Mondial Mondial 125KT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım başlığı

Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
37
selam arkadaşlar

kt nin motor saplamalarına nsl bir conta koyalım bilen varmı zıngırdamayı kesecek yararı olurmu bilen varsa yardımcı olsun bee
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
kt de uzun macerası soruyorsanız istanbul atina yaptım 1250 km 14 saat
sürekli 8000 devirde kullandım motor tık demedi şu anda atinadayım zaten 2 aydır burda kullanıyorum motorda tık yok
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
37
selam

KT bambaşka dağ taş sür banamısın demiyor ama ön diskten vızırtı gelior
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
kt de uzun macerası soruyorsanız istanbul atina yaptım 1250 km 14 saat
sürekli 8000 devirde kullandım motor tık demedi şu anda atinadayım zaten 2 aydır burda kullanıyorum motorda tık yok

sen ne yaptın ya ben benim ybr ile 800 km yaptım cok dedim sen kt ile iyi yapmıssın valla saatte 90 km hızla gitmişssin bazen kt yi rahatlıgından dolayı özlüyorum :salut:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
tüm kt ci dostlarıma slm benim kt 3000km ye geldi hala fazla titreşim var

slm arkadaslar bende 1 yıldır kt kulanıyorum daha tık demedi sevgili sahın kardes bu tıtresımın tek kurtulusu varmıs onu bende sordum vites dişlilerini degiştirmek yani dişlileri buyutmek o zaman gecer dendi ne kadar dogru bilmiyorum ve ayrıca cok masraflı dıyorlar:queen:

slm arkadaslar bu motor harika bisey gecen yaz karmandan alalyaya gittim yaklasık 350 km bi corba harici hiç durmadım ve en son 130 gordum bende ibrenin yalancısıyım :bounce::thumleft:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
topik canlanmış yine :)
geçen ay yaptığım gezi notu ve fotolarını ekleyeyim bende...
______________________________________________________

8 -13 Haziran tarihleri arasında, Mondi KT125 motorumla kısa bir gezinti yaptık.

özet olarak;

İstanbuldan direk Tekirdağa, oradan Uçmakdere yoluna sürdük.
Uçmakdere yolunda mükemmel manzaralar eşliğinde, biraz skıntılı bir yolculuk yaptık.
keskin ve çakıl dolu bir virajda oto ile karşılaşınca, az kalsın hakkın rahmetine kavuşuyorduk.
harika manzaralı, fakat epey tehlikeli ve kırıcı bir parkur. cros-enduro harici motorlara ve otolara tavsiye olunmaz.
Gaziköy ve sonrasındaki 30 km., en keyifli yolculuk dilimiydi.

eve vardığımda, mıç ve sırt ağrısından, sabaha kadar istirahat ettik

ertesi gün, Şarköy ve iskelesinden bir kaç gündüz fotoları çekmek için ufak bir yürüyüş yaptık.
sonraki gün de, gece fotografları için aynı mekanlardaydık.
daha sonra, motorla ufak bir şarköy turu...

ve dönüş günü...
sağlamtaş-inecik arasındaki yolun yaklaşık 35km.'si, dahi mühendislerimiz tarafından yenileniyor.
zift döküp, üzerine mıcır sererek, dünyanın en kaliteli yollarını inşa ediyorlar.
yolun böyle olduğunu bilseydim, karıştıran, hatta uçmakdere yolunu tercih ederdim.
pek çok macera atlattıktan, 85 km.'lik tekirdağ yolunu 2 saat 15 dakikada alabildikten sonra medeniyete kavuştuk.
bu arada küfür ede ede, epeyi günaha da girdik.

tekirdağdan çorluya, eski-yeni dostlara uğrayıp, hal-hatırlaştık.
Muammer abi'ye, oğlu Sedat'a, sınıf arkadaşım Ercan'a, ve ev arkadaşım Yalçın ile, eşi Serpil'e misafirperverlikleri için çok teşekkürler.

Çorludan basıp, direk eve attık kapağı.

yolculuğa başlarken, depoyu silme doldurmuş, km. saatini sıfırlamıştım.
yol sonunda, ana sayaca göre 475, günlük sayaca göre de 441 km. yol yapmışız.
aldığım benzin yetti, ve hala rezerve geçmedi.
mondim, yolda hiç bir sıkıntı yaşatmadı.
sağolasın çançinçon.

gidiş; Beylikdüzü> Silivri> Gümüşyaka> Tekirdağ> Uçmakdere> Şarköy
dönüş; Şarköy> Sağlamtaş> İnecik> Tekirdağ> Çorlu> İstanbul

fotoları slayt olarak izleyebilirsiniz.

 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
titreşim fazla ise sibopları biraz gevşettiriver benim motor siboplar çok mu sıkı idi neydi basmıyodu ve vibrasyon çoktu.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
way way way butun kt ciler buraya tuplan mış kt mi kn midiye cok düşündüm ama 150 kn aldım memnunum ama kat dede aklım kaldı ....bu arada tüm mondi ailesine selamlar:rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
slm arkadaslar agustos 10'da tekrar alanyaya gitmeyi düşünüyorum tabiki benim emektar 125kt ile muhakkak daha iyileri vardır ama ALLAH herkse boyle bi motor nasip etsin bu arada arkadaslar bim kt bi depo benzinle 455 km gitti yedek depoda dahil sizce nasıl?
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
topik canlanmış yine :)
geçen ay yaptığım gezi notu ve fotolarını ekleyeyim bende...
______________________________________________________

8 -13 Haziran tarihleri arasında, Mondi KT125 motorumla kısa bir gezinti yaptık.

özet olarak;

İstanbuldan direk Tekirdağa, oradan Uçmakdere yoluna sürdük.
Uçmakdere yolunda mükemmel manzaralar eşliğinde, biraz skıntılı bir yolculuk yaptık.
keskin ve çakıl dolu bir virajda oto ile karşılaşınca, az kalsın hakkın rahmetine kavuşuyorduk.
harika manzaralı, fakat epey tehlikeli ve kırıcı bir parkur. cros-enduro harici motorlara ve otolara tavsiye olunmaz.
Gaziköy ve sonrasındaki 30 km., en keyifli yolculuk dilimiydi.

eve vardığımda, mıç ve sırt ağrısından, sabaha kadar istirahat ettik

ertesi gün, Şarköy ve iskelesinden bir kaç gündüz fotoları çekmek için ufak bir yürüyüş yaptık.
sonraki gün de, gece fotografları için aynı mekanlardaydık.
daha sonra, motorla ufak bir şarköy turu...

ve dönüş günü...
sağlamtaş-inecik arasındaki yolun yaklaşık 35km.'si, dahi mühendislerimiz tarafından yenileniyor.
zift döküp, üzerine mıcır sererek, dünyanın en kaliteli yollarını inşa ediyorlar.
yolun böyle olduğunu bilseydim, karıştıran, hatta uçmakdere yolunu tercih ederdim.
pek çok macera atlattıktan, 85 km.'lik tekirdağ yolunu 2 saat 15 dakikada alabildikten sonra medeniyete kavuştuk.
bu arada küfür ede ede, epeyi günaha da girdik.

tekirdağdan çorluya, eski-yeni dostlara uğrayıp, hal-hatırlaştık.
Muammer abi'ye, oğlu Sedat'a, sınıf arkadaşım Ercan'a, ve ev arkadaşım Yalçın ile, eşi Serpil'e misafirperverlikleri için çok teşekkürler.

Çorludan basıp, direk eve attık kapağı.

yolculuğa başlarken, depoyu silme doldurmuş, km. saatini sıfırlamıştım.
yol sonunda, ana sayaca göre 475, günlük sayaca göre de 441 km. yol yapmışız.
aldığım benzin yetti, ve hala rezerve geçmedi.
mondim, yolda hiç bir sıkıntı yaşatmadı.
sağolasın çançinçon.

gidiş; Beylikdüzü> Silivri> Gümüşyaka> Tekirdağ> Uçmakdere> Şarköy
dönüş; Şarköy> Sağlamtaş> İnecik> Tekirdağ> Çorlu> İstanbul

fotoları slayt olarak izleyebilirsiniz.




çok güzel bi foto çalışması yapmışsınız gezinizde gayet keyifliymiş. tşk.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Arkadaşlar merhaba kt mi satmak zorunda kaldım aranızda isteyen talip olan varsa görüşmek isterim motor hakkındaki bilgileri satma nedenimi (daha çok yeni bir bebeğimiz olduda )aşağıdaki linkte bulabilirsiniz almayı düşünürseniz fiyat hakkında bir orta yol bulabiliriz sagılarımla.


http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4506747&keyword=

İlan no: 4506747 [email protected]

gözünüz aydın. bebeğiniz hayırlı evlat olsun, analı-babalı büyüsün inşallah.

senin motor benimkinden daha iyi duruyor.
ama satılmıyor işte namıssız...:pale:

hayırlı müşterilerin olsun dostum. :rendeer:
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
32
Sağolasın dostum kısmetse olur iyi akşamlar




Alıntı:
abrams´isimli üyeden Alıntı
Arkadaşlar merhaba kt mi satmak zorunda kaldım aranızda isteyen talip olan varsa görüşmek isterim motor hakkındaki bilgileri satma nedenimi (daha çok yeni bir bebeğimiz olduda )aşağıdaki linkte bulabilirsiniz almayı düşünürseniz fiyat hakkında bir orta yol bulabiliriz sagılarımla.


http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4506747&keyword=

İlan no: 4506747 [email protected]

gözünüz aydın. bebeğiniz hayırlı evlat olsun, analı-babalı büyüsün inşallah.

senin motor benimkinden daha iyi duruyor.
ama satılmıyor işte namıssız...

hayırlı müşterilerin olsun dostum.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Arkadaşlar merhaba kt mi satmak zorunda kaldım aranızda isteyen talip olan varsa görüşmek isterim motor hakkındaki bilgileri satma nedenimi (daha çok yeni bir bebeğimiz olduda )aşağıdaki linkte bulabilirsiniz almayı düşünürseniz fiyat hakkında bir orta yol bulabiliriz sagılarımla.


http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4506747&keyword=

İlan no: 4506747 [email protected]

sevgili dostum bebeğiniz hayırlı olsn allah analı baba buyutsun inşallah hayrlı bi evlat olur kt'nin en sorunlu tarafı bustması zor sana hayırlı pazarlar allah bol müşteri versin
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
slm arkadaslar benim emmioglundada kt var o da cok memnun ben honda cgl kullanıyorum tek dilegimiz kazasız belesız binmek
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst