Mondial'in yeni modelleri var artık. KT'ler tarzına rağmen hemen her yola gelir, fena değiller ama masraflı aletler. Çok ilgilenmen gerekir.
Ben elleri uyuşturacak kadar titreşimi hep bu modelleri kullanmayan adamlardan duydum. O kadar abartılı titreşimli bir motorun birkaç yüz km'de dağılması lazım bana göre. Titreşim elbette var ancak belli devir ve hız aralıklarında kendini belli ediyor.
Lastiklerin iyi olursa yol tutuşu ve geniş gidonuna rağmen viraj alışı gayet tatminkardır.
Bakımlarını eksik etmedikten sonra her türlü uzun yola gayet iyi gelir. Ortalama saatte bir 20 dk dinlendirme yetti bana. Defalarca sorunsuz ve ellerim uyuşmaksızın

yolculuklar yaptım. İşte sana 2 örneği:
1
25 cc ile 1.400 km'lik yolculuk. Ankara - Bergama - Ankara
424 Km'lik Kafa Dağıtma Turu
Frenlerle ilgili sorun yaşamadım. Lastikler iyi olduktan sonra frenlemesi de başarılıdır.
Teşekkürler.Çok faydalı oldu. kararım 4 yıldır hiç değişmedi. inşallah alıcam. herkese iyi günler. :rendeer: