Mondial Mondial 125KT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım başlığı

Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
7
sağolasın bu gaz ve debriyaj teli değişmeli mi mutlaka birde nedendir anlamadım ama sol sinyal tamamen gitti yanmıyor ampullere baktım bir sorun yok hiçbir kabloda da sıkıntı yok ama nedendir bilmem panelde sinyal yanıyor işareti var ama yanmıyor kısa devre olmuş olabilirmi sence nereye bakmalıyım
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
32
aranıza yeni geldim

merhaba arkadaşlar büyük bir ihtimalle çarşamba günü benimde 125 kt em olacak bugüne kadar 150 hs kullanıyordum yarın onu yeni sahibine teslim edeceğim
Sizlerden yardıma ihtiyacım var yeni alacağım kt 2005 model olup 370 km kullanılmış ve 6 aydır çalıştırılmayan az kullanılmış bir motor bugün eski sahibiyle anlaştık kapora verdim ,yalnız motor çalışmıyor akü bitik ayak marşı ilede yapamadık (gerçek sahibi yoktu anlaştığımız anlaştığım kişide pek analmıyordu) sormak istediklerim şöyle sıralayabilirim:
*aküyü söktüm eve getirdim şu anda şarj oluyor şarj olduktan sonra kolaylıkla çalışırmı
* çalışmaz ise neden olabilir çalıştırmak için hangi yolları izlememiz gerekir
teknik olarak yardımcı olabilirmisiniz yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
24
bende bir kt kullanıcısıyım her gün 65 km yol yapıyorum yaşamadım bir sorun,ayrıca oldukçada ekonomik titreşim sorununu plastik conta eklemeleriyle giderebilirsiniz,bende daha önce bisan pasific scooter vardı.yol kasislerini inanılmaz hissediyordum ,kt ye bindikten sonra müthiş bir kullanım rahatlığı var.uzun yol için çok uygundur.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Sizlerden yardıma ihtiyacım var yeni alacağım kt 2005 model olup 370 km kullanılmış ve 6 aydır çalıştırılmayan az kullanılmış bir motor bugün eski sahibiyle anlaştık kapora verdim ,yalnız motor çalışmıyor akü bitik ayak marşı ilede yapamadık (gerçek sahibi yoktu anlaştığımız anlaştığım kişide pek analmıyordu) sormak istediklerim şöyle sıralayabilirim:
*aküyü söktüm eve getirdim şu anda şarj oluyor şarj olduktan sonra kolaylıkla çalışırmı
* çalışmaz ise neden olabilir çalıştırmak için hangi yolları izlememiz gerekir
teknik olarak yardımcı olabilirmisiniz yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

hayırlı olsun abrams. güle güle kullan.
yazdıklarımı sırasıyla uygula, çalışması lazım.

1 aküyü tak
2 vitesi boşa al
3 yan ayağı kapat (orada müşür var. açıkken çalışmasını engeller)
4 benzini kontrol et. yoksa doldur :) ve musluğunu aç (musluk ucu aşağı doğru olsun)
5 sağ elcik üzerindeki acil stop butonunu orta pozisyona al
6 jikleyi en üst pozisyona getir
7 kontağı aç
8 besmele çekip, marş butonuna bas

marşa basarken, çok hafif gazı çevir (çok hafif olsun. yüklenme)
çalışınca, gazı bırakmadan 3500-400 devirde yaklaşık 20-25 saniye sabit devirde çalıştır, bu pozisyonu bozmadan jikleyi en alta indir, ve 10 saniye daha gazı tut.

sonra gazı bırak. pot-pot-pot-pot saydıra saydıra herkesi hasta eden egzos sesini dinle :)
kolay gelsin...
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
32
gültekin dostum sağolasın kısmetse yarın teslim alcam sizlere daha sorularım olcak çok teşekkür ederim
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
32
artık benimde 125 kt 'em var:)

evet arkadaşlar artık bende aranızdayım bugün itibari ile 150 hs den sonra vitesli bir motor 125 kt me kavuştum 50 km yol yaptım çok hoşuma gitti sürüşü ilk motor aldım gün kadar sevinçliyim görüşmek üzere:)
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
evet arkadaşlar artık bende aranızdayım bugün itibari ile 150 hs den sonra vitesli bir motor 125 kt me kavuştum 50 km yol yaptım çok hoşuma gitti sürüşü ilk motor aldım gün kadar sevinçliyim görüşmek üzere:)

hadi hayırlı olsun. :rendeer:
güle güle kullan.
çalışırken problem yapmadı di mi?
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
problem yaşadık bujiyi değiştirdikten sonra olayı çözdük sağolasın

bişey değilmiş. :)

tavsiyem, motor yattığı için, içindeki yağ evsafını kaybetmiştir. (kimbilir ne zaman konmuştu)
hiç vakit kaybetmeden, en kısa zamanda motor yağını değiştir.
azıcık pahalı olmasına rağmen castrol 10w-40'dan başkasını da kullanma derim.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
24
maalesef satıyorum

ankaradan 2000km de garantisi devam ediyor,ekonomik sıkıntılarım nedeniyle satılık 125 kt koruma demiri ve çapır çanta mevcut,fiyat:1950 ytl
tlf:0537 897 97 68
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
ben de motorumu ekonomik sıkıntıdan dolayı sattım ama şimdi pişman oldum
ay sonu tekrar motor alacağım ybr 125 istiyorum ama arada 1000 ytl fark var
kt nin rahatlıgı cok guzel izmir-canakkale yaptım cok güzel gittim 850 km.
gercekten kt kendi sınıfında alınabilecek en ekonomik en sorunsuz motoru ona alternatif baska bir commuter yok.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
59
ben de motorumu ekonomik sıkıntıdan dolayı sattım ama şimdi pişman oldum
ay sonu tekrar motor alacağım ybr 125 istiyorum ama arada 1000 ytl fark var
kt nin rahatlıgı cok guzel izmir-canakkale yaptım cok güzel gittim 850 km.
gercekten kt kendi sınıfında alınabilecek en ekonomik en sorunsuz motoru ona alternatif baska bir commuter yok.

dostum gerçekten bu paraya alınabilecek en iyi motor sanırım araba almaktan vaz geçtin hayırlısı olsun
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
özgür en iyisi kt, bakalım kütahya mt regal e dönmeye başladı biz yavaş kalacak gibiyiz seneye klr 250 almak şart oldu.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
eger 3500 ytl ye filan çıkabilirim dersen klr 250 yede bakmanı tavsiye ederim.
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
37
selam KT 'ciler

selam ii geceler tüm arkadaşlara KT ciler arasına yeni katılanlardanım motosiklet deiştirmekten usanmıştım en son KT aldım gerçekten sorunsuz direksiyon yapısı ve amortisör süper gerçekten herkese tavsiye ederim...
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
37
selam KT 'ciler

kimse yokmu forumda arkadaşlar KT ciler uyuyormu yaaaaa tartışalım...
 
Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
11
selam dostlar bendede 125 kt var sınıfının modelinin en güzeli bne ce sorunsuz olarak devam etmekteyim.Mondialde tek gecilecek model bencesevgiler saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst