Merhaba arkadaşlar uzun süredir motor araştırıyordum Kuba KB 150-25 almak tı niyetim fakat vazgeçtim ve bu tarz bir motor aradığım için gittim 2300 TL ye Kask+KT 125 aldım dün.İl merkeziyle kaldğım yer 60 km mesafede.Bayiden motoru aldım YA ALLAH dedim bindim geldim eve.Daha önce motosiklet ile hiç bu kadar mesafe yolculuk yapmadığım için biraz tedirgin oldum ama inanınki havanın soğuk olması haricinde hiç bir rahatsızlık hissetmedim.Bi kere motorun oturuş ve sürüş pozisyonu çok rahat.Amortisörleri çok güzel.Forumdaki arkadaşların abarttığı kadar titreşim de yok.Yani elim kolum bacağım falan uyuşmadı.Bence titreşim çok aşırı diyen arkadaşlar biraz karalama kampanyası yapıyor.Motor rodajda olduğu için 60-70 km yi geçmedim.Belki 80 den sonra titreşim vardır o konuda bişey diyemem ama bazı arkadaşlar düşük hızlarda da titreşim var diyordu,70 Km/h hıza kadar titreşimin "T" si yok.Bu sabah denedim jiklesiz çalışmadı.Motor soğukken jikleyi çekmek gerekiyor ondan sonra tek marşta çalışıyor.Parasına göre gerçekten çok güzel motor.Minibüsten ve otobüsten bin kat daha iyidir.Arabayla yaklaşık 50 dakika da geldiğim yeri,motor rodaj aşamasında olmasına rağmen(70 KM/H HIZI HİÇ GEÇMEDİM) 1 saat 15 dakika da geldim ki bu 125 cc bir motor için çok iyi.Motorun çekiş gücü güzel ama ivmelenmesi öyle aman aman değil.Sonuçta ağır motor ve 125 cc ancak bu kadar olur.Motorun frenleri çok güzel durma mesafesi yeterli.Hız motoru değil ama yine de oturaklı bir motor virajlarda falan gayet iyi.Daha önce teyzeoğlumun 125 UAG sini kullanmıştım resmen motorun önü havada gidiyordu.Forumda 120-130 yaptım diyen arkadaşlar var,o hızları nasıl yapmışlar anlamadım.Orjinal haliyle 120 yapacağını sanmıyorum.Tahminlerime göre 100 en fazla 110 yapar.Rodajdan sonra bakacaz artık.Motor ucuz olduğu için dolayısıyle işçilik biraz zayıf,ama bu paraya inanınki ancak bu kadar olur.Kısacası ulaşım ve gezi amaçlı kullanmak için çok hoş bir motor.Ama siz "yok kardeşim ben yola çıktım mı 120-130 kaptırır giderim" diyorsanız o zaman başka motorlara bakmanızı öneririm.Bindikçe tecrübelerimi buradan aktarırım.