- Katılım
- 3 Eki 2006
- Mesajlar
- 59
slm arkadaşlar bu fren cızıltıları beni deli edecek varmı bir çaresini bulan hocaya falanmı ufletsek
ne dersiniz çıldırmak üzereyim
ön kleperi söküp 2 balatayıda bir demir testeresi yardımıyla çatala paralel olarak 3 adet derin yarık açın bu sesi keser şayet balatalar tavlanmadıysa
,,,
evet tüm ktler böyle sebep karbüratörün ekonomizer olusu
km de iyi ayarlanırsa 0,65 ytl ama performans düşer
aman kardeş allah birdaha göstermesin
herkezeselamlar bu siteyi yeni tanıdım 1 senedir bendede kt 125 var hani şu ilk çıkanlardan.gerçekten iyi makinalar ama orjinal haliyle fazla 1 performans beklememek lazım ama sınıfında en üst sıralarda sayılır gerci ben baya bir degişiklik yaptım . kırmızı jantlar yag sogutma radyatörü daff piston gömlek(183 cc silindir 3 segman lı piston)şanzuman cikiş dişlisi(17) karbüratör e 85 lik meme crom korkuluk 3 tırnakli bujı 15 amperlik akü ekzos modifiyesi hava filtresi avans ileri alma çelik külbütör[boşluk ayarlı] hararet ve benzin göstergesi ve aydınlatmalar.baya uğraştıdı ama cok harika oldu surat performans baya arttı 175 km hız km de 0,95 ytl yakıt(kötü tabiki)aldıgımdan çokçok üstün ve bu benim çok hoşuma gitti eskişehirde kt 125 baya var benimkini görenler baya bi etkileniyor bunları yapmak isteyen olursa yardım edebiliram
size bir okzos tuyosu ekzos kapaklarının içinde 4 tane perçn var bumları bir keski yardımıyla kopartın korkmayın sadece küçük 1 kapak bunu çikartıp yerine ters takın aynı deliklerden uzun metal vidalarıyla vidalayın bakın nasıl ses çıkarıtor tam bir chooper....
ya arkadaslar bu Motora cok heves sardım ama burda yazılanlar motorun biras baş ağrıtıyor gibime geldi tamam her motor da sorun olacak ta nebiliyim genede ömrüm servisine para vermekle mi geçecek...r:
:cherry:bu motora iltifat mı hakaret miyok kardes sen al iyi bakarsan bi sorun cıkmaz merak etme ben bu gun geldim alanyaya gittim 800-850 km yaptım bi sorun cıkmadı bi kac lambası patladı okadar (kısa far arka fren lambası ve devir saati lambası) baska bi sorun cıkmadı ben tavsye ederim amatercih sana kalmış
:cherry:bu motora iltifat mı hakaret mi![]()
(ferdixxx)
Sen neler yapmışsın arkadaşım motorun resmini görebilirmiyiz motorunu çok merak ettim doğrusu yağ soğutma radyatörü nasıl çalışıyor ek devirdaym pompası falanmı konuldu bide bu yaptıklarının maliyeti ne kadar tutuyor acaba az uz ve kolay yapılacak şeyler değil bunlar valla tebrik ederim seni
aslında işi bilen için basıt şeyler maliyette çok degil extra pompaya gerek yok bunlarda zaten yag pompası mevcut
merhaba kt ciler 3 hafta önce bir karadeniz turu yaptım toplam 1200km ünye-ordu-giresun-trabzon-rize artvin-ayder.vs.330 km kontak kapatmadım.yaklasık 3000m ye cıktım.diyeceğim oki sınırlarını bayagı zorladımve tık demedi 125cc den gorebileceğiniz ne varsa dibine kadar veriyor.geziden birkaç resim
aslında işi bilen için basıt şeyler maliyette çok degil extra pompaya gerek yok bunlarda zaten yag pompası mevcut
Sevgili KT'ci dostlar Bu motor 'a ilgimm çok konu actım bı kaç yerde ve burda hatta hep bu cın malı alma kötü sorun cok basın agrır die çokk söylendıler.Ve inşallah bu motoru da alırsam BBenım ilk motorum olacak.Açıkçası da korkuyorum cun kı Cın malına karsı olan arkadaslar mı dıyyeyım yoksa sutten agzı yananlar mı dıyeyım bu motordan cok cektıklerını soluorlar neapıcamı bende bılmıorum artıkk vallahaa bende de 4 5 mılyar gıbı bı para yok kı baska motor alayım anca gucumuzun yettıgıne bana yardım edersenız sevınırım tşklerr
Sevgili KT'ci dostlar Bu motor 'a ilgimm çok konu actım bı kaç yerde ve burda hatta hep bu cın malı alma kötü sorun cok basın agrır die çokk söylendıler.Ve inşallah bu motoru da alırsam BBenım ilk motorum olacak.Açıkçası da korkuyorum cun kı Cın malına karsı olan arkadaslar mı dıyyeyım yoksa sutten agzı yananlar mı dıyeyım bu motordan cok cektıklerını soluorlar neapıcamı bende bılmıorum artıkk vallahaa bende de 4 5 mılyar gıbı bı para yok kı baska motor alayım anca gucumuzun yettıgıne bana yardım edersenız sevınırım tşklerr