Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
kanuni cup 100 kullanıcısıyım.motoru değiştirmeyi düşünüyorum.honda cbf 150 düşünüyordum ama mondial 150 mc hakkında okudumuğum olumlu yazılardan sonra 150 mc alacağım.iki şey sormak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim boyum 170 kilom 75 motor bana biraz büyük gelirmi ve ne kadar yakıyor.

Ben 183cm boy ve 90kg ile biniyorum. Bide size söyle bisey söyliim. Artcili olarak bile hizlanmada düsüs olmuyor. Zaten 100km/h ye kadar kesintisiz hizlaniyor. Her viteste kafa kaldirmasi benim cok hosuma gidiyor.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
150 MC ye BMW F650 GS tarzi arka camurluk yapma fikri...

Arkadaslar, MC 150 ye bmw F650 GS lerdeki gibi arka camurluk yapmak istiyorum. Buna benzer camurluklar Gilera nin bazi scooterlerinda da var. Düsüncemde ön camurluktan bir tane daha temin edip keserek kisaltmak ve gerekli ayaklari kaynattirmak. Bu camurluk siyah ta olabilir yada resimdeki gibi motorun renginde de olabilir. Yorumlariniza acigim. Fotoyu kendim paint te yaptim pek bi amatörce oldu ama fikir vermesi acisindan koyuyorum.

p1658041110.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
olurmu olur izmirde olsan rahat bulunurdu çankayadan ama ben gerekliligi hakkında şüpheliyim
Birde bu gun dikkatimi çekti ybr kullanan arkadaşlar mc lerle tanışmış galiba gak guk ediyorlar arkadaşın orada servise giderken yolda denk gelmişler galiba pek suskunlardı :):):)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
olurmu olur izmirde olsan rahat bulunurdu çankayadan ama ben gerekliligi hakkında şüpheliyim

Cok camur sicratiyor yagisli havalarda. Arkada cantalarda oldugu icin cantalar batiyor. Hem ben BMW F650 özentisi olarak böyle yapmayi düsünüyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:43 ----------

Birde bu gun dikkatimi çekti ybr kullanan arkadaşlar mc lerle tanışmış galiba gak guk ediyorlar arkadaşın orada servise giderken yolda denk gelmişler galiba pek suskunlardı :):):)

Suskunluklarinin sebebi ne acaba?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili Arkadaşlar
Bugün bir kurye arkadaş motoruyla gayrettepede seyrederken kendisini arabayla taciz edip durdurdum. Biraz zoraki sohbet etmek durumunda kaldım... Arkadaş yaklaşık 2 ay önce almış. Şu anda 6000 km'de gayet iyi görünüyordu. 2 tane almışlar biri özel kullanım arkadaşına biri de kendine olmak üzere. Ben ilk hafta lastiklerini değiştirmek zorunda kaldım, çünkü özellikle yağışta çok kaydırıyordu dedi. Bir de aküsü çok dandik dedi, ben her gün kullandığım için sorun olmuyor ama inşallah kışı çıkarır dedi.

Ayrıca önceden CBF 150 kullanmış ve motor yaptırmak zorunda kalmış, toplam 700 tl harcadım dedi. Bize ucuz motor lazım abi dedi. Ayrıca konfor olarak da cbf'i aratmıyor dedi...

Bende epey bir memnun olarak kurye arkadaşı yoluna bırakıverdim... Ona buradan da bahsettim inşallah aramıza katılır da sayımız bir daha artar....
Saygılar
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
sulu aku ve dandirik bi lastik var şimdi başlamayayım pirelli mt65 muhabbetine
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Suskunluk derken neyi kast ediyorsunuz ?

Benim anlamadıgım bizden hiç kimse ne ybr ne cbf topigi takip ediyor yada yorum yapıyor vardır bir iki kişi o ayrı ama ybr ciler neden bu topigi hep takip edrlerde dayanamayıp yazarlar
Ne suskunlugu aradaki müthiş hız farkı dayanımı daha sonraları görecegiz bakalım yeni nesil çayna motorları ne kadar dayanıklı ama şu anda hızlılar
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Burası bir forum.Ben bütün topiclere girerim.innova topiği,cbf topiği hemen her topiği sık sık gezerim.Birde benden başka hangi ybr ci bu topice bakıyor veya bu topiğe kötü bişey yazmış ? Forumda gruplaşma yaratmayın.Sanki düşman gibi hareket ediyor(sunuz).
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Ben ne aküden neden lastiklerden olumsuz bisey yasamadim simdilik. Gerci ben yagmurlu havada kesinlikle motorla gezmem. Arabam var ona biniyorum. Motora keyif icin biniyorum neticede. Bazen motoru günlerce calistirmadigim oluyor ama akü yinede bi numara yapmadi -ki gündüz de farlari yakarim. 3.stopumda var aküye bagli cakamakligimda var. Simdilik bi sorun yok allaha sükür. Ama eger akü biterse 7 yerine 9 amperlik takarim büyük akü büyük aküdür. Lastik konusunda, Necatik35 abinin tavsiyesi dogrultusunda ilerleyen zamanda arka lastigi sadece bir kaliniyla degistirmeyi düsünüyorum o kadar. 90 90 18 yerine 100 90 18 hatta imkani varsa 110 90 18 de olabilir.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Akü sulu aku oldugu için bakım yapmak gerekecek ara ara lastikler yagmurlu havalarda sorunlu guven vermiyor
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
150 MC camurluga tozluk takmak...

150 MC'nin touring tarzi olmasi ve yerden yüksekliginden kaynaklanan sebeplerden dolayi yagmurlu havalarda yada yagmur sonrasinda seyir ettigimde ön tekerin motor bloguna arka tekerin ise hiza bagli olarak topcase'e kadar camur attigini fark ettim. Bu durum beni rahatsiz ediyordu. Cünkü durduk yere neden ortalik camurlansin. Bu yüzden bir süredir bunu nasil önlerim diye düsünüyordum. Bugün biraz vakit ayirip sanayiye gittim. Ve ihtiyacimi görebilecek malzemeleri cok ucuza temin ettim. Ve monte ettirdim. Begenmeyenleriniz cikabilir ama ben isimi görecegi icin sorunuma care bulabildigim icin memnunum. Tozluklarin adet fiyati 1TL. montaja 5TL ödedim :) yani toplamda 7 TL ye yaziyet alttaki resimlerde görüldügü gibidir. Gündüz gözüyle cekilmis resimlerini yarin eklerim.

p1715291210.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

p171703291210.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

p171702291210.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

p171802291210.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Hoş görünmese de işlevsel olduğu aşikar. Lakin yerler ıslandı mı motor batıyor.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Hoş görünmese de işlevsel olduğu aşikar. Lakin yerler ıslandı mı motor batıyor.

Özellikle tozluklarin resmini cektigim icin göze batiyor gibi geliyor ama yarin nasip olur da motosikletin resmini cektip yayimladigimda aslinda göze de hitap edebildigini düsünüyorum.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Benim anlamadıgım bizden hiç kimse ne ybr ne cbf topigi takip ediyor yada yorum yapıyor vardır bir iki kişi o ayrı ama ybr ciler neden bu topigi hep takip edrlerde dayanamayıp yazarlar
Ne suskunlugu aradaki müthiş hız farkı dayanımı daha sonraları görecegiz bakalım yeni nesil çayna motorları ne kadar dayanıklı ama şu anda hızlılar

Belo bu topikte mc yi kötüleyen ybr ci bulabildin mı ? :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Polemik yaratmadan normal insanlar gibi forumlassak nasil olur? Valla bu tarz söylemler yüzünden topige giresim gelmiyor haa..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst