Teşekkürler ...
karbüratörü tmizlettim saat gbi çalışıor şimdi bujiyide yeni taktm sorun yok şu anda ama frenlerin ikisindednde çok ses gelior frene basmak istemiorum açıkcas özellikle arka fren . o nedn yapar acaba bilgisi olan aytınlatırsa bni ii olur yeni başladımda daha =)
karbüratörü tmizlettim saat gbi çalışıor şimdi bujiyide yeni taktm sorun yok şu anda ama frenlerin ikisindednde çok ses gelior frene basmak istemiorum açıkcas özellikle arka fren . o nedn yapar acaba bilgisi olan aytınlatırsa bni ii olur yeni başladımda daha =)