Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
884
kayış yardım!!!!

merhaba arkadaşlar bendede 150 hs var ama kayışı değiştiremedim kendim değiştirmek istiyorum malum tamircilerre gittinmi hemen öpüyolar nasıl değiştiririm bu kayışı yardımınızı bekliyorum .
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar merhaba

Benim motor 2 haftadır sabahları çalıştırırken tekleme yapıyor ve stop ediyor. Ama motor ısınınca her hangi bir sorun olmuyor rolanti ayarı normal. bu teklemeyi hep motor sogukken yapıyor. Yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
merhaba arkadaşlar bendede 150 hs var ama kayışı değiştiremedim kendim değiştirmek istiyorum malum tamircilerre gittinmi hemen öpüyolar nasıl değiştiririm bu kayışı yardımınızı bekliyorum .

dostum sana dostumuz gursus arkadaşımız yardım edebilir mondial 151 rs topiğinde
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
49
merhaba arkadaşlar bendede 150 hs var ama kayışı değiştiremedim kendim değiştirmek istiyorum malum tamircilerre gittinmi hemen öpüyolar nasıl değiştiririm bu kayışı yardımınızı bekliyorum .

Kardeş o iş çok zahmetli,ayrıca kayışı çıkartmak için özel yapım aletler kullanıyor ustalar.Bende seninle aynı fikirdeyim elimden geldiği kadar motorumun bakımını kendim yapıyorum ama böyle kayış,jant,teker mili gibi konularda en iyisi motoru iyi bir ustaya götürmek çünkü ufak bir hata çok maliyetli sonuçlar doğurabilir,midyata pirince giderken evdeki bulgurdan olma derim,pazarlığını ustayla önceden yaparsın uygun bi fiyat vermezse başka ustaya götürürsün.Benim fikrim bu.Saygılar...:bounce:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
merhaba arkadaşlar bendede 150 hs var ama kayışı değiştiremedim kendim değiştirmek istiyorum malum tamircilerre gittinmi hemen öpüyolar nasıl değiştiririm bu kayışı yardımınızı bekliyorum .



öncelikle arkadasım sen tamamen hayal ediyor gibi konusuyorsun kayıs değiştirmek o kadar kolay olsaydı takımın olacak elinde ustalıkta olacak yani kısaca pantalon kayısını değiştirmek gibi bişi değilll :bounce:
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
merhaba arkadaşlar bendede 150 hs var ama kayışı değiştiremedim kendim değiştirmek istiyorum malum tamircilerre gittinmi hemen öpüyolar nasıl değiştiririm bu kayışı yardımınızı bekliyorum .
:)
dostum kusura bakma yeni gördüm yazdığını scooter kayış değişimi pantolon

kayışını değiştirmek kadar kolay olmasada hava tabancası veya sökmek için

aparat bulunduğu takdirde bir zorluğu yoktur elin yatkınsa kendin kolaylıkla

yapabilirsin vereceğim linki iyi incele kayış ,burç ve debriyaj balatası değişimi

resimli ve ayrıntılı bir şekilde mevcut 2 hafta önce ben değiştirdim yine bir

sorun olursa cevaplamaya çalışırım değiştirebilirsininz arkadaşlar çok zor bişey

değil ...:cat:

LİNK

http://www.motosiklet.net/forum/mt-...-scooter-kavrama-balatasi-degisimi-150cc.html
 
Katılım
9 Eyl 2009
Mesajlar
7
nedir o ayarlara banarlı anlat bakalım birazda tanıdığımız servisçilere bizde öle yaptıralım
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
49
Selam arkadaşlar.Benim bi sorum olacak,bu yağ karterinin etrafı ve marş motorunun olduğu yer yağı değiştirdikten bir süre sonra yağ olmaya başlıyor bunun nedeni yağ çubuğunun ve marş motorunun contalarının iyi olmamasından mı kaynaklanıyor yoksa ne yaparsak yapalım bu yağ atmaya devam edermi?Ben marş motorunun contasını değiştirdim ama gene yağ kaçırıyor.Olmadı yağ gösterge çubuğunu veya contasını değiştirmeyi düşünüyorum.Acaba sizin motorlarınızda da varmı bu proplem?Ya da bu bir proplem mi yoksa bütün scooter modelleri böylemi?Benim gördüğüm motorların çoğu böyle ama bunun bir çözümü varmı?Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
o yağ atma problemi marş motorunun bozulacağı anlamına geliyor sanırsam yağ atmaya başlayınca marş motorunun içindeki marş kömürlerinin içinede atmaya başlıyor kömürlere yağ gelincede kömürler bitiyor kömürleri değiştirsende uzun ömürlü olmuyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:43 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:41 AM ----------

nedir o ayarlara banarlı anlat bakalım birazda tanıdığımız servisçilere bizde öle yaptıralım

ne ayarı kardeşim sen ne soruyorsunn tam olarak ne soruyorsun ona göre cevap vereyim
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
49
selam
1000 bakımına gittiğimde bi tane zc gelmişti arkadaşım ustaya sordu ikiside 150lik hangisi daha iyi diye.ustada bu zclerin sorunu hiç bitmiyor biryerini yapsak başka biryeri bozuluyor bence hs demişti...hatta zc nin sahibi onaylıyarak kafasını sallamıştı.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
49
banarlı kardeş dediğim gibi marş motorunun contasını değiştirdim ve ayrıca kömürlerinide değiştirdim ama kömürler gene bitti,zamanla marş motoru ve karter yağ oluyor bunun bi çözümü yok heralde ne yapacaz bilemiyorum:silent:
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
banarlı kardeş dediğim gibi marş motorunun contasını değiştirdim ve ayrıca kömürlerinide değiştirdim ama kömürler gene bitti,zamanla marş motoru ve karter yağ oluyor bunun bi çözümü yok heralde ne yapacaz bilemiyorum:silent:

işte bu yüzden marş motorunu komple değiştirmeyi öneriyorduk tühh keşke kömürlerini hiç değiştirmeseymişin 5-10 lira daha fazla veriridin daha iyi olurdu:cat:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
kardeşim dediğim gibi marş motoru içine yağ alıyor yağ alıncada olay bitiyor yani sen bi tane marş motoru al buda neden oluyor motora fazla yağ koymaktan
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
bugun gezdim baya bi..çok hoşuma gidio motorum yaa süper walla..yıkattım oto yıkamacıda.benzin aldım..5 litre aldı..yedeğimi önündeki gözde taşıyorum...0.5 lik şişenin ortasını hafifce bastırıp koyuyorum tam sığıyor..o benzinle yaklaşık 15 km yaparım diyorum yolda falan kalırsam..

kask da aldım bugun..girdi dükkana ncr marka kasklar uygun..çenesi de var..kaskım vardı asında ama ön camı kırıldı sordum ne kadar falan 20 tl dio..yuh dedim...neyse bi kask begendim çenesi falan var..çeneliği falan var fermuarlı deri falan..ne kadar 50...pazarlık falan yaptık 30 a anlaştık..ama kıllandım daha ucuz olmalı falan bu..bide motoru aldığım kişi :) ben kıvırdık kredi kartıma 3 taksit falan diyince adam fıttırdı..aldım kaskı,dedim ben bu kaskı alırıım sana 20 tl atarım sesini de çıkartmassın ben giderim :) hiiçbişe demedi.. :) ii oldu ama o kadar muane parası ödedim..

haa yıkattıktan sonra garajıma yakın die hiç çalıştırmadım, direk garaja aldı motoru..dedim kurusun sonra çalıştırayım...bişey olmas dimi elektrik aksamına ??
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
bugun gezdim baya bi..çok hoşuma gidio motorum yaa süper walla..yıkattım oto yıkamacıda.benzin aldım..5 litre aldı..yedeğimi önündeki gözde taşıyorum...0.5 lik şişenin ortasını hafifce bastırıp koyuyorum tam sığıyor..o benzinle yaklaşık 15 km yaparım diyorum yolda falan kalırsam..

kask da aldım bugun..girdi dükkana ncr marka kasklar uygun..çenesi de var..kaskım vardı asında ama ön camı kırıldı sordum ne kadar falan 20 tl dio..yuh dedim...neyse bi kask begendim çenesi falan var..çeneliği falan var fermuarlı deri falan..ne kadar 50...pazarlık falan yaptık 30 a anlaştık..ama kıllandım daha ucuz olmalı falan bu..bide motoru aldığım kişi :) ben kıvırdık kredi kartıma 3 taksit falan diyince adam fıttırdı..aldım kaskı,dedim ben bu kaskı alırıım sana 20 tl atarım sesini de çıkartmassın ben giderim :) hiiçbişe demedi.. :) ii oldu ama o kadar muane parası ödedim..

haa yıkattıktan sonra garajıma yakın die hiç çalıştırmadım, direk garaja aldı motoru..dedim kurusun sonra çalıştırayım...bişey olmas dimi elektrik aksamına ??

fazla tazzik vurmadıysanız olmaz :) fakat yan ayaklıga al, al ki ; suyu süzülsün
birde aldığın kask hayırlı olsun fakat 20 tl lik kask pek bi koruma sağlamaz söyleyiyim kaliteli birşeyler alsaydın keşke malum kafayı koruyacak ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst