Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım senin konulardaki yorumlarına bkaıyorum gerekse bu forumda gerekse başka başlıklar altında biraz gerçekçi ve dürüst doru ol

hayalci ve sahtekar olduğumu nereden çıkardın?
Ağzından çıkan sözleri iyi seç yoksa onların esiri olursun.
 
Katılım
7 Mar 2011
Mesajlar
14
:salut:keşke ötd de düşmüşken motorda almak vardı niyetimde bütçe kısıtlı ondan bu motorlara döndüm.Olumlu yorumlarda okuyuncu biraz daha ısınmama neden oldu. Mr tekerliği daha kalın ve daha hoş durdu gözüme ilk motorum olcak pek anlamam kullananların yorumları ve göze hitapdan başka baktığımız bir yer yok anlıyacağın.teşekürler yinede :cat:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Öğrenmek için son derece güzel bir motor, sürüşü ve kontrolü de çok zevkli.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
:salut:keşke ötd de düşmüşken motorda almak vardı niyetimde bütçe kısıtlı ondan bu motorlara döndüm.Olumlu yorumlarda okuyuncu biraz daha ısınmama neden oldu. Mr tekerliği daha kalın ve daha hoş durdu gözüme ilk motorum olcak pek anlamam kullananların yorumları ve göze hitapdan başka baktığımız bir yer yok anlıyacağın.teşekürler yinede :cat:

MR nin yada MC nin lastiklerine hiç bakma. Çünkü onlar lastik değil plastik :queen: Değiştirmek gerekli...
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
hayalci ve sahtekar olduğumu nereden çıkardın?
Ağzından çıkan sözleri iyi seç yoksa onların esiri olursun.

Sivernson, sen söylenenlere kulak asma, bozma keyfine bak dalgana...
Onu bunu birakta sen nerelerdesin yaaa... ugramaz oldun foruma. MC ile kac km yaptin? Durum nedir?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:15 ----------

Fiyatına göre fena değil. Paran varsa daha mantıklı bir motora bak, ne MR ne MC hiç bulaşma.

Inzell, niye öyle dedin? Bence bu yeni seriler suan satilan fiyatinin üstünde bir motor. Yani parasini hayli hayli hak eden bir motosiket.
2500TL ye kullanilmamis hangi baska motoru alabilirsin? Birak 2500TL yi 3000-3500TL ye daha iyi diyebilecegin ne var ki?
Bence fiyat / performans = 10 numara motor bu. Ben kendi adima MCyi büyük zevkle kullaniyorum ve ilerde de motor büyütürsem bile satmayacagim, kenarda dursun sehir icinde binerim yine. Necatik35 abinin yaptigi gibi...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:18 ----------

:) yorumlardan okumuştum bilgim var yazı çıkartsın bana kışa kadar güzel birşey almayı planlıyorum.

Islakta kaydiriyor diyorlar ama her türlü hava kosulunda kullandim. Suana kadar bir risk yasamadim. Ama söylenilenlerden bende rahatsiz oldum ve yaz gecsin kisa girerken güzel bir lastik ile degistirecegim. Ne olur ne olmaz. Kaydirmaz kaydirmaz bi gün kaydirir o da hayatimizi kaydirir allah korusun. Ayrica arka tekeride 100 yada 110 gibi bir ebatla degistirmeyi düsünüyorum. Yazin zaten etraf kuru o yüzden idare eder bu sekilde.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
arkadaşlar, en çok yol yapan kim var bu grupta? 10.000km'ye falan ulaşan varmı aranızda?..
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Sivernson iyi gidiyordu ama en son havalar soğudu diye pek kullanmıyorum demişti.
Ben henüz 4300'deyim...
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
hayalci ve sahtekar olduğumu nereden çıkardın?
Ağzından çıkan sözleri iyi seç yoksa onların esiri olursun.

sahtekar kelimesini kulandığım yeri belirtirmisin dürüst ol kelimesiyle sahtekar kelimesinin alakası yok benim sölediğimden çıkarıcağın en kötü şey yalancılık olabilir
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
sahtekar kelimesini kulandığım yeri belirtirmisin dürüst ol kelimesiyle sahtekar kelimesinin alakası yok benim sölediğimden çıkarıcağın en kötü şey yalancılık olabilir

Sahsen tanimadiginiz insanlar hakkinda hakaret seviyesinde yorum yapmayiniz. Ben kimsenin avukati degilim fakat bi tarz konusmalardan rahatsiz oluyorum. Sürdürürseniz sitenin adminlerine bildirecegim, bastan söyliim.:bounce:
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
:cat:

3 Şubat' ta almıştım. Şu anda 2500 km yi buldu.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:04 ----------

Kışlık malzemelerin ve kaskın yenileme zamanı gelince dün Anes Motor dan,
IXS HX 338 Çene Açılır Kask (200 TL)
IXS Billow Yağmurluk Takımı (110 TL)
REVİT Score Kışlık Eldiven (75 TL)
IXS Cordoba II Balaklava (60 TL)
Gezer Çizme (20 TL)
Kask Temizleme Spreyi (Hediye)
Yazlık Balaklava (Hediye)

aldım.

Kaskın görüş açışı cok geniş, vizörü kendinden buğu camlı ayrıca buğu camı almaya gerek yok. Dün aşırı kış şartlarında denedim. Buğu yok denecek kadar az. Çene açılır olması dolayısıyla kapalı kask kadar hava kesme özelliği yok. İçeri ses alması da normal. İçi rahat. Sökülebiliyor.

Yağmurluk başarılı.
Eldiven soğuğu hiç hissettirmedi. Bileklerinde koruma destekleri var. Su geçirmedi ama uzun ve zorlu şartlarda hepsi geçirir.

Balaklava WindStopper özelliğine sahip. Gayet başarılı

Gezer çizmeye laf yok. Benim diyen bottan daha rahat ve konforlu. Üşüme gibi birşey söz konusu değil. İçi yünlü. Dikiş mikiş olmadığından kesinlikle su geçirmez. Bildiğin lastik :)

Buyrun fotolara:rendeer:

motor_derili-albums-yeni-malzemeler-picture4102-ddf.jpg

motor_derili-albums-yeni-malzemeler-picture4101-sss.jpg

motor_derili-albums-yeni-malzemeler-picture4100-foto-0008-360x480.jpg

motor_derili-albums-yeni-malzemeler-picture4099-foto-0007-640x480.jpg

motor_derili-albums-yeni-malzemeler-picture4098-foto-0006-360x480.jpg

motor_derili-albums-yeni-malzemeler-picture4093-foto-0001-360x480.jpg

motor_derili-albums-yeni-malzemeler-picture4094-foto-0002-640x480.jpg

motor_derili-albums-yeni-malzemeler-picture4095-foto-0003-360x480.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst