Mondial Mondial 125KT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım başlığı

Katılım
3 Kas 2011
Mesajlar
137
arkadaşlar öncelikle herkesi selamlarım. bende yeni bir kt kullanıcısıyım motoru sfır aldım fakat yanındaki mondial yazıları düşmeye yüz tuttu onun yerine ne yapabilirim ve depo çok hassas olduğundan çizilebiliyor bunun için nasıl bir önlem almalıyım?
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
146
hayırlı geceler arkadaş.hayırlı uğurlu olsun.7 senelik kt kullanıcısı olarak iyi bir seçim yapmışsın.kt hahhında her problem veya modifikasyon işinde yardımcı olurum...ben de orjinal yazılarını sökmüştüm.daha sonra oto boyacılarında satılan tüp şeklinde pasta (çizik ve pürüzlü yüzeylerde kullanılıyor) aldım .pamuklu bir bezle kolayca kalıntılar giderilebiliyor....
daha sonra oto aksesuarcılarından tanesi 75 kuruşa harf al yapıştır.ben öyle yaptım 2 senedir de öyle kullanıyorum.

bir önceki sayfadaki motordaki . . .

---------- Post added at 23:57 ---------- Previous post was at 23:53 ----------



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
3 Kas 2011
Mesajlar
137
bu 125 kt yeni modellerinde sırt desteğide koymamışlar o biraz hayal kırıklığı oldu ama en kısa zamanda taktıracağım bu arada önerin için sağol. benim motor düz yolda fazla hızlanamıyor rodaj aşamasında olduğundanmı acaba?
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
146
ewet roadaj bi bitsin biraz daha değişir ama önceki 125 kt modelerine nazaran euro 3 normlarına uymak için sanırsam eksoz vs değişiklikler nedeniyle güç:8.1 kw (10.935 hp) den 7.6 kw (10.26 hp) ye düşmüş...
onunda etkisi olabilir . . .
mesela drift 9.5 kw (12.85 hp)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
112
Motorumla 1700 Km ye geldik,yağ değişimi haricinde bir masraf yok.ALLAH'a şükür çok memnunum,titreşim konusunda fikrimde sabitim 70 km/h e kadar titreşim çok az,ondan sonra artıyor ama forumda diğer arkadaşların abarttığı kadar değil.Öyle el kol uyuşması falan yok yani.Sevgiyle kalın...:)
 
Katılım
21 Haz 2012
Mesajlar
10
merhaba arkadaşlar ben de bugün sıfır KT 125 aldım yaşım 30 ehliyete de yazıldım. çok usta olmamakla beraber kısa sürede adepte olacağımı düşünüyorum. Şuan formdaki yazıları okuyorum tek tek. Tanıştığıma memnun oldum.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Motor alınca ehliyete yazılanlara kopuyorum, plaka mı bu ? motor alınca ehliyete yazılınıyor ama ehliyeti almanıza en az 3 ay var, o arada bir kazaya karışabilirsiniz yada çevirmeye girebilirsiniz.
 
Katılım
21 Haz 2012
Mesajlar
10
Merhaba 800 km geçtim 21 hazirandan beri. Bu süre zarfında 1 kere 10 liralık 2 kere ful depo doldurdum (şuan depoyu doldurduktan sonra 150 km geçtim.) Ufak tefek vida gevşemeleri oldu birde egzosun üzerindeki metal levha gibi bişey vardı o düştü yolda (geri dönüp aldım).En son pazar günü istanbul küçükçekmece'den tekirdağ'a gittim geldim. Yolda benzinim bitti. aslında bile bile almadım şu yedek depo muhabbeti var diye ama o da boş çıktı :) sağ olsun yolda diğer motorcu arkadaşlar durdu yardımcı oldu. düz yolda 90-100 km hız yapabiliyor.(78 kiloyum 1.73 boy)


Bir sorum olacak. jigle en altta iken motor çok süratli bastığım kadar gidiyor , ortaya alınca 70 i bir km bile geçmiyor tekliyor bunu neden yapar yardımlarınızı beklerim.k.çekmece civarı arkadaşlar ile yüzyüze görüşüp bilgi alışverişi de yapabiliriz...


Mengü sen fazla kopma düğüm atmak zorunda kalmayalım. ehliyet alana kadar kaza yapabilirim çevirmeye girebilirim. Cezası sana yazılacak gibi beni düşünme.

9l2hj.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
112
Kardeşim motorun hayırlı olsun,jikle normalde en altta olması gerekiyor zaten,sadece soğuk havalarda jiklenin konumuyla oyna,yaz mevsiminde jikleyle uğraşmana gerek yok en altta kalması lazım.Hava çok soğuksa en üste alıp 10-15 saniye gaz vererek çalıştırıp sonra orta konuma alacaksın birazda orta konumda çalıştıktan sonra motor ısınınca en alt konuma alacaksın ve orda kalacak.Jiklenin amacı zengin karışım oluşturup motorun soğuk havalarda rahat çalışmasını sağlamaktır,sen sıcak havada jikleyi açarsan zengin karışımdan dolayı üst devirlerde motor tekler bu bir arıza değil için rahat olsun.ALLAH kaza bela vermesin kardeşim.
 
Katılım
21 Haz 2012
Mesajlar
10
@KASPINARLI öncelikle iyi dileklerin için teşekkür ederim. Ben de yeni öğrendim en aşağıda olacağını :) Şimdi 1.000 km bakımına girecek motor. Neleri değiştirmesini tavsiye edersiniz? Hava filtresi , yağ , yağ filtresi ve herhangi bir ayar falan yapmaları lazım mı? şimdi onlar ben şunu şunu yapın demeden yapmazlar siz yönledirirseniz ben bastırırım.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
hayırlı olsun güzel makina,memleketimide görmüş gelmiş bişe olmaz daha ona :cherry: ilk bakımda yapacakları çok bişe yok,ayarlarına bakarlar,zincirini yaglar yagını degiştirip gönderirler,sana tavsiyem bujini degiştir,benim motordada ilk 150 km de rolentide düzgün çalışmıyordu,huylandım orjinal ngk aldım düzeldi,üzerindede ngk var ama çakmasıymış,ve gevşeme çok oluyo sık sık kontrol etmeni öneririm,zaten bikaç sıkmadan sonra yerine oturuyo..
 
Katılım
21 Haz 2012
Mesajlar
10
@blt nerden alabilirim orjinalini ? ya bu mondialin çok bayi ve servisi var ama adam gibi bir usta nerden bulacam işin içinden çıkamadım.
 
Katılım
14 Tem 2012
Mesajlar
1
MONDİAL 125 MT MOTORUM VAR, BAZEN ÇALIŞIYOR BAZEN ÇALIŞMIYOR, ÇALIŞTIKTAN 2 DK SONRA İSTOP EDİYOR. İSTOP ETTİKTEN 20-25 DK SONRA ANCAK ÇALIŞIYOR, 1 AY ÖNCESİNE KADAR BÖYLE SORUN YOKTU, ÇALIŞMAYINCA MI BÖYLE OLDU ACABA, YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM...
 
Katılım
21 Haz 2012
Mesajlar
10
nerdesiniz arkadaşlar yok mu paylaşacağınız bişeyler ? 2000 km oldu 40 günde :) daha hiç kayda değer problem yaşamadım ufak tefek vida gevşemeleri dışında. artık 250 cc bir chopper alayım diyorum.

Bu arada yanıma yedek benzin alıp km ölçtüm. 10 tl benzin ile 67 km gidiyorum. trafik durumu vb durumlara göre değişiyor.
 
Katılım
8 Ağu 2012
Mesajlar
6
Merhaba Dostlar;
Yarın, daha doğrusu bugün ben de KT 125 alıcam.İzmir'deyim.Motorcu Ejder den alıcam, aynı zamanda yetkili servisleriymiş.
Tek tek tüm sayfaları okudum.ANladığım ortalama şey; arkadaş manyak bir performans bekleme, başlangıç için iyi bir motosiklet.Bir kadının yeni çantasına verdiği değer gibi değer verirsen seni epeyce götürür :p diyorsunuz.

Bir şey dikkatimi çekti; KT 125 in Utube da yok deceke sayıda video su var.Motoru canlı ön izlemesi, ne bielyim bir gaz sesi falan duymak imkansız..
Halen 125 i olan varsa, video çekerse süper olur yeniler için.

Bir de dostlar;

bir kaç kişinin yazdığı ama üzeri farklı konular gelince kapanan farklı bir durum var; arka lastiğin kayması durumu.Gerçekten ciddi derecede bir kayma söz konusu mu?Böyle bir durum varsa, önerileriniz nedir?
Herkese mutlu sürüşler
 
Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
112
"Thedarknight" kardeşim,İNŞALLAH motoruna kavuşursun kazasız belasız binersin.Forumdaki bazı arkdaşların abarttığı kadar kötü motor değil.Kadının çantasına verdiği gibi değer falan vermene de gerek yok yani gayet sağlam motor,yağını zincirini kontrol et tamamdır.Benimki 2000 KM ye geldi,yağ değişimi haricinde hiçbir sıkıntı yok,yeri geldi zorladım,yeri geldi karın çamurun içinde yol aldım ama ALLAH'a şükür hiç yolda kalmadım.Ama şu bir gerçektir ki ister mondial olsun ister bmw ister honda...rutin bakımlarını yapmazsan motorun o zaman o da seni üzer.Bu motoru ve diğer çinli motorları kötüleyen arkadaşlar nasıl bir motor arayışı içindeler merak ediyorum.Fiyatına göre gayet makul motorlar.Arka lastik çok iyi değil doğrudur ama o kadar da abartmayalım.Ben çakıllı yolda da kullandım,çamurda da kullandım bi sıkıntı yaşamadım.Ha çok rahatsız olursan lastikten değiştirirsin olur biter:).Kısacası kötüleyenlere bakma al bin keyfine bak...
 
Katılım
5 Kas 2010
Mesajlar
33
125 kt

125kt ,nin 2006 modelleri titreşimden başka hiçbir problemini görmedim duymadım fakat 2012 bir kaç değişiklik var avantjmı dezavantajmı bilemiyorum bir ara ayrıntılı konuşup bilgi vermek isterim 8 yıl kullandım 125 kt yi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst