Mondial Mondial 125KT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım başlığı

Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
benimde ruhsatta 2005 model yazıyor 2005 ile 2006 model arasında dış görünümde farklılıklar bulunmaktamı acaba ?

temizlik bakımını nasıl yapıyorsunuz motorun paslanmaması için

ekstra sis farlarının aküye bi zararı varmı
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Şirvan'da olur mesela...:)
___________________________________________

benimde ruhsatta 2005 model yazıyor 2005 ile 2006 model arasında dış görünümde farklılıklar bulunmaktamı acaba ?

temizlik bakımını nasıl yapıyorsunuz motorun paslanmaması için

ekstra sis farlarının aküye bi zararı varmı

2005-2006 farkı yok.
paslanma için hiç bir şey yapmadım, kromajlar ufaktan paslandı,
sisler kışın aküyü etkiler. bu haldeyken bile, farsız çalıştırmanı öneririm. (ilk marşta)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
2005 in lastikleri şamrelli
2006 dublex başkada bildiğim kadarı ile fark yok
benimkinde hiç paslanma yok kedi gibi kalorifer dibinde yattıgından olabilir
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
fuel tankı hakkında farklılık var diyosunuz işte birinde yukarıda birinde aşağıd

makinanızın temizliğini nasıl yapıyorsunuz lütfen yardım pasları ortadan kaldırmıanın bi yolu varmı
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062


muslukta olay budur.:)

musluk üzerindeki ok'u dikkate alırsak, alplion doğru,
tutup çevirdiğin yönü dikkate alırsak (mavi ok), ben doğruyum.

kısacası, ikimiz de aynı şeyi söylüyormuşuz. :)
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
teşekkür ederim anlamış bulunmaktayım

bir soru daha motorunuzu değiştirip başka chopper almayı düşünseniz 250 cc klasmanında ne alırdınız düşük paralara diyorum
mondialin mct 250 sini mi
raptor var ama o zannedersem pahalı veya göze batan bu klasmanda motor varmı
 

McA

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
63
Hyosung derim 250 cc için.. Yalnız fiyatı yuksek sanırım..

Mondialin Mctsi için bilmiyorum ayrılmam ben motorumdan =)

7300kmdeyiz.. Biraz dinleniyo mondi bey.. Bi ara fotolarını koyacagım koruma demirli cantalı..
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
motor olarak Keeway Supershadow 250 hoşuma gidiyor ama sağlamlık ve ekonomi için cbf 150 yi tek geçerim gerçi KT den de çok memlunum parasını fazlasıyla hakediyor.Hasta oldugum için bir hafta motora binemedim bu hafta sonu fişleri yazmaktan zaman kalırsa motoru yıkayacağım.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
regal raptor bence güzel ama bu çin motorların da şans faktörü çok büyük bi iyi çıktımı deme keyfine
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
benim önceki motorum regal raptordu amortisorlerden ses geliyordu bir turlu ses olayını cozemedik aldıgımdan beri her hafta servise gittim ayrıca yakıtta cok fazla yakıyordu , servis 1 tane vardı bunlardan dolayı sattım kt aldım.
96 model 4,500 ytl ye kawasaki en-500 buldum 40.000 km de 96 model motor alınır mı ?
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
59
valla dostum pek anlamıyorum ama bence 40 binde kawazaki alınmaz diye düşünüyorum

muhtemelen baya yıpranmıştır

bence en 2002 üzeri olmalı
 

McA

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
63
Koruma demiri ve yan deri çantalar hoş duruyor bence.. Kaş deniyor sanırım fara takılan bi aparat o da guzel duracaktır. Yuvarlak aynalar gorusu etkilemediği takdirde fena olmaz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst