- Katılım
- 17 Ara 2011
- Mesajlar
- 583
Herkese merhaba mc sahipleri
150 mc'nin farı konusunda fikirlerinizi almak isterim.Aydınlatması nasıldır vs. Salcano'ya taktırmayı düşünüyorum (eğer ki uyarsa)
150 mc'nin farı konusunda fikirlerinizi almak isterim.Aydınlatması nasıldır vs. Salcano'ya taktırmayı düşünüyorum (eğer ki uyarsa)


