Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
5
150 MC X benim çok hoşuma gitti. Arka disk fren ve daha geniş lastik/jant var extra olarak. Bakalım belki ağustosta alabilirim :) takip edeceğim bu başlığı.
MC yi aldığıma hiç pişman olmadığım gibi MCX side hiç düşünmeden alırdım.. Çünkü benim hayal ettiğim şeyi yapmışlar zaten.. Bence beklemeyin ve hemen alın.. MCX paylaşımlarını da buradan izleyeceğiz inşallah.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Bir yakit ölcümüm daha.. 177km yol. Bunun 40km.si asfalt yani uzun yol. tüketim 4,9lt. 100km/de 2,76lt tüketmisim. Gecen günkü sirf sehir ici tüketimimde 150MC 2,48lt yakmisti. Gel gör ki asfalta cikmaya durun MC hemen degerleri yükseltiyor. Bugün 2.si düzenlenen Soma Motosiklet festivalinin ilk günü. Festival dikilide gerceklesecek. Motor suan kamp malzemeleriyle yüklü beni bekliyor 1 saate kadar yola cikacagim. Döndügümde yine tüketim degerlerini bildiririm. Ama 3,5lt den fazla yakacagim simdiden belli :))) ee malum uzun yolda MC fazla yakiyor. Hayirli günler herkese...
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
yedek depo dahil rekorum 460 km.benzinide opetten aldım tavsiye ederim.Zorlasam 15-20 km daha yapardım 15 lt benzin aldı depo yani 1 lt depoda hala varmış
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
RESUL KARDEŞ hayırlı olsun gule gule kullan şimdi yedek parca sıparışı verırken eskı kasamı dıyecez eheheheheheh...
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Geçen hafta motorumda stop etme sorunu baş gösterdi bağcılar ikiler yetkili servise götürdüm ustayla baya uğraştık olmadı en son depodaki benzini komple boşalttık benzine su karışmış o yüzden motor stop ediyomuş.En son totalden benzin almıştım ama depo kapağından motoru yıkarken su kaçmasındanda şüpheleniyorum,tavsiyem motoru yıkarken depo kapağına fazla su dökmeyin.Ayrıca bağcılar ikiler servis ustalarına ilgilerinden dolayı teşekkür ediyorum motorumla çok ilgilendiler,sorunu çözdüler.Galiba sonunda aradığım yetkili servisi buldum.
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
@sarıdev nikli arkadaşa

Merhaba. Daha önce CBF150 kullandığınıza göre kıyaslama yapabilirsiniz. Ben 2011 CBF150 aldım.Fakat gözüm yeni çıkan MCX te bir kıyaslama yaparsan(Her iki motorun eksi ve artıları) çok memnun olurum.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Bunlardan çoğaltıp yoldaki magandaların alnına yapıştırmak lazım anca farkederler :) teşekkürler bu arada bende çıkarıyorum arka çantaya yapıştırıcam.

---------- Post added at 13:56 ---------- Previous post was at 13:41 ----------

Merhaba. Daha önce CBF150 kullandığınıza göre kıyaslama yapabilirsiniz. Ben 2011 CBF150 aldım.Fakat gözüm yeni çıkan MCX te bir kıyaslama yaparsan(Her iki motorun eksi ve artıları) çok memnun olurum.


Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin
Sonuçta honda ama
mondialin ki 162 cc daha güçlü bir motor
hondaya göre yedek parçası daha ucuz
hondaya göre 1000 tl daha ucuz
150 mcx arka disk frenleme daha iyi
ben birazda ülkemizdeki cbf 150 hegomanyasına kızdığım için mondial aldım o kadar çok cbf var ki.Biraz kızılay dağıtmış gibi oldu :)ben kuryelik yapıyorum bir buçuk ayda 3500 km tek sıkıntım selenin rahatsızlığı cbfin selesi daha rahat.Birde ülkemizde marka takıntısı olan insanımız çok honda kullanan arkadaşlarıda takip ediyorum yaşanan sorunlarımız ortak mondialdeki sorunlar hondadada çıkabiliyor.50000 km de kurye arkadaşın motoru bitti (tabiki hor kullanımdan)yetkili serviste motoru yaptırdı 850 tl para verdi ama motor hala yağ yakıyo motoru kullanımada bağlı tabiki
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Bunlardan çoğaltıp yoldaki magandaların alnına yapıştırmak lazım anca farkederler :) teşekkürler bu arada bende çıkarıyorum arka çantaya yapıştırıcam.

---------- Post added at 13:56 ---------- Previous post was at 13:41 ----------




Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin
Sonuçta honda ama
mondialin ki 162 cc daha güçlü bir motor
hondaya göre yedek parçası daha ucuz
hondaya göre 1000 tl daha ucuz
150 mcx arka disk frenleme daha iyi
ben birazda ülkemizdeki cbf 150 hegomanyasına kızdığım için mondial aldım o kadar çok cbf var ki.Biraz kızılay dağıtmış gibi oldu :)ben kuryelik yapıyorum bir buçuk ayda 3500 km tek sıkıntım selenin rahatsızlığı cbfin selesi daha rahat.Birde ülkemizde marka takıntısı olan insanımız çok honda kullanan arkadaşlarıda takip ediyorum yaşanan sorunlarımız ortak mondialdeki sorunlar hondadada çıkabiliyor.50000 km de kurye arkadaşın motoru bitti (tabiki hor kullanımdan)yetkili serviste motoru yaptırdı 850 tl para verdi ama motor hala yağ yakıyo motoru kullanımada bağlı tabiki

Sonucta CBF150'den 150MCX'e geçiş önerirmisin.
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
cbf 150 ile uzun mesafe ve uzun süreli sürüşler 150 mc ye göre daha konforlu. ben bir tek bu konuda pozitif yaklaşabiliyorum cbf ye.
 
Katılım
24 Şub 2011
Mesajlar
164
Resul, kullanmaya baslayinca aradaki farklari yazarsan memnun olurum... Yani kullanim farklarini..
,,,
abi arada pek bir fark.sadece selesi daha rahat...özellik olarak disk firen daha iyi firenliyor,bide koltuk anahtarla açılıyor...arka lastik geniş olduğu için daha fazla yatabiliyorsun,,,ayrıca üzerindeki lastikler daha yumusak.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin 150 mc x bu fiyata bu özelliklerle rakiplerine 5 çeker düşüncesindeyim.
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
63
Geçen hafta motorumda stop etme sorunu baş gösterdi bağcılar ikiler yetkili servise götürdüm ustayla baya uğraştık olmadı en son depodaki benzini komple boşalttık benzine su karışmış o yüzden motor stop ediyomuş.En son totalden benzin almıştım ama depo kapağından motoru yıkarken su kaçmasındanda şüpheleniyorum,tavsiyem motoru yıkarken depo kapağına fazla su dökmeyin.Ayrıca bağcılar ikiler servis ustalarına ilgilerinden dolayı teşekkür ediyorum motorumla çok ilgilendiler,sorunu çözdüler.Galiba sonunda aradığım yetkili servisi buldum.

abi benzin temizlenince sıkıntı çözüldümü?? bende de war da sıkıntı
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
depoyu komple boşalttık son damlasına kadar düzeldi.Valla stop etmesine öyle sinir oluyodum ki kırmızı ışıkta sürekli hafif hafif gaz veriyodum motora stop etmesin diye stop edince 3-4 defa marş yapmak zorunda kalıyodum.motoru çok sık yıkıyorsan dikkat et su kaçmasın
 
Katılım
5 Ocak 2008
Mesajlar
21
acemi60 kardeş güzel makina almışsın hayırlı olsun mondiye hiç bulaşma ben aldım pişman oldum
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
Bir yakit ölcümüm daha.. 177km yol. Bunun 40km.si asfalt yani uzun yol. tüketim 4,9lt. 100km/de 2,76lt tüketmisim. Gecen günkü sirf sehir ici tüketimimde 150MC 2,48lt yakmisti. Gel gör ki asfalta cikmaya durun MC hemen degerleri yükseltiyor. Bugün 2.si düzenlenen Soma Motosiklet festivalinin ilk günü. Festival dikilide gerceklesecek. Motor suan kamp malzemeleriyle yüklü beni bekliyor 1 saate kadar yola cikacagim. Döndügümde yine tüketim degerlerini bildiririm. Ama 3,5lt den fazla yakacagim simdiden belli :))) ee malum uzun yolda MC fazla yakiyor. Hayirli günler herkese...

festivale bizimde katılma ihtimalimiz var ,kısmet olursa orada görüşürüz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst