Sizlerden yardıma ihtiyacım var yeni alacağım kt 2005 model olup 370 km kullanılmış ve 6 aydır çalıştırılmayan az kullanılmış bir motor bugün eski sahibiyle anlaştık kapora verdim ,yalnız motor çalışmıyor akü bitik ayak marşı ilede yapamadık (gerçek sahibi yoktu anlaştığımız anlaştığım kişide pek analmıyordu) sormak istediklerim şöyle sıralayabilirim:
*aküyü söktüm eve getirdim şu anda şarj oluyor şarj olduktan sonra kolaylıkla çalışırmı
* çalışmaz ise neden olabilir çalıştırmak için hangi yolları izlememiz gerekir
teknik olarak yardımcı olabilirmisiniz yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
hayırlı olsun abrams. güle güle kullan.
yazdıklarımı sırasıyla uygula, çalışması lazım.
1 aküyü tak
2 vitesi boşa al
3 yan ayağı kapat (orada müşür var. açıkken çalışmasını engeller)
4 benzini kontrol et. yoksa doldur

ve musluğunu aç (musluk ucu aşağı doğru olsun)
5 sağ elcik üzerindeki acil stop butonunu orta pozisyona al
6 jikleyi en üst pozisyona getir
7 kontağı aç
8 besmele çekip, marş butonuna bas
marşa basarken, çok hafif gazı çevir (çok hafif olsun. yüklenme)
çalışınca, gazı bırakmadan 3500-400 devirde yaklaşık 20-25 saniye sabit devirde çalıştır, bu pozisyonu bozmadan jikleyi en alta indir, ve 10 saniye daha gazı tut.
sonra gazı bırak. pot-pot-pot-pot saydıra saydıra herkesi hasta eden egzos sesini dinle

kolay gelsin...