Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Dediğini yaptığın için teşekkürler. Düşük devirlerde zaten oldukça sakin ve güzel. Asıl mesele yüksek devirlerde gerçekleşiyor. Bardak düştüğünden de test etme şansın olmamış. Neyse ya hayırlısı, titrese de titremese de aldık bi kere. :)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Bugün mondial servisinde haşat 150 mc gördüm.Kafa mafa yok zaten.Nasıl kullanıyorlar anlamadım ki :pr:
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
Dediğini yaptığın için teşekkürler. Düşük devirlerde zaten oldukça sakin ve güzel. Asıl mesele yüksek devirlerde gerçekleşiyor. Bardak düştüğünden de test etme şansın olmamış. Neyse ya hayırlısı, titrese de titremese de aldık bi kere. :)

arkadaşlar ben tvs ye bindim mc den daha fazla titriyor tvs 4500 tl mc ise 3000
ozaman o niye titriyor yedek parça fiyatı en az 3 kat daha pahalı örnek karbiratörü 250 tl mc ise 50 tl ona göre degerlendirin mondialin eski motorlarına göre çok az titriyor
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
[sıze="2"]apache hem titriyor hem parça sıkıntısı var hemde servis sıkıntısı var guzel bı motor fakat bu şartlarda alınması riskli gibi geliyor en azından sağlam bi disbiritöre ihtiyaci var biraz yayginlaşmalı[/sıze]
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
102
slm motoru aldım kullandım biraz bugün orjinal lastiklerinin kayıcağını yol tutuşunun iyi olmadığını söylediler hakkatende kayıyor alışacaklar mı yoksa orjinal lastikleri böyle mi bunların havada soğuktu ısınmadı lastikler hep ön teker iki kere kaydı düşmekten kıl payı kurtuldum :S
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Lastik rodajı tamamlandığında daha iyi tutunacaktır. Bu süreçte dikkatli kullanın.
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
33
Bugün mondial servisinde haşat 150 mc gördüm.Kafa mafa yok zaten.Nasıl kullanıyorlar anlamadım ki :pr:

adamalar motorluyla ön kaldırmaya çalışırlar kırılan parçayı değiştirmezler bakımını yapmazlar aldıkları gibi aynı yağla 2 sene binerler o ndan sonra motor kötü derler demezlerki ben adam gibi kullanamıyorum

aynı seklilde hangi motora davranırsan davran paralanır bu beni ikici mondialim ilkini 250 km almıştım ama adam nasıl kullandıysa kayışı yeniş arka teker kabak tı :salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:07 ----------

slm motoru aldım kullandım biraz bugün orjinal lastiklerinin kayıcağını yol tutuşunun iyi olmadığını söylediler hakkatende kayıyor alışacaklar mı yoksa orjinal lastikleri böyle mi bunların havada soğuktu ısınmadı lastikler hep ön teker iki kere kaydı düşmekten kıl payı kurtuldum :S

lastikler kalitesiz zaten dikkat edersen from daki hemen hemen herkes lastiyi değiştirdi ve ya değiştirecek ama biraz yol yapınca ilk güne nazaran daha iyi tutun duyuda bir gerçek
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
o motora baktım... şu motora baktım... bu motora baktım....ahmede mehmede hasana da sordum iyi cevaplar aldım...karar verdim ..parama göre alabileceğim en iyi motor bu....şimdi daha motoru almadan soruyorum ..çanta demiri tamam bu topic den arkadaş yapıyomuş... acaba cbf - 150 deki gibi kafa koruma demiri bulunurmu buna ..yada cbf inki buna olurmu ..bide motor koruma demiri de tabiki...bide ben xenon takmadan duramam H4 dimi bunlarda ... bide akü yuvası kaç cm ... malum xenon koyunca da daha büyük bir akü koymak mümkün olmaz mı ..MC uzman arkadaşlardan destek bilgi lütfen... tşk... ;)
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
146
XENON TAKMAK İÇİN AKÜNÜ DEĞİŞTİRMENE GEREK YOK Kİ-BEN 125 KT 'DE 2 SENEDİR KULLANIYORUM.artı 20 watt 'ta sis farı var ,hiç bir sorun yok.xenon üstündede yazdığı üzere 35 watt akım çekiyor ondan dolayı akü masrafına gerek yok
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
63
Merhabalar bende mc aldım..yeni kullanıorm motoru..Lakin bugün biraz zorladk motoru..sonra park ettgmde motordan bikaç damla yağ damlamıştı yere...Normalmidir bu sizce :S
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
43
o motora baktım... şu motora baktım... bu motora baktım....ahmede mehmede hasana da sordum iyi cevaplar aldım...karar verdim ..parama göre alabileceğim en iyi motor bu....şimdi daha motoru almadan soruyorum ..çanta demiri tamam bu topic den arkadaş yapıyomuş... acaba cbf - 150 deki gibi kafa koruma demiri bulunurmu buna ..yada cbf inki buna olurmu ..bide motor koruma demiri de tabiki...bide ben xenon takmadan duramam H4 dimi bunlarda ... bide akü yuvası kaç cm ... malum xenon koyunca da daha büyük bir akü koymak mümkün olmaz mı ..MC uzman arkadaşlardan destek bilgi lütfen... tşk... ;)

Dostum CBF 150'de malum kafa sabit, maşa hareketli sadece. o nedenle kafa koruma demirinin buna uyacağını sanmıyorum. Xenon far içinde akü değişikliği gerekmez.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
grnt1182.jpg

By isak_1981 at 2011-04-01

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:25 ----------

grnt1180.jpg

By isak_1981 at 2011-04-01

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:30 ----------

grnt1181.jpg

By isak_1981 at 2011-04-01

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:32 ----------

evet arkadaşlar bu da çanta demirinin montaj yapılmamış hali
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
7 amper akü var bu motorlarda...peki nedendir acaba sıfır aldığım bir akü ....normalde 1 yıl ömrü varsa xenon taktığım zaman 6 ayda bitiyo ? ...neden far açtığım zaman kornamın sesi zayıflıyor...? ....elektrikçi arkadaş bi zamanlar xenon un normal den da az elektrik çektiğini söylemişti ama o teoride kaldı pratikte o öyle değil ...şimdiye kadar ...3 farklı motora (tiger250) (cbf-250) (asya-150) 2 adet otmobile (opel astra ve reno-9) xenon takmış kullanmış biri olarak..gördüğüm gözüme inanıcam tabi de... ben onu demiyom ...: şimdi bu MC ye motor koruma demiri nerden bulucaz ? diğerlerinki buna oluyomu ? kafa koruma koyamıyacazmı ? bende 18 amper bi akü var (181cm x 77 x 167) boy en yük. akü yuvasına uydurabilecemiyim....
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
motor koruma demiri cbf 150 nin ki oluyor ben onu kullaniyorum. Ben MC'de motosiklet radyosu,elcik isitma kullaniyorum. Ama motoru en az 2-3günde bir kullaniyorum. Kendini sarj ediyor yani. Xenon uygulamasina kesinlikle karsiyim. Zaten yakin bir zamanda normal aynali farlara xenon takilmasi yasaklanacak. sadece mercekli farlara takilabilecek. Akü yumasinida kendin ölcü ver artik :mrgreen:
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
102
sanırım bu xenon takmak zararlı gibi peki bu makinenin park lambalarını açtığımızda önde küçük bi far var ya onu beyaz yapma şansımız var mı ve far ampülünün beyaz versiyonunu bulabilirmiyiz ?? değiştiren var mı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst