Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sanırım bu xenon takmak zararlı gibi peki bu makinenin park lambalarını açtığımızda önde küçük bi far var ya onu beyaz yapma şansımız var mı ve far ampülünün beyaz versiyonunu bulabilirmiyiz ?? değiştiren var mı

o ampülün beyazından var ben geçenlerde 3TL ye almıştım...!! fakat istediğin kadar aydınlatmıyor :( sarısı daha iyi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
park lambasını diyorum..
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Memnun kalmadıkları için satıyor cevap verenlerin çoğu. Diğerleri henüz cevap vermedi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Memnun kalmadıkları için satıyor cevap verenlerin çoğu. Diğerleri henüz cevap vermedi.

kardeş sen mr de ne gibi sorunla karşılaştın acaba çok merak ettim. şanzımanımı yedi motor sekmanmı istiyor ne olduda böyle soğudun motorundan çözmüş değilim?
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
102
arkadaşlar bu mc nin jiklesi nerde bana jikle diye gösterdiği şey adamın benzin filtresinin musluğu :S bulamıyorum jikleyi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bu mc nin jiklesi nerde bana jikle diye gösterdiği şey adamın benzin filtresinin musluğu :S bulamıyorum jikleyi

hemen solda kornanın altında bi pabuç olması lazım onu geri çek sonra tek marşta çalıştır ısıt jikleyi kapat yoluna devam et :D
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
102
hemen solda kornanın altında bi pabuç olması lazım onu geri çek sonra tek marşta çalıştır ısıt jikleyi kapat yoluna devam et :D

orda değil işte o bende orda diye çok aradım bulamadım ilk defa motor kullanmıyorum genelde yeri orası ama değil benzin musluğunun arkasındaymış ayhan diye bi arkadaş yardımcı oldu sağolsun
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
kardeş sen mr de ne gibi sorunla karşılaştın acaba çok merak ettim. şanzımanımı yedi motor sekmanmı istiyor ne olduda böyle soğudun motorundan çözmüş değilim?
Soğumak değil de, pek alınası bir motor değilmiş onu hissettim. Çok şükür hiçbir sorunu da yok. Sadece haddinden fazla yakıyor. Kaba bir hesap yaptım, 1000 lira daha pahalı enjeksiyonlu bir Japon motosikleti ile kıyaslarsak yaklaşık 25.000 km sonra yakıt sarfiyatından ötürü iki motorda aynı paraya gelmiş oluyor. (Yaklaşık olarak 100 km'de 1 litre fark var) Hatta bu km'den sonra başlıyorsun eksiye düşmeye. Fiyat/performans artıları zamanla yok oluyor. Şimdi objektif olmayan bir adam bu tespite düşüncesizce karşı çıkmasın; yok güçlüymüş, o kadar yakması normalmiş...


arkadaşlar bu mc nin jiklesi nerde bana jikle diye gösterdiği şey adamın benzin filtresinin musluğu :S bulamıyorum jikleyi
Benzin musluğunun o taraflarda -karbüratörün üzerinde- siyah bir mandal göreceksin.
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
63
Arkadaşlar yeni kullanıcıyım ben...Motor dan 2 dir yağ damlıyor..bi seferinde braz zorlamştık ondan sonra aktı..bi seferinde de hiç anlamadım zorlama felan yok yani...Tam mondial yazısının orda(binerken sol tarafı mtoorun) alyans yeri var tam ordan akma yapıor..Bilgisi olan? :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Soğumak değil de, pek alınası bir motor değilmiş onu hissettim. Çok şükür hiçbir sorunu da yok. Sadece haddinden fazla yakıyor. Kaba bir hesap yaptım, 1000 lira daha pahalı enjeksiyonlu bir Japon motosikleti ile kıyaslarsak yaklaşık 25.000 km sonra yakıt sarfiyatından ötürü iki motorda aynı paraya gelmiş oluyor. (Yaklaşık olarak 100 km'de 1 litre fark var) Hatta bu km'den sonra başlıyorsun eksiye düşmeye. Fiyat/performans artıları zamanla yok oluyor. Şimdi objektif olmayan bir adam bu tespite düşüncesizce karşı çıkmasın; yok güçlüymüş, o kadar yakması normalmiş...


Benzin musluğunun o taraflarda -karbüratörün üzerinde- siyah bir mandal göreceksin.


acaba kaç kuruş ykaıyor senin motosiklet km de? bende 200 cc lik bir çin çappırı var kmde 11-12 kuruş falan yakıyor 10 TL ye 90 Km yol alıyorum?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Arkadaşlar yeni kullanıcıyım ben...Motor dan 2 dir yağ damlıyor..bi seferinde braz zorlamştık ondan sonra aktı..bi seferinde de hiç anlamadım zorlama felan yok yani...Tam mondial yazısının orda(binerken sol tarafı mtoorun) alyans yeri var tam ordan akma yapıor..Bilgisi olan? :(
Fotoğrafını çekme imkanın var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst