Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Cok enteresan yaw. resimler benim ekranda normal boyda cikiyor. Fotolar dedigin 1,2mb en azi. ayiptir söylemesi cepteli 8mp ile cekiyor. Benim internette 1mbit ama uzun sürmüyor resimleri acmasi. imageshack dan link alarak koyuyorum resimleri orada önceden boyut secebiliyordun artik sectirmiyor.

Upload panelinde boyutlandırma kısmı şurada:
Yükleme Seçenekleri / Yeniden boyutlandır resim >>

Bizde de normal ekran çıkıyor, yalnız yüklenene kadar en büyük hallerindeler. :)
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Dogrudur resimler büyük fakat kendiliginden kücülüyor zaten. biraz beklemen gerekiyor sadece...

Günlerdir söyleyecem,alınganlık gösterirsin diye şu fotoraf işini söyleyemedim.:)
O kadar büyük fotolar yüklüyorsunki,benim pc pert oluyor açana kadar.:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:24 ----------

Bu tip sayfalar için en iyisi,fotorafları 900x600 ebadına küçültüp yüklemektir sanırım.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Günlerdir söyleyecem,alınganlık gösterirsin diye şu fotoraf işini söyleyemedim.:)
O kadar büyük fotolar yüklüyorsunki,benim pc pert oluyor açana kadar.:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:24 ----------

Bu tip sayfalar için en iyisi,fotorafları 900x600 ebadına küçültüp yüklemektir sanırım.

Ayip ettin abi neden alinganlik göstereyim :) Benim pc forumda o fotolarin kendiliginden ufaltiyor. Yani ben normal boyda görüyorum. Ve süre olarakta pek uzun sürmüyor. Kimsedende bu zamana kadar ses cikmayinca bende aynen devam ettim. Ama dün buldum nasil yapmam gerektigini... Bundan sonra kücültüp koyacagim resimleri. Bugün zaten kesin yeni fotolar yükleyecegim :) Dün sinyallerin son durumunu gösterememistim.. Arkadaslar merak eder nemelazim :p
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Merhaba arkadaslar, yeni resim formatiyla MC 150 son haliyle karsinizda. Dedigim gibi sinyalleri arkaya cektim böylelikle yan cantalar daha geriye gidebildi.

p1347151110.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

p1349151110.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

p134902151110.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

p134901151110.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

p1351151110.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

p1400151110.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:10 ----------

p1342151110.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
abi valla motoru on numara yapmışsın ne diyim süper olmuş herşey tamam:)ama bişe sorcam bu sinyaller çok tuhaf olmadımı öyle çamurluğun orda,gerçi çanta daha geride güzel durmuş.

bide bi eksik var abi koruma demiri güzel bi koruma demiri takarsan motor daha bi iri görünür zaten çantalardan yeterince iri görünüyo:)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar.karbüratörümde pislik birikmiş.motora ne tür zararları olur.? bazan giderken stop ediyor.kesik kesik çalışıyor.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
arkadaslar.karbüratörümde pislik birikmiş.motora ne tür zararları olur.? bazan giderken stop ediyor.kesik kesik çalışıyor.

Ne ara pislettin yaw, sasirdim valla...::eek:hmy::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:12 ----------

abi valla motoru on numara yapmışsın ne diyim süper olmuş herşey tamam:)ama bişe sorcam bu sinyaller çok tuhaf olmadımı öyle çamurluğun orda,gerçi çanta daha geride güzel durmuş.

bide bi eksik var abi koruma demiri güzel bi koruma demiri takarsan motor daha bi iri görünür zaten çantalardan yeterince iri görünüyo:)

Selam Mücahit kardes, aslina bakarsan o koruma demirlerini pek sevmiyorum. Ama sanirim iri görünmek adina degil de güvenlik adina kullanmak zorunda kalacagim herhalde. Ama güzel bi koruma demirinden kastin nedir? Hepsi ayni tip degil mi?
Örnek inceleme imkanim varsa sevinirim.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne ara pislettin yaw, sasirdim valla...::eek:hmy::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:12 ----------


pislik insanların sattığı pislik benzini 3.7 tl den alıp motoruna koyarsan.pislenir.sende ceremesini çekersin.zamanın kaybolur,paran kaybolur,canın teglikeye girer.sonuçta tamirci kazanır,benzinci kazanır,devlet kazanır,ama kaybeden yine sen olursun!!
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Ne ara pislettin yaw, sasirdim valla...::eek:hmy::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:12 ----------


pislik insanların sattığı pislik benzini 3.7 tl den alıp motoruna koyarsan.pislenir.sende ceremesini çekersin.zamanın kaybolur,paran kaybolur,canın teglikeye girer.sonuçta tamirci kazanır,benzinci kazanır,devlet kazanır,ama kaybeden yine sen olursun!!


kardes tek care karbüratörünü temizletmek. Bence vakit kaybetme.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
en kısa zamanda temizleteceğim İnş.
marka olarak büyük firmalardan almıstım benzini.şu hale bak.
bir de utanmadan bize güvenebilirsiniz derler.ben bu devirde yalnız ALLAH a güvenirim.insanların vermiş oldugu kuru sözler beni yoruyor.

sorun sadece benzinde olmayabilir. dünyanın neresine giderseniz gidin, benzinde bir takım tortulanmalar olabilir, son derece normaldir. hava filtrenizi sık sık temizleyin ve periyodik olarak değiştirin. bunun yanında motorunuzda mevcutmu bilemiyorum ama iyisinden bir benzin filtresi alırsanız bu gibi sıkıntıların hepsinin önüne geçebilirsiniz.

son olarak karburatör temizliği zor birşey değildir. kendiniz bile rahatça yapabilirsiniz. zaten bu yüzdendirki ömürlük motorların pekçoğu karburatörlüdür. :)
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sorun sadece benzinde olmayabilir. dünyanın neresine giderseniz gidin, benzinde bir takım tortulanmalar olabilir, son derece normaldir. hava filtrenizi sık sık temizleyin ve periyodik olarak değiştirin. bunun yanında motorunuzda mevcutmu bilemiyorum ama iyisinden bir benzin filtresi alırsanız bu gibi sıkıntıların hepsinin önüne geçebilirsiniz.

son olarak karburatör temizliği zor birşey değildir. kendiniz bile rahatça yapabilirsiniz. zaten bu yüzdendirki ömürlük motorların pekçoğu karburatörlüdür. :)



teşekkür ederim bilgin için.
fakat karbüratörü nasıl temizleyeceğmi bilmiyorum.nasıl temizlerim?
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
teşekkür ederim bilgin için.
fakat karbüratörü nasıl temizleyeceğmi bilmiyorum.nasıl temizlerim?

aslında karburatör temizlemek basit hava ve rolanti ayarına ellemeden karburatörün vidalarını acıp hava ile temizlenir içinde meme uçları var onlarında ince delikleri var oralarıda temizlenir ama kendin kalkışma bu işe git servise yaptır kardeş bence.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında karburatör temizlemek basit hava ve rolanti ayarına ellemeden karburatörün vidalarını acıp hava ile temizlenir içinde meme uçları var onlarında ince delikleri var oralarıda temizlenir ama kendin kalkışma bu işe git servise yaptır kardeş bence.


motorun durup durduk yerde stop etmesi.kesik kesik çalışsması. düşük rolantide çalışmaması karbüratör pisliğinden olabilir dedi servis. doğrumu ?
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
motorun durup durduk yerde stop etmesi.kesik kesik çalışsması. düşük rolantide çalışmaması karbüratör pisliğinden olabilir dedi servis. doğrumu ?

bundan olabilir karburatör ayarlarından olabilir bi arkadaşın cbfte böyleydi sıfır almıştı durduk yerde stop ediyodu rolanti ayarı bozuktu ama servis eğerki bişey söylüyosa o zman onu yaptır ve düzelmezse bunun sebebinide onlara sor böyle böyle dediniz bak ne oldu diye.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkür ederim.müsait zamanı gözlüyorum servise götürmek için.
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
22
sivernson kardeşim arızana cok üzüldüm benzinden yapacagını sanmıyorum inşallah öyledir sonucu dört gözle bekliyorum.bu arada mc 350 yi siteye koymuşlar gerci bişey anlaşılmıyor ama bakalım görecez
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
umarım 250 - 350 - 400cc gibi modellerin altından kalkabilir Mondial.
çünkü 250cc ve üstü her babayiğidin harcı değil.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
sivernson kardeşim arızana cok üzüldüm benzinden yapacagını sanmıyorum inşallah öyledir sonucu dört gözle bekliyorum.bu arada mc 350 yi siteye koymuşlar gerci bişey anlaşılmıyor ama bakalım görecez

MC 350'de mi çıkıyor? Ben sadece MR 350'yi gördüm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst