Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
tek birşey var içimi kemiren umarım kronik bir sıkıntısı yoktur çünkü tüm paramı motora bağlıyorum mazallah arıza yapsa yaptırmaya para kalmadı :)

Valla simdilik benim kronik olarak söyleyebilecegim tek bi sey var. Digerlerinde de varmidir yoksa bana mi özel bilmiyorum. Akü tarafindaki yan kapagin öndeki yuvaya giren "cük" dedikleri dalga kiriliyor. Sorunun ne oldugunu sonradan cözdüm. Ayni "cük"ten arkada da var onun yuvasi öne gelmis hal böyle olunca baski yapiyordu ön tarafa ve plasik "cük"ü kiriyordu. Bi kere garantiden degistirdiler. Yine oldu. Artik olayi cözdük ama yapistirmak zorunda kaldik o meshuuuur "cük"ü.:queen: Bu sorun sirf bende mi bilmem ama...
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
yakıcak tabi abi emsallerine göre :) öle 149 cc değilki bu 162 cc fark var :) az kaldı geliyor benimki de :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
atiturhan motor koruma demiri takıcan mı diye sorucam ama baktım goldwing yapmısın motoru resmen her yerine bi ekleme yer kalmamıstır döşemişsin satılmaz artık o motor durur hep bi kenarıda:d
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
atiturhan motor koruma demiri takıcan mı diye sorucam ama baktım goldwing yapmısın motoru resmen her yerine bi ekleme yer kalmamıstır döşemişsin satılmaz artık o motor durur hep bi kenarıda:d

Evet koruma demiri var. CBFin demirini taktim. Goldwing e ceyrek kaldi.. :queen:

Dedigin gibi satilmaz artik. Ben ötv den önce aldim, oradan bi girdi. Bir sürü eklenti yaptim oradan ayri girdi.. Satiyorum desem yari parasini verirler.. bu durumda ileride motoru büyütsem bile bu bi kenarda dursun sehir icinde bunu kullanirim. saga sola büyük motoru cikartmam bende Necatik35 abi gibi.
Bakalim Allah insallah bi Vstrom, Yamaha TDM, Transalp, F650 yada hic olmadi bi Aprilla Pegaso nasip eder insallah :)
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
33
arkadaşlar arkaya çanta bağlamak için ne yaptınız... demirciye yaptırım dedim ama çok çirkin şöyle şık bir şey bulan var mı? orijinal yok ama en azından sırıtmayacak bir şeyler buldunuz mu?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:13 ----------

Bastımı gidiyor valla, hakkını yemem. :)

ben bugün Aksaray'dan Bakırköy'e gittim 120 gördüm ama 100 den sonra biraz sapıtıyor
:queen::silent:
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Bu gün daha önce söktüğüm güya gazlı amaortisörü kurcaladım:cyclopsan
Oda ne:silent: o gaz odacığı tamamen sahte bir şey:pr: Yani hiç bir fonksiyonu olmayan boş bir silindirden başka bir şey değil:p
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Bu gün daha önce söktüğüm güya gazlı amaortisörü kurcaladım:cyclopsan
Oda ne:silent: o gaz odacığı tamamen sahte bir şey:pr: Yani hiç bir fonksiyonu olmayan boş bir silindirden başka bir şey değil:p

Ciddi misin Necatik35 abi.... :))))) ulen ne adamlar yaa.. hic yapma daha iyi o zaman yaa. milletin kafasini bos yere karistiriyorlar...:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:43 ----------

arkadaşlar arkaya çanta bağlamak için ne yaptınız... demirciye yaptırım dedim ama çok çirkin şöyle şık bir şey bulan var mı? orijinal yok ama en azından sırıtmayacak bir şeyler buldunuz mu?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:13 ----------



ben bugün Aksaray'dan Bakırköy'e gittim 120 gördüm ama 100 den sonra biraz sapıtıyor
:queen::silent:

Omegakont, arkadasimizin izmirde yaptirdigi bi arka canta demiri vardi. Aynisinden bende kullaniyorum artik. Önceki sayfalarda gerekli bilgi ve resim mevcut.


Hoca senin daha fazla görmen lazim ya. Ben bu kilo ve cantalarlada 120yi görüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili Atillla sağolsun yolladığı karbon fiber depo kapağı pad'ini taktım ve istediği üzere fotoğraflarını koyuyorum.
Ayrıca buradan kendisine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum çünkü hiçbir kar amacı gütmeden sadece bizlerin motorları güzelleşsin diye elinde olan padleri kullanıcılara dağıtmıştır. Tek istediği yapıştırdıktan sonra fotoğraflarını yayınlamamızdı.

Buyrun Atilla Bey,
ve diğer MC150 sever arkadaşlar.

mc15012032011133.jpg

mc15012032011132.jpg

mc15012032011134.jpg

mc15012032011137.jpg

mc15012032011135.jpg
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Thai, kardesim güle güle kullan.. Sh40 a hasta oldum ondan bende istiyorum. Nasipse bu yaz takacagim. Elcik korumalarinda güzel olmus. Sana bide elcik isitma da gider :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayrıca fotoğraflarda gözükmüyor ama arka lastiği de 100/90/18 ile değiştirdim. IRC marka ve 60 TL'ye sirkeciden aldım hemde 2 taksitle. :)
Elcik korumalar da sahibinden ilan numarasını sağolsun atiturhan arkadaş vermişti..
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Ayrıca fotoğraflarda gözükmüyor ama arka lastiği de 100/90/18 ile değiştirdim. IRC marka ve 60 TL'ye sirkeciden aldım hemde 2 taksitle. :)
Elcik korumalar da sahibinden ilan numarasını sağolsun atiturhan arkadaş vermişti..

Thai kardes, lastik genisletmeden sonraki izlenimlerini aktarabilir misin? Olumlu olumsuz arti ve eksiler neler oldu? Son hizda falan degisiklik oldu mu? Yol tutusta herhangi bir degisiklik?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Atilla abi eğimsiz bir yolda 5. vites belirli aralıktaki devirlerdeki hız durumun nasıl?

6000=?
7000=?
8000=?
...
 
Katılım
12 Mar 2011
Mesajlar
4
bu arada birşey sormak istiyorum çanta takmak için yaptırdığınız aparatları nerde ve kaça yaptırdınız acaba? yani ortalama kaça mal oluyor. boya dahil tabiki :)
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
bugün bir kurye ile tanıştım. kendisi yol soruyordu, etrafta bilen yoktu telefon un GPS i ile yardımcı oldum, yeri telefonda bulmaya çalışırken,motordan muhabbet oldu. adres kesinleşince gel atla arkaya dedi, bulalım tam adresi sonra bırakırım seni :)
3 sokak aşağıydı ama haklı olarak GPS i bulunca ,başka bir terslik olasılığına rağmen aldı beni yanına :)
neyse memnun olduğunu söyledi,3 ayda 20bin km yapmış, her hafta yağ değiştiriyorum en önemlisi bu dedi.
ama yakışı biraz fazla dedi 13.5kuruş falan yakıyor dedi. ama vibrasyon az dedi.
3 ayda 20bin km yapmış bir kurye den bilgiler böyle :)

kardeşim keşke kuryenin ismini adını sanını öğrense idin onunla irtibata geçeceğimiz msn yada facebook veyahutta keşke forumu söylese idin adam haftada tahmini 1600 km yol yapmış hiç te fena değil ne kadar güzel sağlamlık konusu hakkında demek ki boş konuşulmuyormuş kimisi çinli deyip kestirip atıyordu
sonuçta 100 000 km kullanacak halimiz yok bu kimisi için geçiş motoru kimisi içinde şehir içi kullanımı için yarıyor düzgün kullanıldıktan sonra hiç sorun çıkarmaz benim motorda geliyor :)
benim içinde hem geçiş motoru olacak hemde nişanlıma giden araç :) ısparta-konya 280 km :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:06 ----------

bu arada geçmiş olsun mondial zam yapmış modellere 2 846 yazmış mc ye 2 775 te mr ye yazmış
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
tüm modellere oratalama 150-200 tl arası zam gelmiş bilmiyorum neden geldi neyin nesi ama vermişler böyle kafadan, zamların geleceğini ben zaten ta ötv indirimi olduğunda anlamıştım ya neyse yakında böyle tüm markalar zam verir modellerine alışmak lazım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:50 ----------

ötv den kurtulduk ama böle fiyat artışlarından kurtuluş yok ne yapalım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst