Mondial Mondial 125KT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım başlığı

Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
slm arkadaslar benim emmioglundada kt var o da cok memnun ben honda cgl kullanıyorum tek dilegimiz kazasız belesız binmek

ne gezen len sen buralarda de get hondacılar:pr: arasına arkadaslar onun emmioğlusu ben oluyorum da oyuzden böyle konusuyorum şaka bi tarafa kendisi hızlı yaşayıp genç ölmek isteyenlerden:farao:

abi millet nereye gitti yaaaaaa ayağım uğursuz geldi galiba neyse az önce benim uçan tenekeyle bi turladım kahretsin yine hız limitini zorladım(120:bounce: 2 kişi bayır aşağı:p) ya kardeşler bunu daha hızlandıramam mı şöyle 150 felan olacak
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
37
selamın aleyküm KT ciler

slm arkadaşlar bende 125 kt orjinal ön dişlisi 15 t bunu kaç yapsam titreşim azalır herkes deiştiryormuş aslı varmı etki edermi dersiniz bileniniz varsa yardımcı olsun...:)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
slm arkadaşlar bende 125 kt orjinal ön dişlisi 15 t bunu kaç yapsam titreşim azalır herkes deiştiryormuş aslı varmı etki edermi dersiniz bileniniz varsa yardımcı olsun...:)

slm classs_64 ben o dişliyi 16'lı yaptım siboblrarıda biraz gevşettir 95-100'e kadar titreşim fazla hissetmezsin:cat:
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
37
saol kardeş motor daha 650 km de dişliyi şimdimi deiştirsem yoksa biraz daha mı binmeyilim sence ne yapayım 16 T yapacam mutlaka ön dişliyi:)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
saol kardeş motor daha 650 km de dişliyi şimdimi deiştirsem yoksa biraz daha mı binmeyilim sence ne yapayım 16 T yapacam mutlaka ön dişliyi:)

kardes biraz bekle 1000km bi kere devir 1000lik bakımı yaptırırken değiştirebilirsin şunu söyleyim 16t yaptıgında azda olsa çekişten düştüğünü fark edersin yanlız düz yolda bilhassa yokuş aşağı hız yaptığının farkına varırsın motor hayırlı olsun allah kazasız belasız kullandırmayı nasip etsin
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
37
slm

kt ciler başka neler yapmam lazım motorun titreşimini geçirmem için yağı deiştirdim 500 km de 15w 50 mondial koydum:cat:
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
37
walla kardes sablamaların contasını degiştirin diyorlar ama ben yapmadım bi dene istersen

motor saplamalarınımı diorsun nsl yapacaz biş açık yazsan motor 1000 km yi geçse ön dişliyi düzeltecem 16 T yapacam onun haricnde başka ne yapmalı ki ön diskten de vızırtı gelio sprey sıka sıka bittii :queen:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
motor saplamalarınımı diorsun nsl yapacaz biş açık yazsan motor 1000 km yi geçse ön dişliyi düzeltecem 16 T yapacam onun haricnde başka ne yapmalı ki ön diskten de vızırtı gelio sprey sıka sıka bittii :queen:

sen sprey'i sıka sıka bitirmişin ben bulamadım bile sablamaları bende bilmiyorm geçmiş sayfalara bakarsan orada bişeyler yazıyor bende orada okudum dişliyi değiştirirken sibobları gevşettir onunda faydası oluyor hem motor rahat çalışıyor hemde düşük süratte(90'a kadar) titreşim yok denecek kadar azaltıyor
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
ön disklerde yamukluk yok fakat sürekli olarak ses yapıyorsa sesin kaynağı bilyalardan olabilir.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
motorun bi özelliği midir nedir?? aynı sorun bende de var hem arka balata hemde ön disk frene bastıgımda feryat figan düdüğe dahi basmama gerek kalmıyo.
bu arada motorumu rektefiye ettirmem gerekti sebebide:
iki kişi bayır çıkarken 3. vitesten 2 aldım ve motor sustu sübap tırnagından çıkmış ve piston u çizmiş oda piston yatagını felan derken piston siboplar gömleğin değişimi parça olarak 170 ytl tuttu işçilikte 50 ytl verdim ve motorum şimdi sıfır şimdide akü ile ugraşıyorum akünün içinde su kalmamış 6 ayda bir bakım yapmama ragmen içinde direnç oluşmuş şarj bir iki saate bitiyo bu sıcak havalarda aküye dikkat...ve orta sehpa 3 kez yaptırtmama ragmen tamamen açılıyo ve iki teker de yere değiyo ya usta da sıkıntı var yada parçada bilemiyorum artık.....
bide 10000 km de motorum yeni revize oldu 2005 model çantalı yeni tekerli camlı sis farlı sosis çantalı satsam fiyatı ne kadar da tutmalıyım.artı yeni aküsü ve motoru ile sorunsuz....
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
arkadaslar bende bu motordan alıcam ama işte maddi durum biras bekleyip para biriktirmek zorundayım şimdi satış fiyatı 2200ytl 12 ay taksit yapıorlar 150de plaka tamamdır artık nasıp kısmet nezaman alırım bılmıom..... ALLAHIM Bana da Nasip edersin İNŞALLAHHHHHHHH............ :pale:

Yaa arkadaşlar bi sorum olacak __??_

km de ne kadar yakıor bu canavar ve hangi tür benzin alıorsunuz

cvb larınızı bekliyorum tşk ederim
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
arkadaslar bende bu motordan alıcam ama işte maddi durum biras bekleyip para biriktirmek zorundayım şimdi satış fiyatı 2200ytl 12 ay taksit yapıorlar 150de plaka tamamdır artık nasıp kısmet nezaman alırım bılmıom..... ALLAHIM Bana da Nasip edersin İNŞALLAHHHHHHHH............ :pale:

Yaa arkadaşlar bi sorum olacak __??_

km de ne kadar yakıor bu canavar ve hangi tür benzin alıorsunuz

cvb larınızı bekliyorum tşk ederim



sevgili kral sana şimdiden hayırlı olsun inşallah alırsın ben en son ölçtüğümde(carsamba günü) km'de 76ykr yaktı yani 76000 bin yaktı bi ara denediğimde 1lt benzinle 45 km gitti oda 66ykr geldi:cat: yani bence kullanışa göre değişiyor

kurşunsuz benzin kullanılıyor sakın yağlı benzin alıp motoru rektefeye sokma:queen:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
arkadaslar bende bu motordan alıcam ama işte maddi durum biras bekleyip para biriktirmek zorundayım şimdi satış fiyatı 2200ytl 12 ay taksit yapıorlar 150de plaka tamamdır artık nasıp kısmet nezaman alırım bılmıom..... ALLAHIM Bana da Nasip edersin İNŞALLAHHHHHHHH............ :pale:

Yaa arkadaşlar bi sorum olacak __??_

km de ne kadar yakıor bu canavar ve hangi tür benzin alıorsunuz

cvb larınızı bekliyorum tşk ederim

ALLAH (CC) gönlüne göre versin.

normalde tek kişiyle, 100 km.'de 2,4-2,5 lt. yakıyor.
uzun yolda 2,3 lt. yaktığını gördüm defalarca. daha altına inmedi.

sürekli 95 oktan kurşunsuz kullanıyorum.
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Tşk ederımmm arkadaslarrr saolunnnnnnnnnnnnnnn İnşallah BU 2008 MAYIS ayında tamamdır BUNU İlk size Sölüorummm Daha evdekılerın bile haberı yokkkk :queen: Hepinizi seviyorum ve tşk Ediyorummmmmmmmmmmmmmmmm...


2008 DE mayıs ayında motorum u Alacamm İnşallaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
cumleten meraba arkadaşlar melocann isimli arkasaş(benim emmioglu)bugun sabah saat 5 de alanyaya gitti yaklasık 2 hafta aranızda olmayacak haberiniz olsun Allah kazadan beladan korusun
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Ahh bu Hayat Çekilmezzz
AHH bu Hayat Çekilmezzz
Sen OLMASAN Mondialllll
AHH BU YOLLAR ÇEKİLMEZZ

:cat:
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
2
işte size çözüm yolu

motorun bi özelliği midir nedir?? aynı sorun bende de var hem arka balata hemde ön disk frene bastıgımda feryat figan düdüğe dahi basmama gerek kalmıyo.
bu arada motorumu rektefiye ettirmem gerekti sebebide:
iki kişi bayır çıkarken 3. vitesten 2 aldım ve motor sustu sübap tırnagından çıkmış ve piston u çizmiş oda piston yatagını felan derken piston siboplar gömleğin değişimi parça olarak 170 ytl tuttu işçilikte 50 ytl verdim ve motorum şimdi sıfır şimdide akü ile ugraşıyorum akünün içinde su kalmamış 6 ayda bir bakım yapmama ragmen içinde direnç oluşmuş şarj bir iki saate bitiyo bu sıcak havalarda aküye dikkat...ve orta sehpa 3 kez yaptırtmama ragmen tamamen açılıyo ve iki teker de yere değiyo ya usta da sıkıntı var yada parçada bilemiyorum artık.....
bide 10000 km de motorum yeni revize oldu 2005 model çantalı yeni tekerli camlı sis farlı sosis çantalı satsam fiyatı ne kadar da tutmalıyım.artı yeni aküsü ve motoru ile sorunsuz....

ön kleperi söküp 2 balatayıda bir demir testeresi yardımıyla çatala paralel olarak 3 adet derin yarık açın bu sesi keser şayet balatalar tavlanmadıysa
,,,

evet tüm ktler böyle sebep karbüratörün ekonomizer olusu

km de iyi ayarlanırsa 0,65 ytl ama performans düşer

arkadaşlar duyarlılığınızdan dolayı teşekkür ederim. çarşamba çıkıyor motorum. burdan bir kez daha herkesi uyarıyorum MOTORLULARI DİKKATE ALIN! (çünki her zaman bu seferki kadar anlayışlı davranmam) veda ettim ringlere diyorum ama toplumdaki bazı bilinçsiz sürücüler beni çook zorluyor...neysee boşweer...:bounce:

aman kardeş allah birdaha göstermesin

herkezeselamlar bu siteyi yeni tanıdım 1 senedir bendede kt 125 var hani şu ilk çıkanlardan.gerçekten iyi makinalar ama orjinal haliyle fazla 1 performans beklememek lazım ama sınıfında en üst sıralarda sayılır gerci ben baya bir degişiklik yaptım . kırmızı jantlar yag sogutma radyatörü daff piston gömlek(183 cc silindir 3 segman lı piston)şanzuman cikiş dişlisi(17) karbüratör e 85 lik meme crom korkuluk 3 tırnakli bujı 15 amperlik akü ekzos modifiyesi hava filtresi avans ileri alma çelik külbütör[boşluk ayarlı] hararet ve benzin göstergesi ve aydınlatmalar.baya uğraştıdı ama cok harika oldu surat performans baya arttı 175 km hız km de 0,95 ytl yakıt(kötü tabiki)aldıgımdan çokçok üstün ve bu benim çok hoşuma gitti eskişehirde kt 125 baya var benimkini görenler baya bi etkileniyor bunları yapmak isteyen olursa yardım edebiliram

size bir okzos tuyosu ekzos kapaklarının içinde 4 tane perçn var bumları bir keski yardımıyla kopartın korkmayın sadece küçük 1 kapak bunu çikartıp yerine ters takın aynı deliklerden uzun metal vidalarıyla vidalayın bakın nasıl ses çıkarıtor tam bir chooper....
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst