Mondial Mondial 125KT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım başlığı

Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
26
slm arkadaşlar bende 1 senedir kt125 kullanıcısıyım motorumdan memnunum taş gibi maşallah size bişi soracağım topici inceledim bu ön rüzgarlık nereden bulabilirim bizim motorlara uyan ama yakışanda aynı zamanda. yukarıda görülen rüzgarlık pek hoşuma gitmedi. böyle daha küçük yuvarlak hatbişiler uyarmı acaba bizim motorlara teşekkürler....
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
keevay ın 150 lilik crusuer ların camları var düşünürsen 60 ytl civarı felanmış

arkadaşlar bu arada benim motor 11 bin devri geçiyo, veya geçebilir mi yoksa gösterge mi bozuk ki?
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
bişey soracam şöyle bi problemle karşı karşıyayım
motorda 1.viteste debriyajı bırakırken tam kavrama noktasında hareket edecekken motor sanki kavrama kaçırıyyor gibi oluyor yani krak diye bi ses gibi oluyor yani sol elimde debriyajda hissediyorum ama bu olay motoru yarım saat kullandıktan sonra oluyor dur kalkta falan. Yani başta bişey yok motor soğukken
nedir sizce problem

yok mu bilen bu olayı arkadaşlar ??
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
alplarslan senin gostergede sorun var sanırım benim motor 10.000 i geçmiyor.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
zaten önceden ses yapıyodu teli güzelce yağladım ses kesildi şimdide bu sorun çıktı.çanakkale ye yola çıkmadan bütün bakımları tamamlamaya çalışıyorum ama hep masraf çıkıyo dün ön lamba patladı önceden lastiği söküp takarken arka bilyeye bişeyler yapmışım yalpalama olmasada çok az bi boşluk var bilye değişecek bide mtv borcum var 2 taksit yolda polis durdurunca bunlara bakar mı ehliyet fenni muayene ve sigortada sorun yok ama bi eksik bu var

stavro:
1-tahminim: sürekli farklı marka yağ kullandıysan partıül oluşuyo ve dişliler arasına girebliyomuş buda tabiki zorluk çıkarıyo vites geçişlerinde
2-tahminim devirini tutturamıyosun vitesin
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
polis mtv ye bakmaz maliyecilere denk gelmen lazım ama maliyeciler de hiç bakmıyor ancak satarken ortaya cıkar beni cevirdiler adamlar birşey soylemediler gec dediler.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
iyi o zaman yola çıkarken sorun olmaycak yeni tulum aldım bakalım hepsibuara.com dan oda yetişirse süper olacak
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
servis bana debriyajın komple değişmesi lazım dediler kavramayı yedi ve yağ ilk çalıştırdığımda normal sonra inceldiği için o sesi yapıyor arka dişlilerden
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
uyku tulumu mu aldın alparslan bende var carsıdan 30 ytl ye almıstım
peki mat var mı tulum matsız olmaz yer sert gelir ..
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
hayırlısı olsun guzele benziyor baharda cadır kurmak super bu haftasonu da kemalpasa ya doga yuruyusune gidiyorum
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
hafta nın stresini atmak için çok güzel bi aktivite olur bende tamirciler ile ugraşacagım bakalım adamlar o kadar yogun ki bu gidişle randevu sistemine geçeçekler heralde dün öğlen gittiğim işi daha yaptıramadım
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
7
mrblar arkadaşlar bende ıkı yıldır 125 kt kullanıyorum açıkcası çok fazla yol yapmadım sadece ankara esişehir arası bır kaç kez gıdıp geldim sonrası şehır içi keyfi gezmeler ama motorumdan çok memmunum ve bu sıteyı bulduğum içinde mutluyum


motoro bınıyorum ama emın olun teknık konulardan hıç anlamıyorum servıs sağolsun eee tabı şansım ınsaflı bır servıse sahıp olmam motorumun şanssızlığıysa benım gıbı şişman birinin motoru olmak her zaman ıkı kişi taşıyor :)

hepınıze tekrar merabalar
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
mrblar arkadaşlar bende ıkı yıldır 125 kt kullanıyorum açıkcası çok fazla yol yapmadım sadece ankara esişehir arası bır kaç kez gıdıp geldim sonrası şehır içi keyfi gezmeler ama motorumdan çok memmunum ve bu sıteyı bulduğum içinde mutluyum


motoro bınıyorum ama emın olun teknık konulardan hıç anlamıyorum servıs sağolsun eee tabı şansım ınsaflı bır servıse sahıp olmam motorumun şanssızlığıysa benım gıbı şişman birinin motoru olmak her zaman ıkı kişi taşıyor :)

hepınıze tekrar merabalar
-----------
Aramıza hosgeldin ufuk alabileceğin en iyi motoru almışsın :cat: teknik konularda aramızda en bilgili alplion(alparslan) sana yardımcı olur.
motorla cektiğin bir resmini koyarsan iyi olur
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
7
sağolun ılk fırsatta resmi ekleyeceğim

ve evet arada gıcık sorularda sorabılırım hatta sormam gereken bır soru var bir ara motor gıderken sarsılıyor diye servise goturmüştüm servisteki arkadaş bana eğer bir daha böyle yaparsa bir lokma takımı al ve şu vıdaları sık dedi ama uzun zaman oldu ve motor sarsılmaya başladı tekrar

servısım eskişehirde ve ben bir aydan önce gıdemem

nereyi açmalı ve hangi vidaları nekadar sıkıştırmalıyım

şimdiden teşekkürler

arkadaşlar birde zahmet olazsa nasıl foto ekleyeceğimizden bahsederseniz sssevinirim
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
5
Selamlar Ktcilere ;) topic'i komple okudum hepsi aynı aşağı yukarı kt lerin.Bende iki ay kadar once ilk sahibinden 5 aylıkken aldım kt mı.zaten cok istiyordum sonunda nasip oldu.ufak pürüzler hariç gayet memnunum 2000 km oldu bende (toplam 7200) artık bende aranızdayım herkese merhabalar.
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
7
slm agidy bende burada yenıyım bu sayfayı ilk bulduğumda bende çok sevindim ve bende baştan sona okudum ınanıyorum ki burada guzel sohbetler olacak ve tabiki bilgilerde edineceğiz sende benim gibi hoş geldin
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
arkadaşlar hoşgeldiniz:) ..................estagfurullah özgür ama yardım edebilirsem ne mutlu
bu arada yag ve ön ampül harici bakım tamam gaz teli kopmak üzere imiş nedense hep tel tel kopmaya başlıyor 1 sezon çıkarmıyor ve start- stop tuşum bozuktu onu da hallettim arka bilyenin biri dağılmış takım şeklinde oda değişti.bide motorun şaseye bağlanan yerlerine civatalara pul ibi su contası koydum bakalım fark edecekmi müşür de değişti sağ fren koluda değişti müşürü oynatan kısım kırılmış bakımlar tamamlandı inşallah hava da yüzümüze gülerde yola çıkarız.
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
sağolun ılk fırsatta resmi ekleyeceğim

ve evet arada gıcık sorularda sorabılırım hatta sormam gereken bır soru var bir ara motor gıderken sarsılıyor diye servise goturmüştüm servisteki arkadaş bana eğer bir daha böyle yaparsa bir lokma takımı al ve şu vıdaları sık dedi ama uzun zaman oldu ve motor sarsılmaya başladı tekrar

servısım eskişehirde ve ben bir aydan önce gıdemem

nereyi açmalı ve hangi vidaları nekadar sıkıştırmalıyım

şimdiden teşekkürler

arkadaşlar birde zahmet olazsa nasıl foto ekleyeceğimizden bahsederseniz sssevinirim

------------
Sarsılama derken motor gaz mı yemiyor , eger gaz yemiyorsa karburator tıkalı olabilir, karburator temizleyici alıp 20 dakka yuksek devirde kullanman karburatoru temizleyecektir.
Fotoğraf yüklemek istersen http://imageshack.us/ dan yukleyebilirsin.

Alparsalan dağıtmışssın motoru yine , sana kötü haberim var persembe cuma yağış var izmirde..:salut: arkadasımın işi olursa er-5 le gidemeyeceğiz benim kt yi acilen servise sokmam gerekiyor arka freni sıkıp yağını değiştireceğim hava filtresininde temzilenip veya değişmesi gerekiyor..arka lastikte 1 haftada iniyor supap vidasını değiştirdim olmadı sanırım jant tan kacırıyor janta surulen bir yapıstırıcı varmıs onu deneyeceğim yanlız arka lastiği sökmem gerekecek En iyisi servise götürmek...Birde elciklere takılan kargocuların kullandıgı aparattan almam gerekiyor.
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
7
Evet Bende Hava Fİlİtresİnden OlduĞunu DÜŞÜndÜm Lakİn Hava Fİlİtresİnİ Yenİ DeĞİŞtİrdİm Servİstekİ ArkadaŞ ŞÖyle DemİŞtİ "Şaseyle Motor Arasinda Tokoz OlmadiĞi İÇİn Bİr Sure Sonra Vİdalar GevŞeye Bİlİr Ve Buda Sarsilmaya Neden Olabİlİr" Tabİ Ne Kadar DoĞru Bİlmİyorum Ve Şu An Giderken Çokta Olmasa Bİr Sarsilma Hİssedİyorum Belkİde Ben Pİnpİrİklİ Davraniyorum Bİr Sorayim İstedİm

Şİmdİden TeŞekkÜrler

kzm3dj8.jpg
[/URL][/IMG]

kzm5ld2.jpg
[/URL][/IMG]
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst