- Katılım
- 9 May 2007
- Mesajlar
- 35
merhaba kardes ben de merak etmeye baslamıstım benden baska kımse yok mu buralarda dıye.ben 2 aydır kt 125 sahıbıyım bu benım ılk motosikletım.motosiklet almak uzun suredır aklımda olmasına ragmen kacmadan kosmaya vakıt olmadıgı ve oncelıkle ehlıyet almanın gereklılıgını dusundugum ıcın bıraz gecıktırdım.ehlıyet alana kadarda aklımda olan skıtur denılenlerden almaktı cunku o gune kadar hıc vıteslı motosiklet kullanmamıstım ve zor olacagını dusunuyordum.nasıl kı ehlıyet ıcın vıteslı motosıkletın uzerıne cıktım zevkın ne oldugunu anladım.bu zevkın en kestırme yoluda 125 kt den gecıyordu.800 km yolyaptım.sımdılık motosikletımden memnunum.(cıklesız calısmaması benı sinir etsede bılmıyorum butun motosıkler mı boyledır).guneslı gunler.
seLam kardes
motorun HayırLı oLsun kazasız BeLasız binersin inşaLLa Ben kt 125 e 1 senedır biniyorumcok nadır cikle yapıyorum kt nın caLısması cok guzel ve cok koLay Ben cigleyi hava soguk oldugunda kuLLanıyorum zaten ılk sabah caLıstıktan sonra 3 saat 4 saat kaLsın cigLe ye gerek yok bi servise goster istersen...