motosikleti
Yamaha Süper Tenere XT1200ZE
o sorun bende de var. her zaman olmuyor tabi. öndeki arabanın rüzgar tünelinden dolayı olduğunu düşünüyorum.
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
On lastiğin havasını indirince sallama olayını kesiyor ve benim motor çok yakıyor gecen 100 kilometrede 4 Litre yaktirmayi başardım
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
507
On lastiğin havasını indirince sallama olayını kesiyor ve benim motor çok yakıyor gecen 100 kilometrede 4 Litre yaktirmayi başardım

4 litre gerçekten fazlaymış dostum. Hava filtresine karbüratör ayarlarına falan bir baktır derim.

Ben de bir soru sorayım o zaman;
4-5 bin devir civarında motoru zorlayınca ya da yokuş çıkarken motordan katur kutur ses geliyor. Bu halde 2000 km kadar yol yaptım şimdiye kadar bir sorun çıkarmadı ama tedirgin ediyor. Bu ses sizde de var mı ?
Neden kaynaklanıyor olabilir ?
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
O sallantı yüzünden ölüyordum son anda topladım sanki tank slapper gibiydi ya da gerçekten oydu o korkuyla 80 i geçmedim arkama adam alınca sallama kesiliyor.
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
9
4 litre gerçekten fazlaymış dostum. Hava filtresine karbüratör ayarlarına falan bir baktır derim.

Ben de bir soru sorayım o zaman;
4-5 bin devir civarında motoru zorlayınca ya da yokuş çıkarken motordan katur kutur ses geliyor. Bu halde 2000 km kadar yol yaptım şimdiye kadar bir sorun çıkarmadı ama tedirgin ediyor. Bu ses sizde de var mı ?
Neden kaynaklanıyor olabilir ?
Katır kutur ses insana krankta bi sorunmu var şüphesi uyandırıyo tabiki ama krank arızalıysa şimdiye kadar 50 kere kitlerdin motoru subap ayarını yaptır bakalım devam edecekmi? Aynı sesler bende de varken krankın bozuk diyorlardı subapları ayarlattım birşeyciği kalmadı. Mc-mcx lerin enteresan bi huyu var kolay kolay motor bozmaz ama subap uzatır arada bir ayar ister. ustam bir ara üst kapağını topkapı ya götürelim japon subabı çaktıralım demişti ama motoru açmak istemiyorum böyle güzel=)

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:39 ----------

O sallantı yüzünden ölüyordum son anda topladım sanki tank slapper gibiydi ya da gerçekten oydu o korkuyla 80 i geçmedim arkama adam alınca sallama kesiliyor.

Geçmiş olsun senin yerinde olsam sorunu anlamak için sakin kafayla motoru bir orta sehpaya alırdım.
Lastik yanakları ön janta tam oturmuşmu? Diye gözle bir kontrol ederdim.
Lastiği bir çevirir önden ve yandan dikkatle izlerdim jantta bir balanssızlık yalpa yada rulman sesi varmı?
Buda yoksa ön maşaların içinde fork yağımıdır nedir bişey var işte acaba eşit oranda değilmidir?
Birde değiştirin o öndeki ceset lastiği kardeşlerim ben ölmeden değiştiricem en yakın zamanda.
 
Katılım
26 Tem 2013
Mesajlar
6
Merhaba Arkadaşlar Bende Dün Aranıza Katılmış Bulunmaktayım Yani Dün Mcx Roadracer Aldım 2. El Olara Motor 700 Km Deydi Garantisi Felan Herşeyi Var SAgında Solunda Çizik Yok Bana Plakası Vergisi Herşeyi Toplam 3185 tl Ye PAtladı Sizce Nasıl İyimi Almışım ?

Birde Sorunum Var Hız Göstergesi Giderken Titreyerek Gösteriyor Ve Ön Taraftan Cırt Cırt Die Ses Geliyor Bu Ses ufak Bi Cukura Fln Girince Belli Bi zmn Gelmiyor Sonra Tekrar Başlıyor Ben Ön Tekerdeki hızı ölçen parçada Sorun Var Gibi Görüyorum Sizce Nedeni NE Olabilir

Saygılar
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
6
06Kubilay motorun hayirli olsun. Motoru sifirdan biraz ucuza almissin. Sifir mcx + plaka 3600 tl civari diye biliyorum. Motoru uzun sure kullanmayi planliyorsan sorun yok fakat 2. El piyasasi biraz dusuk. Forumu bastan sona dikkatlice okursan ses problemi yasayan arkadaslarin tecrubelerinden faydalanabilirsin. Sana tavsiyem bolgende iyi bir mondial servisi bul ve garanti suresince bakimlarini orada yaptir. Eger elinden geliyorsa sesle alakali problemleri kendin halledebilirsin. Selamlar.
 
Katılım
26 Tem 2013
Mesajlar
6
06Kubilay motorun hayirli olsun. Motoru sifirdan biraz ucuza almissin. Sifir mcx + plaka 3600 tl civari diye biliyorum. Motoru uzun sure kullanmayi planliyorsan sorun yok fakat 2. El piyasasi biraz dusuk. Forumu bastan sona dikkatlice okursan ses problemi yasayan arkadaslarin tecrubelerinden faydalanabilirsin. Sana tavsiyem bolgende iyi bir mondial servisi bul ve garanti suresince bakimlarini orada yaptir. Eger elinden geliyorsa sesle alakali problemleri kendin halledebilirsin. Selamlar.


cevap verdigin için teşekkür ederim zaten bu hafta içi garantisine götürecegim aradım servisini ve söyledim onlara sesi felan gel bakalım dediler
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
137
yani hemen hemen aynı paraya taksitli almak varken peşin almak ta bence zararlı gibi ama tercihler değişir tabi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst