Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
ön arka mı yoksa sadece arkamı 200 tl?
ön ve arka için 200 tl buz motorda takması balans ayarı hepsı içinde
fakat başka yerlerden alanlar var 270 tl ödemişler takmasına 30 tl almışlar balans ayarına ve sıboplarına extra para almışlar ama buz motorda böyle bır sey yok hepsi içinde fıyatın ama doların güncel artışından kaynaklanan değişim olduysa bılemem 1 ay önce durum bu idi
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
102

bu arkadaşı ariyacaksın iyi düşündüm taşındım sıfırını almaya karar verdim diyeceksin telefonu yüzüne kapatıcaksın =)

---------- Post added at 22:45 ---------- Previous post was at 22:41 ----------

Mondial MC bilinir bir motsiklet oldu,
Sorular ve cevaplar ciddiyetsiz oldu.örnek:2824 nolu mesaj,
Bu ve bunun gibi nedenler yüzünden sayfaya yazmaz oldum:thumright

abi arkadaşın sorusumu saçma ya da yanlış yoksa benim cevabım da mı var bi sıkıntı?
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
bu arkadaşı ariyacaksın iyi düşündüm taşındım sıfırını almaya karar verdim diyeceksin telefonu yüzüne kapatıcaksın =)

---------- Post added at 22:45 ---------- Previous post was at 22:41 ----------



abi arkadaşın sorusumu saçma ya da yanlış yoksa benim cevabım da mı var bi sıkıntı?
1-Arkadaşın sorusu saçma,dünyada motosikletlerin ortak bir cc.sınıflandırması vardır.50,100,125,150,200,250,400,500,600,650,750,1000,1100,1150,1200,1300,1500,1800cc.gibi.Eğer bir motosikletin cc.si bu değerlerin hangisine yakınsa,o değerle anılır.
2-Senin cevabın yanlış,motsikletlerin vergilendirme cc.leri,51-250cc,251-650cc,651-1200cc ve 1201cc den büyük şeklindedir.

Ayrıca senin mesajını örnek olarak vermem aynı sayfa üzerinde olması nedeniyledi.Yani herhangi bir kasıt yok.Geçmiş sayfalara bakarsak böyle onlarca saçma soru ve cevap bulabiliriz.:bounce:
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
mc ler çoğalıyor. ilginç geliyor o kadar mc gördüm hepsi sapasağlam. grenaj olmaması sebebiyle diye düşünüyorum lakin motorlar hakikaten temiz. motora bakmayı öğreniyoruz galiba.
birkaç kuryede gördüm tek sorun malumununz üzre koltuğun darlığı. onu da yeni koltuk yatırarak halletmişler.
2200 km yegeldim. titreşim esisinden çok daha az. yavaş yavaş yok oluyor sanki. bir de tekerin kayma sorununu halledersem tadından yenmeyecek.
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
102
1-Arkadaşın sorusu saçma,dünyada motosikletlerin ortak bir cc.sınıflandırması vardır.50,100,125,150,200,250,400,500,600,650,750,1000,1100,1150,1200,1300,1500,1800cc.gibi.Eğer bir motosikletin cc.si bu değerlerin hangisine yakınsa,o değerle anılır.
2-Senin cevabın yanlış,motsikletlerin vergilendirme cc.leri,51-250cc,251-650cc,651-1200cc ve 1201cc den büyük şeklindedir.

Ayrıca senin mesajını örnek olarak vermem aynı sayfa üzerinde olması nedeniyledi.Yani herhangi bir kasıt yok.Geçmiş sayfalara bakarsak böyle onlarca saçma soru ve cevap bulabiliriz.:bounce:

anladım abi işte ben bu konuları pek bilmiyorum aldığımda da gaeride bana öyle söylediler :)
işte siz büyüklerimiz bize yardımcı olduğunuzda sorunlarımıza çözüm ürettiğinizde bizde öğreniyoruz
motorlar hakkında öğreneceğimiz çok şey var :)

---------- Post added at 15:27 ---------- Previous post was at 15:19 ----------

mc ler çoğalıyor. ilginç geliyor o kadar mc gördüm hepsi sapasağlam. grenaj olmaması sebebiyle diye düşünüyorum lakin motorlar hakikaten temiz. motora bakmayı öğreniyoruz galiba.
birkaç kuryede gördüm tek sorun malumununz üzre koltuğun darlığı. onu da yeni koltuk yatırarak halletmişler.
2200 km yegeldim. titreşim esisinden çok daha az. yavaş yavaş yok oluyor sanki. bir de tekerin kayma sorununu halledersem tadından yenmeyecek.

2200 mü daha ömer abi ben 3000 geçtim biraz 3010 falan bu hafta müsait bi zamanda bakıma gidip bütün dediğim sorunları hal etmeye çalışıcam :)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
MCX ile bu gün 140 bastım
MCX ile bır depo benzınle 575 km gittim.175 km gerı döndüm.
yağını boşalttım .yağsız gezdım motor cok sağlam .
Aküsünü cıkardım .aküsüz gezdım ayak marşı süper tek marşta calışıyor.
ön tekerı cıkardım tek teker gezdım süper gıdıyor .
evet son izlenımlerım bunlar
 

isg

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
114
MCX ile bu gün 140 bastım
MCX ile bır depo benzınle 575 km gittim.175 km gerı döndüm.
yağını boşalttım .yağsız gezdım motor cok sağlam .
Aküsünü cıkardım .aküsüz gezdım ayak marşı süper tek marşta calışıyor.
ön tekerı cıkardım tek teker gezdım süper gıdıyor .
evet son izlenımlerım bunlar
ya naptın öyle motora iyi yağsız kiltlememiş. bayağı çektirmişsin makineye
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
:D :D :D sinan abi süper bir 39.000 km raporu olmuş abi. ben bi depo benzinle 175 km gidip 350 km geri dönmüştüm demekki mcx in deposu daha fazla yakıt alıyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst