Mondial Mondial 125KT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım başlığı

Katılım
9 May 2007
Mesajlar
35
merhaba kardes ben de merak etmeye baslamıstım benden baska kımse yok mu buralarda dıye.ben 2 aydır kt 125 sahıbıyım bu benım ılk motosikletım.motosiklet almak uzun suredır aklımda olmasına ragmen kacmadan kosmaya vakıt olmadıgı ve oncelıkle ehlıyet almanın gereklılıgını dusundugum ıcın bıraz gecıktırdım.ehlıyet alana kadarda aklımda olan skıtur denılenlerden almaktı cunku o gune kadar hıc vıteslı motosiklet kullanmamıstım ve zor olacagını dusunuyordum.nasıl kı ehlıyet ıcın vıteslı motosıkletın uzerıne cıktım zevkın ne oldugunu anladım.bu zevkın en kestırme yoluda 125 kt den gecıyordu.800 km yolyaptım.sımdılık motosikletımden memnunum.(cıklesız calısmaması benı sinir etsede bılmıyorum butun motosıkler mı boyledır).guneslı gunler.

seLam kardes
motorun HayırLı oLsun kazasız BeLasız binersin inşaLLa Ben kt 125 e 1 senedır biniyorumcok nadır cikle yapıyorum kt nın caLısması cok guzel ve cok koLay Ben cigleyi hava soguk oldugunda kuLLanıyorum zaten ılk sabah caLıstıktan sonra 3 saat 4 saat kaLsın cigLe ye gerek yok bi servise goster istersen...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
millete kredili almak kolay geliyo sonradan tökezliyor burada çok güzel uygun fiyatlı ikinci elleer varken?!!!
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
7
selam arkadaşlar bu siteye yeni girmeye başladım bendede 125kt var yaz başında aldım sürmeye pek vaktim olmadığından 2,700km civarlarında motorum,2 kez arka lastiğim patladı bunun haricinde bir sorun yaşamadım kt pek hızlı gitmiyor belki ama rahat ve sağlam bi motor buda resmi;
23082006034ot3.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
motorun güzelmiş güzel sürüşler dilerim
Ben de bazen kt nin rahatlıgını özlüyorum ybr de bir süre sonra bel ve kollar ağrıyor cinliler arasında en iyisi kt

millete kredili almak kolay geliyo sonradan tökezliyor burada çok güzel uygun fiyatlı ikinci elleer varken?!!!

doguru soyluyorsun alparslan herkez 0 ybr al dedi 0'ı 3500 ve kredi odemesi aylık 250 ytl ben 134 veriyorum 500 km de motor aldım 1000 ytl oynuyor.
sen kle500 u ne yaptın almayı dusunuyormusun acikcasi bence kutahtyada kle500 yoktur bile parca sıkıntısı yasarsın biraz daha koy twister veya hyasung al.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
sanırsam twister ve hyosungtada parça sorunu yaşarım özgür.ama japon motor yanlış kullanım ve kaza olmadıktan sonra arıza çıkarmaz diye düşünüyorum bi elimdekini çıkarayim üstüne para ekleyip bakacağız bakalım
favori motolar
xt 600 2000 ve aşşağısı
twister2003 veya 2004 25000 km yi felan geçmemiş bi moto bulabilirsem
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
37
selam arkadaşlar motorun zinciri uzamaya başladı ne yapacaz vites geçişlerinde ses yapıor nsl geçer bu ses yardım edin tüm kt cilere şimdiden tşkkler.... :queen:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
zincir gergisinin son noktasına kadar gerilmiş ve hala gevşekse bir yada iki bakla çıkarılıyor fakat yenisini almak ve gerekiyorsa ön / arka dişlileride değiştirmek en uygunu ömrünü tamamlamış olan dişliler yeni zinciri daha çabuk bozar
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
37
ii gcler kardeş motor yeni daha 165 km de zincir uzuyorda habire nsl düzelecek diye sormuştum saolasın....
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
26
Selam Mİllet Burayi Yenİ Buldum Bende Kt 125 Kullanicisiyim.kismetse Bu Hafta Sonu Heryerİnİ SÖkecem.elİm DeĞmİŞken SÜbap Ayarida Yapacam.kt Yİ Yenİ Aldim 251 Lİk Mz İ Sattim.mz Den Sonra YavaŞ Geldİ Ama Kullanimi Kolay Mz Gİbİ Bİr MÜddet Sonra Yormuyor.2006 Model 7000 Km De.bİraz Bakima İhtİyaci Var Bu Arda Ankaradanim Ankradakİ Kt Kullanicilari Yedek ParÇalarini Nereden Temİn EdeceĞİmİ Yazarlarsa(hesapli)memnun Olurum.
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
37
selam kardeş aramıza hoşgeldin KT hayırlı olsun çok ii bi seçim yapmışşsın ... hertürlü sorununu yaz yardımcı olurum...:cat:
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
32
iyi akşamlar arkadaşlar motorum 1270 km oldu acaba sübab ayarı yaptırmamda fayda olurmu hem performans hemde vibrasyon açısından iyi akşamlar
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
1
125kt Bucali

TEK AMAC HIZ DEĞİL ARKADAŞLAR BANA GÖRE 125KT GEZME WEYA HAWA MOTORU HIZ DEĞİL AMA 120 YAPTIM GEREĞİNDE BASICAN AMA GEREKSİZ YERE ASLA KAZA GELİORUM DEMEZ:)


BU ARADA BANA YARDIMCI OLMAK İSTEYEN WARMI MOTORUN PARLAMASI İÇİN NE YAPMAK LAZIM

BUCALI
Arkadaşlar Bende 125kt War Motoru Parlatmak Için Ne önerirsiniz



[email protected]



:bounce:BUCALI:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
26
saol class-64 kardeş.bu benim ilk çin malı motorum evet biraz yavaş ama sürüşü keyifli.fakat merak ettiğim uzun yol deneyimi olan arkadaşlar varmı aramızda uzun yolda vaziyeti nasıl mesela ankaradan çıkıp şöyle bolu yedigöller falan yapsam yola gelirmi şehir içi iyi şişme,güç kaybı filan yok.bide şu vibrasyonu nasıl çözdünüz gazı sonuna kadar açıp giderseniz çok titriyor bunu motorun şasiye olan bağlantı saplamalarına şasiyle motor arasına lastik conta taksam biraz kesilirmi.
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
saol class-64 kardeş.bu benim ilk çin malı motorum evet biraz yavaş ama sürüşü keyifli.fakat merak ettiğim uzun yol deneyimi olan arkadaşlar varmı aramızda uzun yolda vaziyeti nasıl mesela ankaradan çıkıp şöyle bolu yedigöller falan yapsam yola gelirmi şehir içi iyi şişme,güç kaybı filan yok.bide şu vibrasyonu nasıl çözdünüz gazı sonuna kadar açıp giderseniz çok titriyor bunu motorun şasiye olan bağlantı saplamalarına şasiyle motor arasına lastik conta taksam biraz kesilirmi.
---
Bende önceden kt vardı en uzun yolum izmir-çanakkale idi toplamda 800 km yaptım uzun yolda en ideal hız 80 km hem vibrasyon az hem motoru yormuyorsun 1 saat gidip 15 dk dinlen hiç bir sorun çıkmaz motorun km artınca vibrasyon azalıyor burada alplion motorun sasiyle bağlantı noktalarına conta koydu ama ben yaptırmaya gerek duymadım bakımlarını zamanında yap motoru zorlama istediğin yere gidersin. Motorun hayırlı olsun bu paraya alınabilecek en güzel en sorunsuz cin motoru ben sürüşünden çok memlundum oturuş çok rahat.

:bounce::)BUCALI:):bounce:

Arkadaşlar Bende 125kt War Motoru Parlatmak Için Ne önerirsiniz

[/COLOR]bounce:ARKADAŞLAR 125 KT NİN PARLATMAK AMAÇLI NE ÖNERİRSİNİZ:bounce:



----
motoru parlatmak için metal cilaları (polish) var ben koctastan almıstım 3-4 ytl tüpte krem gidi önce motoru temizliyorsun sonra bir bezle yediriyorsun sonra kuru bir bezle silince metal kısımlar ayna gibi parlıyor
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
30
merhaba arkadaşlar ikinci el bir kt125 var 2006 model fiyatı 1450 ytl 7000 km.de ne dersiniz uygunmu sizce
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst