- Katılım
- 30 Eyl 2010
- Mesajlar
- 3,389
Cok enteresan yaw. resimler benim ekranda normal boyda cikiyor. Fotolar dedigin 1,2mb en azi. ayiptir söylemesi cepteli 8mp ile cekiyor. Benim internette 1mbit ama uzun sürmüyor resimleri acmasi. imageshack dan link alarak koyuyorum resimleri orada önceden boyut secebiliyordun artik sectirmiyor.
Upload panelinde boyutlandırma kısmı şurada:
Yükleme Seçenekleri / Yeniden boyutlandır resim >>
Bizde de normal ekran çıkıyor, yalnız yüklenene kadar en büyük hallerindeler.