200 tl ver mıchelın lastık al rahat edersınMotorsikleti aldığımdan beri lastikler ıslak zeminde çok fazla kayıyor bugün ırc marka lastik sordum ön arka takmasıyla birlikte 160 tl yakın bir zamanda taktırmayı düşünüyorum
200 tl ver mıchelın lastık al rahat edersın
ön ve arka için 200 tl buz motorda takması balans ayarı hepsı içindeön arka mı yoksa sadece arkamı 200 tl?
burası ciddi anlamda cökmüş arkadaşlar
Mondial MC bilinir bir motsiklet oldu,burası ciddi anlamda cökmüş arkadaşlar
kendi azıyla sıfırını alsanız 3500tl diyor kendi 3750tl istiyorGüzel bir ilan buldum iyice okuyun
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-orjinal-km-sifir-gibi-57998060/detay/
bu zeka ile fazla yaşamaz buGüzel bir ilan buldum iyice okuyun
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-orjinal-km-sifir-gibi-57998060/detay/
Güzel bir ilan buldum iyice okuyun
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-orjinal-km-sifir-gibi-57998060/detay/
Mondial MC bilinir bir motsiklet oldu,
Sorular ve cevaplar ciddiyetsiz oldu.örnek:2824 nolu mesaj,
Bu ve bunun gibi nedenler yüzünden sayfaya yazmaz oldum:thumright
1-Arkadaşın sorusu saçma,dünyada motosikletlerin ortak bir cc.sınıflandırması vardır.50,100,125,150,200,250,400,500,600,650,750,1000,1100,1150,1200,1300,1500,1800cc.gibi.Eğer bir motosikletin cc.si bu değerlerin hangisine yakınsa,o değerle anılır.bu arkadaşı ariyacaksın iyi düşündüm taşındım sıfırını almaya karar verdim diyeceksin telefonu yüzüne kapatıcaksın =)
---------- Post added at 22:45 ---------- Previous post was at 22:41 ----------
abi arkadaşın sorusumu saçma ya da yanlış yoksa benim cevabım da mı var bi sıkıntı?
1-Arkadaşın sorusu saçma,dünyada motosikletlerin ortak bir cc.sınıflandırması vardır.50,100,125,150,200,250,400,500,600,650,750,1000,1100,1150,1200,1300,1500,1800cc.gibi.Eğer bir motosikletin cc.si bu değerlerin hangisine yakınsa,o değerle anılır.
2-Senin cevabın yanlış,motsikletlerin vergilendirme cc.leri,51-250cc,251-650cc,651-1200cc ve 1201cc den büyük şeklindedir.
Ayrıca senin mesajını örnek olarak vermem aynı sayfa üzerinde olması nedeniyledi.Yani herhangi bir kasıt yok.Geçmiş sayfalara bakarsak böyle onlarca saçma soru ve cevap bulabiliriz.:bounce:
mc ler çoğalıyor. ilginç geliyor o kadar mc gördüm hepsi sapasağlam. grenaj olmaması sebebiyle diye düşünüyorum lakin motorlar hakikaten temiz. motora bakmayı öğreniyoruz galiba.
birkaç kuryede gördüm tek sorun malumununz üzre koltuğun darlığı. onu da yeni koltuk yatırarak halletmişler.
2200 km yegeldim. titreşim esisinden çok daha az. yavaş yavaş yok oluyor sanki. bir de tekerin kayma sorununu halledersem tadından yenmeyecek.
ya naptın öyle motora iyi yağsız kiltlememiş. bayağı çektirmişsin makineyeMCX ile bu gün 140 bastım
MCX ile bır depo benzınle 575 km gittim.175 km gerı döndüm.
yağını boşalttım .yağsız gezdım motor cok sağlam .
Aküsünü cıkardım .aküsüz gezdım ayak marşı süper tek marşta calışıyor.
ön tekerı cıkardım tek teker gezdım süper gıdıyor .
evet son izlenımlerım bunlar
BİRADER keramet sende galıba bı yazdın daha yazan yok valla :rendeer:![]()
![]()
sinan abi süper bir 39.000 km raporu olmuş abi. ben bi depo benzinle 175 km gidip 350 km geri dönmüştüm demekki mcx in deposu daha fazla yakıt alıyor
![]()