Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
atiturhan abi son anda kaçırdın kampanyayı aldıgın botlar 99 tl ye düştü .

Ben botlari edremitten Honda servisi Murattan aldim. Botlardan kendimi kurtaramadim ama alt üst takim kiyafette internetten alis veris yapmakla 100TL karim oldu carsiya göre. Botlar belese gelmis gibi oldu yani.
 
Katılım
17 Ağu 2009
Mesajlar
9
arkadaşlar diraz gelik olmuş forum bu arada benimki 1500 oldu izmir seferihisardayım buradaki tek bende gerçi izmirde pek görmedim ben şimdilik durmadan 200 km yaptım arada bir kuşadası yapıyorum gayet memnunum uzun yol yapan arkadaşlar varsa yorum yapsın izmirdekilerle buluşarım
bu arada ben motoru 2900 aldım üçkuyulardan kask mont pantolon vardı yalnız ayakabı yok motomaxda 39 var dıyordu sitesine baktım 69 olmuş yazlık ayakkabı ben bot giyemiyorum bütün kıyafetleride oldan almıştım ulgun bir yazlık yada kısa bot varmı uygun olsum ama dandik değil bu arada caberg rhyno nun vizörünü bulan olursa haber versin ben 35 euro dan aşağıya bulamadım biraz daha para verip yeni kask almak daha iyi
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
ondan herkes ls 2 alıyor benim airohun vizörü 60 tl ls 2 kask 100 tl şimdi gel vizör al
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Decatlonda manyak şeyler var. Çoğuda avrupa malı ürünler kaliteli yani.. Çinlilerde var canım:)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
150 MC'ye cakmaklik yapimi...

Selam arkadaslar,
uzun zamandir aklimda olan motosikletime cakmaklik yapma fikrine bugün start verdim. Yapim asamalarini tek tek fotograflama imkanim olmadi. Cünkü kendimi calismaya kaptirinca aklima gelmiyor. Sonradan resimlerini cektim ama ;)
Öncelikle gerekli malzemeler: 12V cakmaklik. Benim elimde nereden kalma oldugunu bilmedigim bi cakmaklik vardi. Cakmakligi herhangi bir yere sabit sekilde monte etmeyi düsünmüyordum. Cünkü motosikletimde sabit bi yere koyabilecegim yerim yok. Arka bagaj topcase mevcut fakat icine koyacagim diger esyalari olumsuz etkileyebilcegini düsündügüm icin ve ilerleyen zamanda topcase imi degistirmeyi düsündügüm icin cakmakligi topcase in icinde sabit sekilde birakmayi düsünüyorum. Bunun icinde hazirligimi yaptim. elimde xenon ampüllerinin muhafaza kutulari mevcuttu. Sans eseri cakmaklik bunun icine tam uymaktaydi. Matkap ile bu plastik kutunun altini kablolari gecirebilmek icin deldim. ve somun pul yardimiyla cakmakligi bu kutunun icine sabitledim. Ayriyette isindiginda plastik kutuya zarar vermemesi icin de buldugum bir bakir plaka ile plastigi icten sardim. Yani bakir plaka bir nevi yalitim yapacakti. Plastik xenon ampül kutusunun kapagida sanki bu cakmaklik icin bicilmis kafatan gibiydi. Resimlerde de göreceginiz üzere belki optik olarak cok güzel olmadi ama fonsiyonel oldugunu ve islevini yerine getirdigini söyleyebilirim. Kablolardan yesil olan yani cakmakligin hemen altindaki akünün + kutupuna digeride - kutupuna baglanacak. Güvenlik acisindan da araya bi sigorta koymakta fayda var. Bu cakmakligi yapmamdaki amac; ben sigara icmiyorum. Ama telefon sarji, herhangi bi elektirikli alet sarji yada 12V lastik pompasini calistirmak icin kullanmayi düsünüyorum. Yani ne olur ne olmaz :)
iste resimler...

p143301171210.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

p1434171210e.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

p1433171210.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Selam arkadaslar,
uzun zamandir aklimda olan motosikletime cakmaklik yapma fikrine bugün start verdim. Yapim asamalarini tek tek fotograflama imkanim olmadi. Cünkü kendimi calismaya kaptirinca aklima gelmiyor. Sonradan resimlerini cektim ama ;)
Öncelikle gerekli malzemeler: 12V cakmaklik. Benim elimde nereden kalma oldugunu bilmedigim bi cakmaklik vardi. Cakmakligi herhangi bir yere sabit sekilde monte etmeyi düsünmüyordum. Cünkü motosikletimde sabit bi yere koyabilecegim yerim yok. Arka bagaj topcase mevcut fakat icine koyacagim diger esyalari olumsuz etkileyebilcegini düsündügüm icin ve ilerleyen zamanda topcase imi degistirmeyi düsündügüm icin cakmakligi topcase in icinde sabit sekilde birakmayi düsünüyorum. Bunun icinde hazirligimi yaptim. elimde xenon ampüllerinin muhafaza kutulari mevcuttu. Sans eseri cakmaklik bunun icine tam uymaktaydi. Matkap ile bu plastik kutunun altini kablolari gecirebilmek icin deldim. ve somun pul yardimiyla cakmakligi bu kutunun icine sabitledim. Ayriyette isindiginda plastik kutuya zarar vermemesi icin de buldugum bir bakir plaka ile plastigi icten sardim. Yani bakir plaka bir nevi yalitim yapacakti. Plastik xenon ampül kutusunun kapagida sanki bu cakmaklik icin bicilmis kafatan gibiydi. Resimlerde de göreceginiz üzere belki optik olarak cok güzel olmadi ama fonsiyonel oldugunu ve islevini yerine getirdigini söyleyebilirim. Kablolardan yesil olan yani cakmakligin hemen altindaki akünün + kutupuna digeride - kutupuna baglanacak. Güvenlik acisindan da araya bi sigorta koymakta fayda var. Bu cakmakligi yapmamdaki amac; ben sigara icmiyorum. Ama telefon sarji, herhangi bi elektirikli alet sarji yada 12V lastik pompasini calistirmak icin kullanmayi düsünüyorum. Yani ne olur ne olmaz :)
iste resimler...

p143301171210.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

p1434171210e.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

p1433171210.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

Anlaşıldı Atilla,yakında MC ni Goldwing e dönüştüreceksin :)
Lastikler biraz fazla hava bas bari zira giderek ağırlaşıyor motosikletin:)
Hayırlı olsun:cat:
 
Katılım
17 Ağu 2009
Mesajlar
9
cevap arkadaşlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:07 ----------

arkadaşlar benimki bügün bir arıza yaptı kablolarda sorun var far ve park lambaları gitti marş basmılar kafa grenajinin ordaki kabloları olnuyorum düzelilor servise götüreceğim ama haftaya salı anca (malum iş ) gelişmeleri yazarım bu arada izmir nerdesin öldünmü arkadaşlar deraber bir gezi yapalım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:11 ----------

necatik abi bir yorum yaparsan sevinirim bu arada senle tanışmak işterim sende istersen yanına gelirim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:15 ----------

arkadaşlar nerdesiniz
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Necati abi ev buyukmu olmazsa yazın yatıya geliriz :):):):):):
akçayıda unutmayalım :):):)
Şaka bir yana İZMİR karşıyakadayım foçaya gitmeye vakit yok vardiyalı çalışmanın dezavantajları işte
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
vaybe parça fiyatlarına bak iki üç daha eklese sıfır mh alacakmış :)
 
Katılım
17 Ağu 2009
Mesajlar
9
necatik abi gelirsem seni nasıl bulabilirim
bu arada yolu seferihisara düşeni beklerim
 
Katılım
21 Ara 2010
Mesajlar
11
herkese selam siteye yeni üye oldum öncelikle saygılarımı sunarım. Ben 21.12.2010 saat 5 itibariyle:) 150 mc me kavştum. Gerçekten anlatılanlardan çok daha gösterişli süper rahat (uzun boylu kullanıcılar için bilhassa) ve anında tepki veriyor inanın 4. viteste gazı daha yarıladım eşim arkamda korktuğu için gaz kestim yoksa daha verecek çok şeyi var mtorun kesınlıkle beklentilerinizin karşılıgını alırsınız. gelelim titreşime ybr 125 kullanan 5200tl ye aldı iddaya girdik çalıştırdım ve hahay elini koydu motor çalısıomu dedi :)ondan sonrada amaaan 120 km den sonra yapar dıe çamur atıo yahu kabul etse olmaz şu insanlar mondial kendini aştı arkadaşlar. kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
herkese selam siteye yeni üye oldum öncelikle saygılarımı sunarım. Ben 21.12.2010 saat 5 itibariyle:) 150 mc me kavştum. Gerçekten anlatılanlardan çok daha gösterişli süper rahat (uzun boylu kullanıcılar için bilhassa) ve anında tepki veriyor inanın 4. viteste gazı daha yarıladım eşim arkamda korktuğu için gaz kestim yoksa daha verecek çok şeyi var mtorun kesınlıkle beklentilerinizin karşılıgını alırsınız. gelelim titreşime ybr 125 kullanan 5200tl ye aldı iddaya girdik çalıştırdım ve hahay elini koydu motor çalısıomu dedi :)ondan sonrada amaaan 120 km den sonra yapar dıe çamur atıo yahu kabul etse olmaz şu insanlar mondial kendini aştı arkadaşlar. kazasız belasız sürüşler


hayırlısı olsun kazaszı belasız kullanman dilegiyle arkadaşın motoru 120 yapıyormuymuş :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst