foruma resim ekleme gayet kısa,kolay.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar daha önce verildimi bilmiyorum fakat çok kolay bi şekilde anlattım,inşallah beğenirsiniz ve yardımcı olabilmişimdir.:cat:


ARKADAŞLAR İLK ÖNCE http://imageshack.us/ SİTESİNİ AÇIYORUZ.DAHA SONRA GÖZATA TIKLAYIP İSTEDİĞİMİZ RESMİ SEÇİP HOST İT DİYORUZ.



daha sonra resmin altındaki 1.linki kopyalayıp cevap yazma bölümüne kopyalıyoruz,konuyu aç veya cevabı gönder diyoruz.tebrikler resminiz eklendi!

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst