- Katılım
- 25 Kas 2005
- Mesajlar
- 26
slm arkadaşlar bende 1 senedir kt125 kullanıcısıyım motorumdan memnunum taş gibi maşallah size bişi soracağım topici inceledim bu ön rüzgarlık nereden bulabilirim bizim motorlara uyan ama yakışanda aynı zamanda. yukarıda görülen rüzgarlık pek hoşuma gitmedi. böyle daha küçük yuvarlak hatbişiler uyarmı acaba bizim motorlara teşekkürler....
