- Katılım
- 9 Şub 2010
- Mesajlar
- 939
tek birşey var içimi kemiren umarım kronik bir sıkıntısı yoktur çünkü tüm paramı motora bağlıyorum mazallah arıza yapsa yaptırmaya para kalmadı![]()
Valla simdilik benim kronik olarak söyleyebilecegim tek bi sey var. Digerlerinde de varmidir yoksa bana mi özel bilmiyorum. Akü tarafindaki yan kapagin öndeki yuvaya giren "cük" dedikleri dalga kiriliyor. Sorunun ne oldugunu sonradan cözdüm. Ayni "cük"ten arkada da var onun yuvasi öne gelmis hal böyle olunca baski yapiyordu ön tarafa ve plasik "cük"ü kiriyordu. Bi kere garantiden degistirdiler. Yine oldu. Artik olayi cözdük ama yapistirmak zorunda kaldik o meshuuuur "cük"ü.:queen: Bu sorun sirf bende mi bilmem ama...