Mondial Mondial 125KT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım başlığı

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
59
slm arkadaşlar bu fren cızıltıları beni deli edecek varmı bir çaresini bulan hocaya falanmı ufletsek :) ne dersiniz çıldırmak üzereyim
 

ots

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
164
(ferdixxx)


Sen neler yapmışsın arkadaşım motorun resmini görebilirmiyiz motorunu çok merak ettim doğrusu yağ soğutma radyatörü nasıl çalışıyor ek devirdaym pompası falanmı konuldu bide bu yaptıklarının maliyeti ne kadar tutuyor acaba az uz ve kolay yapılacak şeyler değil bunlar valla tebrik ederim seni
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ön kleperi söküp 2 balatayıda bir demir testeresi yardımıyla çatala paralel olarak 3 adet derin yarık açın bu sesi keser şayet balatalar tavlanmadıysa
,,,

evet tüm ktler böyle sebep karbüratörün ekonomizer olusu

km de iyi ayarlanırsa 0,65 ytl ama performans düşer



aman kardeş allah birdaha göstermesin

herkezeselamlar bu siteyi yeni tanıdım 1 senedir bendede kt 125 var hani şu ilk çıkanlardan.gerçekten iyi makinalar ama orjinal haliyle fazla 1 performans beklememek lazım ama sınıfında en üst sıralarda sayılır gerci ben baya bir degişiklik yaptım . kırmızı jantlar yag sogutma radyatörü daff piston gömlek(183 cc silindir 3 segman lı piston)şanzuman cikiş dişlisi(17) karbüratör e 85 lik meme crom korkuluk 3 tırnakli bujı 15 amperlik akü ekzos modifiyesi hava filtresi avans ileri alma çelik külbütör[boşluk ayarlı] hararet ve benzin göstergesi ve aydınlatmalar.baya uğraştıdı ama cok harika oldu surat performans baya arttı 175 km hız km de 0,95 ytl yakıt(kötü tabiki)aldıgımdan çokçok üstün ve bu benim çok hoşuma gitti eskişehirde kt 125 baya var benimkini görenler baya bi etkileniyor bunları yapmak isteyen olursa yardım edebiliram

size bir okzos tuyosu ekzos kapaklarının içinde 4 tane perçn var bumları bir keski yardımıyla kopartın korkmayın sadece küçük 1 kapak bunu çikartıp yerine ters takın aynı deliklerden uzun metal vidalarıyla vidalayın bakın nasıl ses çıkarıtor tam bir chooper....

aga şu motorun fotosunu bi görsek diyorm dediklerini hayal ediyorum aklım almyor nasıl bi makina olurdu
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
ya arkadaslar bu Motora cok heves sardım ama burda yazılanlar motorun biras baş ağrıtıyor gibime geldi tamam her motor da sorun olacak ta nebiliyim genede ömrüm servisine para vermekle mi geçecek... :pr:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ya arkadaslar bu Motora cok heves sardım ama burda yazılanlar motorun biras baş ağrıtıyor gibime geldi tamam her motor da sorun olacak ta nebiliyim genede ömrüm servisine para vermekle mi geçecek... :pr:



yok kardes sen al iyi bakarsan bi sorun cıkmaz merak etme ben bu gun geldim alanyaya gittim 800-850 km yaptım bi sorun cıkmadı bi kac lambası patladı okadar (kısa far arka fren lambası ve devir saati lambası) baska bi sorun cıkmadı ben tavsye ederim amatercih sana kalmış
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
millet nerdesiniz bizim topik neden böyle sessiz sedasız insan 2 dakikasını ayırır 2 kelime eder gider bak ayıp oluyor
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
yok kardes sen al iyi bakarsan bi sorun cıkmaz merak etme ben bu gun geldim alanyaya gittim 800-850 km yaptım bi sorun cıkmadı bi kac lambası patladı okadar (kısa far arka fren lambası ve devir saati lambası) baska bi sorun cıkmadı ben tavsye ederim amatercih sana kalmış
:cherry:bu motora iltifat mı hakaret mi:)
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
5
merhaba kt ciler 3 hafta önce bir karadeniz turu yaptım toplam 1200km ünye-ordu-giresun-trabzon-rize artvin-ayder.vs.330 km kontak kapatmadım.yaklasık 3000m ye cıktım.diyeceğim oki sınırlarını bayagı zorladım :) ve tık demedi 125cc den gorebileceğiniz ne varsa dibine kadar veriyor.geziden birkaç resim
1188100927.jpg

1188111101.jpg

1188098298.jpg

1188089387.jpg

1188174242.jpg
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
2
(ferdixxx)


Sen neler yapmışsın arkadaşım motorun resmini görebilirmiyiz motorunu çok merak ettim doğrusu yağ soğutma radyatörü nasıl çalışıyor ek devirdaym pompası falanmı konuldu bide bu yaptıklarının maliyeti ne kadar tutuyor acaba az uz ve kolay yapılacak şeyler değil bunlar valla tebrik ederim seni

aslında işi bilen için basıt şeyler maliyette çok degil extra pompaya gerek yok bunlarda zaten yag pompası mevcut
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
aslında işi bilen için basıt şeyler maliyette çok degil extra pompaya gerek yok bunlarda zaten yag pompası mevcut


hakikten tamam doğrudur ama fotosunu bi görsek pek makbule gececek


merhaba kt ciler 3 hafta önce bir karadeniz turu yaptım toplam 1200km ünye-ordu-giresun-trabzon-rize artvin-ayder.vs.330 km kontak kapatmadım.yaklasık 3000m ye cıktım.diyeceğim oki sınırlarını bayagı zorladım :) ve tık demedi 125cc den gorebileceğiniz ne varsa dibine kadar veriyor.geziden birkaç resim



abi sende motoru coşturmusun helel sana bende 1 hafta önce karaman-konya-alanya turu yaptım yaklasık 800-850 km yaptım motor banamısın demedi hatta yokuş aşağı:queen: 130'u kaç kez gördüm



şimdi motor tamirde çünkü motoru 150cc'ye çeviriyorum arka dişliyide küçültüyorum bakalım nasıl olcak motor çıksın fotolarını gönderirim
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ewwet arkadaslar motorumu bugun aldım o artık 125kt değil 150kt oldu:queen: yani 150'lik silindir attım rodajı olduğu için performans hakkında pek bişey diyemicem ama gücü hissedilir ikilde arttı rodaj bitince birde arka dişliyi küçülttümmü baklım nasıl bi performns olacak
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Sevgili KT'ci dostlar Bu motor 'a ilgimm çok konu actım bı kaç yerde ve burda hatta hep bu cın malı alma kötü sorun cok basın agrır die çokk söylendıler.Ve inşallah bu motoru da alırsam BBenım ilk motorum olacak.Açıkçası da korkuyorum cun kı Cın malına karsı olan arkadaslar mı dıyyeyım yoksa sutten agzı yananlar mı dıyeyım bu motordan cok cektıklerını soluorlar neapıcamı bende bılmıorum artıkk vallahaa bende de 4 5 mılyar gıbı bı para yok kı baska motor alayım anca gucumuzun yettıgıne bana yardım edersenız sevınırım tşklerr
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Sevgili KT'ci dostlar Bu motor 'a ilgimm çok konu actım bı kaç yerde ve burda hatta hep bu cın malı alma kötü sorun cok basın agrır die çokk söylendıler.Ve inşallah bu motoru da alırsam BBenım ilk motorum olacak.Açıkçası da korkuyorum cun kı Cın malına karsı olan arkadaslar mı dıyyeyım yoksa sutten agzı yananlar mı dıyeyım bu motordan cok cektıklerını soluorlar neapıcamı bende bılmıorum artıkk vallahaa bende de 4 5 mılyar gıbı bı para yok kı baska motor alayım anca gucumuzun yettıgıne bana yardım edersenız sevınırım tşklerr

kral kardeşim;
bold yazarak, mesajının güzel görünmesini sağlarken, okunmasını, anlaşılmasını ise son derece zorlaştırıyorsun.
zaten noktalama işaretlerini pek önemsemiyoruz, o sebeple anlamak için 2-3 sefer okumak zorunda kalıyoruz.

bu motordan çok çektiklerini söyleyen arkadaşlarını buraya davet et, bize de anlatsınlar ne çektilerse.
biz de, yardımcı olmaya çalışalım.
zira burada bir problemi, bir kişi değil, yüzlerce, binlerce kişi okuyor, ve çözüm önerilerini aktarıyor.

problemi yaşayanın ise, işi kolaylaşıyor. :bounce:

unyevi
helal sana dostum.
artık sezonun son demleri. değerlendirmek lazım. :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Sevgili KT'ci dostlar Bu motor 'a ilgimm çok konu actım bı kaç yerde ve burda hatta hep bu cın malı alma kötü sorun cok basın agrır die çokk söylendıler.Ve inşallah bu motoru da alırsam BBenım ilk motorum olacak.Açıkçası da korkuyorum cun kı Cın malına karsı olan arkadaslar mı dıyyeyım yoksa sutten agzı yananlar mı dıyeyım bu motordan cok cektıklerını soluorlar neapıcamı bende bılmıorum artıkk vallahaa bende de 4 5 mılyar gıbı bı para yok kı baska motor alayım anca gucumuzun yettıgıne bana yardım edersenız sevınırım tşklerr

ben al derim arkadaş valla harika motor kim ne derse desin bak motoru bide 150 cc yaptım canavar oldu japonlar kadarda olmasa benim gözünde japonları aratmıyor
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
kardeş yanlız zahmet isteyen bi iş motor ve blok kompile yarılıyor cunku bloğun ağzı 125'lik için yapılmış onu tornada 150'lik silidirin gireceği şekilde açıyorlar sonra bloğu ve motoru topluyorsun basit anlatıyorum ama çok zahmet istiyor 3 gün sürdü
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
fiyat dibe vurdu...

acil nakit sıkışıklığı nedeniyle fiyatı düşürdüm arkadaşlar.
hatta dibe vurdu... piyasada bu km.'de, bu fiyata kt125 yok.
bu fiyat 1 hafta için geçerli. parayı denkleştiremezsem, fotograf makinemi satıp ihtiyacımı karşılayacağım. ve bu rakama inmeyeceğim.
kt 125 düşünen varsa, bu fırsatı kaçırmasın derim.

http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4520999
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst