merhaba arkadaşlar bendede 150 hs var ama kayışı değiştiremedim kendim değiştirmek istiyorum malum tamircilerre gittinmi hemen öpüyolar nasıl değiştiririm bu kayışı yardımınızı bekliyorum .
merhaba arkadaşlar bendede 150 hs var ama kayışı değiştiremedim kendim değiştirmek istiyorum malum tamircilerre gittinmi hemen öpüyolar nasıl değiştiririm bu kayışı yardımınızı bekliyorum .
merhaba arkadaşlar bendede 150 hs var ama kayışı değiştiremedim kendim değiştirmek istiyorum malum tamircilerre gittinmi hemen öpüyolar nasıl değiştiririm bu kayışı yardımınızı bekliyorum .
merhaba arkadaşlar bendede 150 hs var ama kayışı değiştiremedim kendim değiştirmek istiyorum malum tamircilerre gittinmi hemen öpüyolar nasıl değiştiririm bu kayışı yardımınızı bekliyorum .
nedir o ayarlara banarlı anlat bakalım birazda tanıdığımız servisçilere bizde öle yaptıralım
nedir o ayarlara banarlı anlat bakalım birazda tanıdığımız servisçilere bizde öle yaptıralım
Cümleten Selamun Aleyküm bir sorum olucak 150 zC'mi yoksa 150 hS'mi ?
banarlı kardeş dediğim gibi marş motorunun contasını değiştirdim ve ayrıca kömürlerinide değiştirdim ama kömürler gene bitti,zamanla marş motoru ve karter yağ oluyor bunun bi çözümü yok heralde ne yapacaz bilemiyorum:silent:
bugun gezdim baya bi..çok hoşuma gidio motorum yaa süper walla..yıkattım oto yıkamacıda.benzin aldım..5 litre aldı..yedeğimi önündeki gözde taşıyorum...0.5 lik şişenin ortasını hafifce bastırıp koyuyorum tam sığıyor..o benzinle yaklaşık 15 km yaparım diyorum yolda falan kalırsam..
kask da aldım bugun..girdi dükkana ncr marka kasklar uygun..çenesi de var..kaskım vardı asında ama ön camı kırıldı sordum ne kadar falan 20 tl dio..yuh dedim...neyse bi kask begendim çenesi falan var..çeneliği falan var fermuarlı deri falan..ne kadar 50...pazarlık falan yaptık 30 a anlaştık..ama kıllandım daha ucuz olmalı falan bu..bide motoru aldığım kişiben kıvırdık kredi kartıma 3 taksit falan diyince adam fıttırdı..aldım kaskı,dedim ben bu kaskı alırıım sana 20 tl atarım sesini de çıkartmassın ben giderim
hiiçbişe demedi..
ii oldu ama o kadar muane parası ödedim..
haa yıkattıktan sonra garajıma yakın die hiç çalıştırmadım, direk garaja aldı motoru..dedim kurusun sonra çalıştırayım...bişey olmas dimi elektrik aksamına ??