- Katılım
- 1 Ara 2010
- Mesajlar
- 8
Mondial 150 mc!
ARKADAŞLAR Motorun kullanıcı olarak bişey dicem.. bugun sahit oldum sahsen... motor yaklaşık 1000 km oldugunda acılmış oluyo hemen hemen ve ilk günki gibi olmuyo birazdaha cok ses cıkıyo ve birazdaha fazla bagırıyo... bunun tek sebebi motorun acılmış ve daha rahat calışmak istemesi... bugun servisine götürdüm yagını vidalarını sıktırdım ve birde bagırmasının nedenini sordumm... motor akşamındaki kapagın altıdaki avuç içi kadar kücüklügünde,zinciri donderen dişli var zincire bakınca görürsünüz ztn o dişliyi motor kısmında... işte oo dişlinin boyutu 15 numara... meger motor acıldıgı ve kuvveti yükseldigi için bagırıyomuş ve oo dişli kücük gelio oo motora... onun bi numara büyügü 16 numaralı dişliyi TAKTIRIN 5 dk sürmüyo deyişmesi ztn... MOTORda ne bi ses EGER VARSA NE BİR TİTREME a dan z ye motor okadar farklı bir hale geliyoki insana,yag gibi gidiyo motor devir ibresini 9000 kadar yükselttigim halde motor bagırmıyor Cookk sakin sesiz gidiyo rahat rahat
) eski halindeyken motor devri yukseldiginde kendini parcalıyodu bagırcam die... ama deyişince hem motora zarar vermiyo hemde rahat calısıyo motor hareket halindeyken... sizlerde mutlaka deyiştimenizi öneririm bunu yapan ztn serviş sizlerde deyiştirin derim ben... ayrıca hızınıda 10 ile 15 km artırıyo İnanmassınız belki ama ben bugun 3 viteste ibreti 100 kadar getirdim! 5 viteste 135 az biraz gecti tek başıma... Ve cok şaşırdımm bu duruma... artık sizlerde deyiştirince ne demek istedigimi daha iyi anlarsınız ,) 
ARKADAŞLAR Motorun kullanıcı olarak bişey dicem.. bugun sahit oldum sahsen... motor yaklaşık 1000 km oldugunda acılmış oluyo hemen hemen ve ilk günki gibi olmuyo birazdaha cok ses cıkıyo ve birazdaha fazla bagırıyo... bunun tek sebebi motorun acılmış ve daha rahat calışmak istemesi... bugun servisine götürdüm yagını vidalarını sıktırdım ve birde bagırmasının nedenini sordumm... motor akşamındaki kapagın altıdaki avuç içi kadar kücüklügünde,zinciri donderen dişli var zincire bakınca görürsünüz ztn o dişliyi motor kısmında... işte oo dişlinin boyutu 15 numara... meger motor acıldıgı ve kuvveti yükseldigi için bagırıyomuş ve oo dişli kücük gelio oo motora... onun bi numara büyügü 16 numaralı dişliyi TAKTIRIN 5 dk sürmüyo deyişmesi ztn... MOTORda ne bi ses EGER VARSA NE BİR TİTREME a dan z ye motor okadar farklı bir hale geliyoki insana,yag gibi gidiyo motor devir ibresini 9000 kadar yükselttigim halde motor bagırmıyor Cookk sakin sesiz gidiyo rahat rahat