Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
28 yaşındayım ama sırf merakımdan denemiştim :) apacheyi kalkışta çok rahat geçiyor ama yanlış hatırlamıyorsam 105-110 km/h den sonra apache geçiyor. Çünkü apachenin son hızı daha fazla

Arkadaşlar size birşey sormak istiyorum: zamanında bu forumda bende çok yazmıştım ama bayadır uzak kaldım forumdan ve motosiklet piyasasından. Şimdi soruma gelecek olursak;
motorumu satıyorum sizce fiyatı çok mu istiyorum ? Başkasının hakkını yemek istemem ama motorum çok temiz olduğundan daha aşağısını yazmaya içim el vermedi. Link bu:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-aciklamayi-okuyun-derim-123476085/detay/
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
9
km düşük motor pırıl pırıl 2450-2650 tl arası gitmesi lazım takasta da çok işe yarar senin mc takas teklifi çok alırsın ilanı takaslı gösterirsen.
 
Katılım
19 Nis 2013
Mesajlar
3
Arkadaşlar ist. anadolu yakasında 150 mcx için önerebileceğiniz bir lastikçi var mıdır? Lastikleri değiştirmek istiyorum da...
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
km düşük motor pırıl pırıl 2450-2650 tl arası gitmesi lazım takasta da çok işe yarar senin mc takas teklifi çok alırsın ilanı takaslı gösterirsen.

Takas düşünmüyorum çünkü hemen yükseltemicem motoru. Evde bir tanede cbr 125 var büyük makine alana kadar ona bineriz ama çok özlüycem mc yi. Kalkışına gaz tepkisine hasta oluyorum, hele 1. viteste büyük motor gibi atılıyor namussuz :)
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
43
28 yaşındayım ama sırf merakımdan denemiştim :) apacheyi kalkışta çok rahat geçiyor ama yanlış hatırlamıyorsam 105-110 km/h den sonra apache geçiyor. Çünkü apachenin son hızı daha fazla

Arkadaşlar size birşey sormak istiyorum: zamanında bu forumda bende çok yazmıştım ama bayadır uzak kaldım forumdan ve motosiklet piyasasından. Şimdi soruma gelecek olursak;
motorumu satıyorum sizce fiyatı çok mu istiyorum ? Başkasının hakkını yemek istemem ama motorum çok temiz olduğundan daha aşağısını yazmaya içim el vermedi. Link bu:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-aciklamayi-okuyun-derim-123476085/detay/

S.E.C. kardeş işine karışmak istemem ama bence fazla istemişsin hastasını bulursun satarsın o ayrı konu ama mc şu an sadece gıri rengi üretiliyor ve fiyatıda 2700 tl benim mondial mx grable vardı 2011 daha 3100 km sıfır gibi ve temizlikte senin gibi titizim baskı balatasına kadar ne varsa değiştirdim elcik gaz ve debrijaz telleri ve kollarını aynalar balatalar dubleks lastiklar beyaz ampül özel park ampülü bezin filitresi arka çanta aklıma gelmiyen daha neler neler 2 ay önce satım 1800 tl ye gözüm yok alana hayırlı olsun eğer hemen elinden çıkarmak istiyorsan bence ederi 2200 derim ben senin motorunun oda benim gibi titiz oluşunda dolayı
çünkü yapıtığımız bu değişiklilleri kendi zevkimize göre düzünliyoruz daha çok bunun fiyatının birkısmını bekleyebiliriz karşıdan hepsini değil
nekadar temiz olsada alan kişi ikinci sahibi olaçak umarım istediğin fiyata satarsın hayırlı alış varişler
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bu mondial mc-mcx ve ayrıca mx grumble'da gidon kilidi kontaktan kitlenebiliyo hiç öyle amortisörün aralarına uzanmaya gerek yok drift'teki gibi gidonu kitlemek için. Ön far kafası da mc'nin daha güzel ama nedense en çok drift satıldı.
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
43
Bu mondial mc-mcx ve ayrıca mx grumble'da gidon kilidi kontaktan kitlenebiliyo hiç öyle amortisörün aralarına uzanmaya gerek yok drift'teki gibi gidonu kitlemek için. Ön far kafası da mc'nin daha güzel ama nedense en çok drift satıldı.

dirift spor duruşu var öbürlerine göre diğerlerinden tork daha yüksek mcx haric
mx grumble sağ ve sola kontaktan kilitleniyordu doğru söylüyorsun
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
S.E.C. kardeş işine karışmak istemem ama bence fazla istemişsin hastasını bulursun satarsın o ayrı konu ama mc şu an sadece gıri rengi üretiliyor ve fiyatıda 2700 tl benim mondial mx grable vardı 2011 daha 3100 km sıfır gibi ve temizlikte senin gibi titizim baskı balatasına kadar ne varsa değiştirdim elcik gaz ve debrijaz telleri ve kollarını aynalar balatalar dubleks lastiklar beyaz ampül özel park ampülü bezin filitresi arka çanta aklıma gelmiyen daha neler neler 2 ay önce satım 1800 tl ye gözüm yok alana hayırlı olsun eğer hemen elinden çıkarmak istiyorsan bence ederi 2200 derim ben senin motorunun oda benim gibi titiz oluşunda dolayı
çünkü yapıtığımız bu değişiklilleri kendi zevkimize göre düzünliyoruz daha çok bunun fiyatının birkısmını bekleyebiliriz karşıdan hepsini değil
nekadar temiz olsada alan kişi ikinci sahibi olaçak umarım istediğin fiyata satarsın hayırlı alış varişler

Eyvallah hocam saolasın. Valla ne desem bende öyle bir fiyat yazdım ama emin olmadan yazdım :) olmadı biraz daha dursun acelem yok eğer satılmazsa düşerim dediğin gibi. Zaten motora yaptığım şeyleri (zincir, direksiyon, amortisör, buji) toplasan 200 tl tutmaz onuda bindiğime sayarım. Benim asıl demek istediğim emek olarak çok üstüne düşmüştüm, hani gece sokak lambasının altında boyaya bakarsında bastırarak silmekten kaynaklı dairesel bez çizikleri görünür ya, inan o kadar bile çizik yok. Ama dediğin gibi alıcı bu kadar düşünmüyor onları biz kullananlar biliyoruz. 2000 tl hemen vereyim diyenler oldu ama o kadarda düşemem, neyse bakalım dursun biraz daha

bu arada gri olanlar 125 lik hocam, şimdi baktım o bile 2800 olmuş yani bizim baz alacağımız sıfır fiyatına denk gelmez. Bizim mc ler şuan üretiliyor olsaydı. o gri 125 lik mc ler ile mcx ler arasında bir fiyatı olurdu o da tahminim 2950-3000 tl falan
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
Bilecen avm varya onun karşısında pasaj var o pasajın içinden geçin direk önünüze çıkacaktır.Sağ tarafta kalması lazım.
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
102
benim ön sol amortisör yağ kaçırıyor tamire gittik yedek parça arandı amortisör keçesi yokmuş
komple ön maşa amortisörlerle birlikte satılıyormuş işçilik dahil 220 tl para tutuyor başına gelen varmı bu şekilde
yada keçesi varmıdır nerede satılır kim yapar oraya gideyim 220 tl bi amortisör için çok yardımcı olabilirmisiniz..
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
102
benim ön sol amortisör yağ kaçırıyor tamire gittik yedek parça arandı amortisör keçesi yokmuş
komple ön maşa amortisörlerle birlikte satılıyormuş işçilik dahil 220 tl para tutuyor başına gelen varmı bu şekilde
yada keçesi varmıdır nerede satılır kim yapar oraya gideyim 220 tl bi amortisör için çok yardımcı olabilirmisiniz..

---------- Post added at 21:19 ---------- Previous post was at 21:03 ----------

benim ön sol amortisör yağ kaçırıyor tamire gittik yedek parça arandı amortisör keçesi yokmuş
komple ön maşa amortisörlerle birlikte satılıyormuş işçilik dahil 220 tl para tutuyor başına gelen varmı bu şekilde
yada keçesi varmıdır nerede satılır kim yapar oraya gideyim 220 tl bi amortisör için çok yardımcı olabilirmisiniz..
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
43
benim ön sol amortisör yağ kaçırıyor tamire gittik yedek parça arandı amortisör keçesi yokmuş
komple ön maşa amortisörlerle birlikte satılıyormuş işçilik dahil 220 tl para tutuyor başına gelen varmı bu şekilde
yada keçesi varmıdır nerede satılır kim yapar oraya gideyim 220 tl bi amortisör için çok yardımcı olabilirmisiniz..



burada mondial vep sitesinde
img.php


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------

No Parça Adedi Adedi Yedek Parça Kodu Yedek Parça Adı Uyumlu Modeller Perakende Fiyatı
3 1 x 1 SA14.03X02.760 FURS TAKIMI KOMPLE MC-X 32,44 TL
4 1 x 1 SA14.03X01.760 ON MASA MC-X 45,81 TL
6 2 x 1 LA11.03X02.420 YAN REFLEKTOR MC 2,65 TL
7 1 x 1 EK11.01X14.420 ON PANEL GRUBU AMBLEM BRAKETI MC 5,86 TL
9 1 x 1 KA11.02R22.420 ON PANEL DEKORATIF KAPAK MR MC 4,76 TL
11 1 x 1 SA14.01X01.420 ON SAG AMORTISOR KOMPLE MC 98,11 TL
12 1 x 1 SA14.01X02.420 ON SOL AMORTISOR KOMPLE MC 98,11 TL
13 1 x 1 SA14.01X31.420 ON AMORTISOR TAKIMI MC 178,37 TL

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------

ayrıca bir yere gitme farklı yerlrede sor muhtemelen başka bir marka kece uyumlu olabilir
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
9
sordum ben getirsin hallederiz dedi fatih usta
şu numaradan ararsın 05335678789 yer kumburgaz E-5 üzeri.
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
177
değişiklik olsun biraz gözümüz gönlümüz açılsın :) nam-ı diğer F150GS :) saygılar..
27829733.jpg

555ri.jpg

dsc0228zy.jpg

dsc0226bt.jpg

66218618.jpg

dscf3991d.jpg

dscf3975x.jpg

dscf3978w.jpg

dscf3981gd.jpg

dscf3982x.jpg

96098250.jpg

50859413.jpg

82552382.jpg

10621874.jpg
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
507
:) . Maşallah fotoğraflar çok güzel. Bakalım bizim MC ler ne zaman çamura bulanacak :D .
Bu arada ben de yanlara far uygulaması yapmak istiyorum da sizinkiler hakkında biraz bilgi verebilir misiniz ?
Led mi ? Halojen mi? Kaç watt ? Kaç lira ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:48 ----------

mv3yr.jpg

bu da benden olsun öyleyse :)
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
177
:) . Maşallah fotoğraflar çok güzel. Bakalım bizim MC ler ne zaman çamura bulanacak :D .
Bu arada ben de yanlara far uygulaması yapmak istiyorum da sizinkiler hakkında biraz bilgi verebilir misiniz ?
Led mi ? Halojen mi? Kaç watt ? Kaç lira ?

teşekkürler =) benim sis lambaları araba için mercekli çift olarak satılıyor zaten 1yıl önce 55tl ye almıştım, uzun süreli kullanımda aküyü bitiriyor motoru stop etmeden önce 2-3dk çalışır bırakmak ve ya varacağınız yere 2-3km kala sisleri kapatıp öyle gitmek gerekiyor akünün toparlanması için. aydınlatması çok başarılı 4motorluk konvoyun en arkasından gidiyorum açtığımda ışığımdan en öndeki motor bile faydalanıyor siz düşünün =) led değil halojen iki beyaz ampul vardı biri patladı benimde elimde sarı ampul vardı masraf olmasın diye onu taktım şuan soldaki beyaz sağdaki sarı yanıyor farda xenon değişik renkli bi görüntü oluyor =) yanlış hatırlamıyorsam 55wattı sanırım tam emin değilim, tekerin düz bassın =) bu arada çamura girmeyi düşünüyorsan ön çamurluğu sökmen lazım arası çamur doluyor ve lastik dönmüyor çamurluğu sökmeden de temizlenmiyor ben orjinal çamurluğu uyduramadığım için mc çamurluğu alıp yukarı taktım ve asfalt lastiğinle çamurda ilerlemek pek mümkün değil doğrusu =)

O kadar çamura giriyosunuz ama jantların boyalarında hiç kopma yok. Ben mondial'imle bi kere ciddi çamura girdim, ön jantın boyası mahfoldu, motoru yıkadıkça boya gitti hem de çamurdan çıktıktan sonra 20 dakka içinde falan yıkadım benzincide, iyice kurutmamıştım.

evet jantlarda bi sorun olmadı yalnız çamurun içinde duran taş yüzünden arka jantın sol tarafı çizildi beyaz oldu oda janta beyaz şerit çekmişim gibi duruyor çok sıkıntı yok =) tekerin düz bassın..
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
43
slm arkadaşlar ben pratiker den bir sprey boyo aldım 690 cc sıçaklığa dayanıklı hem eksoz hem cantları boyadım çok dayanıklı vede kullanışlı ama atarken dikkat edin ataçağınız alanı iyice zımpara yapın özellikle eksoz fazla kalın atmayın fiyatı 15 tl idi tavsiye derim özellikle eksoz için
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
slm arkadaşlar ben pratiker den bir sprey boyo aldım 690 cc sıçaklığa dayanıklı hem eksoz hem cantları boyadım çok dayanıklı vede kullanışlı ama atarken dikkat edin ataçağınız alanı iyice zımpara yapın özellikle eksoz fazla kalın atmayın fiyatı 15 tl idi tavsiye derim özellikle eksoz için
img00189201211081345.jpg

Egzozu bu kadar zımparaladım taşladım, Akçalı soba boyasıyla siyaha boyadım 2 ayda boya yandı egzoz tamamen eski paslı haline döndü, egzoz boyamak bi işe yaramıyo ne yazıkki.
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
43
http://img90.imageshack.us/img90/5111/img00189201211081345.jpg
Egzozu bu kadar zımparaladım taşladım, Akçalı soba boyasıyla siyaha boyadım 2 ayda boya yandı egzoz tamamen eski paslı haline döndü, egzoz boyamak bi işe yaramıyo ne yazıkki.

benim aldığım boya markası MOTIP marka 690 derece sıcaklığa dayanıklı gayet memnun kaldım hatda kask bile boyadım süper oldu çok çabuk kuruyan bir boya altına kesinlikle astar atmayın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst