herkese selam siteye yeni üye oldum öncelikle saygılarımı sunarım. Ben 21.12.2010 saat 5 itibariyle

150 mc me kavştum. Gerçekten anlatılanlardan çok daha gösterişli süper rahat (uzun boylu kullanıcılar için bilhassa) ve anında tepki veriyor inanın 4. viteste gazı daha yarıladım eşim arkamda korktuğu için gaz kestim yoksa daha verecek çok şeyi var mtorun kesınlıkle beklentilerinizin karşılıgını alırsınız. gelelim titreşime ybr 125 kullanan 5200tl ye aldı iddaya girdik çalıştırdım ve hahay elini koydu motor çalısıomu dedi

ondan sonrada amaaan 120 km den sonra yapar dıe çamur atıo yahu kabul etse olmaz şu insanlar mondial kendini aştı arkadaşlar. kazasız belasız sürüşler