Mondial Mondial 125KT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım başlığı

Katılım
30 Kas 2009
Mesajlar
10
Teşekkürler ...
karbüratörü tmizlettim saat gbi çalışıor şimdi bujiyide yeni taktm sorun yok şu anda ama frenlerin ikisindednde çok ses gelior frene basmak istemiorum açıkcas özellikle arka fren . o nedn yapar acaba bilgisi olan aytınlatırsa bni ii olur yeni başladımda daha =)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Teşekkürler ...
karbüratörü tmizlettim saat gbi çalışıor şimdi bujiyide yeni taktm sorun yok şu anda ama frenlerin ikisindednde çok ses gelior frene basmak istemiorum açıkcas özellikle arka fren . o nedn yapar acaba bilgisi olan aytınlatırsa bni ii olur yeni başladımda daha =)

Onuda açıp bakmak lazım..Balatalar bitmiş olabilir kaç km idi senin motor..
Veya büyük ihtimal tozlanmıştır..Balataları iyice zimparalayıp geri tak..ses kesilecektir..:rendeer:
 
Katılım
30 Kas 2009
Mesajlar
10
Motor 8000 binde abi ama her iki frenden de gelio bugn test ettinm motr frene basınca yavşladıktan sonra ses yapmaya başlıo. bilen 2-3 kişiye sordm zamanla temizler kendini felan dediler ama bilmiorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:51 ----------

bide 13.04.2007 tarihinden beri muayenede sigortada yapılmamş. bunlar ne kadr tutr eski sahibi öeyecek. ona bilgi vermm lazm bugn bi bilgisi olan var yardmcı olursa sevinirim.
 
Katılım
19 May 2010
Mesajlar
2
Hava filtresinden benzin geliyor özellikle stop ettiğimde. Başına gelen ya da tamirden anlayan varsa ve yazarsa çok memnun olurum.(buralarda doğru dürüst imkanım yok kendim halletmeye çalışcam :)) ) teşekkürler.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Hava filtresi genelde yağ ile hafif ıslak olur. Benzin olduğuna emin misin? Nasıl geliyor, damlıyor falan mı? Konuyu aç biraz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:12 ----------

Motor 8000 binde abi ama her iki frenden de gelio bugn test ettinm motr frene basınca yavşladıktan sonra ses yapmaya başlıo. bilen 2-3 kişiye sordm zamanla temizler kendini felan dediler ama bilmiorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:51 ----------

bide 13.04.2007 tarihinden beri muayenede sigortada yapılmamş. bunlar ne kadr tutr eski sahibi öeyecek. ona bilgi vermm lazm bugn bi bilgisi olan var yardmcı olursa sevinirim.

Balatalar ne zaman değişti? Mondial servisleri genelde 3-5 liraya Rialli'den ucuz parça alıp orjinal Mondial parçası gibi satıyorlar. Uğur Mondial'den gelme balatalar fena değil ve uzun süre sorun çıkarmıyor, ancak başka kaynaklardan alınanlar genelde sorunlu oluyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:14 ----------

Arkadaşlar kymcoyu satıp 125 kt almayı düşünüyorum kafamda ki tek soru memnun kalamam düşüncesi genelde iki kişi biniyorum motora bana bi tavsiyede bulunursanız çok yararlı olcak.

Herhangi bir motosikleti satıp 2. el bir Çinli alınmasına şahsen hiç taraftar değilim. Eldekini satıp üstüne para ekleyebiliyorken artık bir Japona falan terfi etmek en iyisidir. Şu anki imkanlar el vermiyorsa az daha sabret
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Kas 2009
Mesajlar
10
Teşekkürler. yarn balataları deiştircem bende o zmn bbakıcm bi hal çaresine tanıdık motorcu var kaliteliyi onu gvenip takıcam yamuk yapmaz umarım
 
Katılım
6 Eyl 2010
Mesajlar
6
slm ben bu siteyi 125 arastırırken gordum ve ilk mejazım 125 almayı düsü nüyorum ama tam olarak fiyatını bulamadın bilen varsa yardımcı olabilirmi acaba?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:36 ----------

vede tavsiye edermisiniz nasıldır??
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Başka imkanın olmadığı için mi, yoksa sadece tipinden hoşlandığın için mi 125 KT düşünüyorsun?
 
Katılım
6 Eyl 2010
Mesajlar
6
para dan en uygun bu butceye göre vede yipide fena degil onun icinn

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:11 ----------

vede 2010 modeli var miyki??
 
Katılım
11 Eyl 2010
Mesajlar
53
kt125lerin yenileri plaka,ztf dahil 3000lirayı buluyor.bence ikinci el al bu paraya değmez.ben ikinci el aldım ve memnunum.4yaşında 1 yıldır kullnıyorum tık demedi.15500km.gerçekten sağlam motor yapmışlar+yakıtta cimri.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
7
selam bende siteye yeni üye oldum.yakasık 25 gün önce bende bi 125 ukt aldım 230 km yol yaptım.rodajın
dolmasıa daha çok var ama arada hızı biraz zorluyorum dünkşam 100 km hıza kadar çıktım ama uzun sure gitmedim ilk izlenimlerim fena bi motor değil sorun olarak sadece civataları çok dandik yan ayaklığın cıvatalarından biri kendi kendine düşmüş diğeride sıkarken kırıldı tecrübeli aradaşların tavsiyeleri nelerdir daha sağlam cıvata bulup taksam yine gevşeyip düşermi şimdiden teskkürler
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Motor saplamaları dahil değiştirme planına alırsan iyi olur.

İlk başlarda yaşayacağın gevşeme sorunları zamanla azalacaktır. Rodaja özen gösterirsen titremesi de aşırı olmaz. Bu makinanın limitlerini zorlama, bakımlarını aksatma seni her yere götürür. Ama sonuçta Çin malıdır, arada bir sana ciddi olmasa da masraflar çıkaracaktır.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
7
eyvallah arkadasım basa ne tür bi uybulama önerirsiniz tecrubelerizden yaralanmak istiyorum
 
Katılım
5 Kas 2010
Mesajlar
33
benim kt nazillide tek belkide türkiyede iddalıyım prototip görsel efektlerim var kendim yaptım görmelisiniz tavsiyelerim olacaktır eher konuda yedim içtim bu motoru
 
Katılım
5 Kas 2010
Mesajlar
33
ön zincir dişlisini 16 yap arka lastiği dublex e çevir sadece dublex lastik alıp takman yeterli cantlar uygun çünki.. biraz daha sağlam bir korna tak buji olarakta NGK rezistans lı olanını kulllan yağını sakın eksiltme ön firen balatalarında zamanla gıcırdamalar olacaktır ya dix i değiştireceksin yada balataları telsiz balatalardan alacaksin .. motorda sürekli taşıman gereken bir kaç şey var tabi ki bunlar; ön far ampulü ,yıldız tornavida (düz), sigorta,buji anahtarı ,12/13=10/11 anahtar,bir de neden diye sorma bir tanede 501 japan yapıştırıcı bulundur inan bana çok faydasını görürsün biraz yaratıcı olman gerekiyor . yada o motor seni o hale getiriyor :mrgreen:::::sigara::::sigara::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:21 ----------

Evet arkadaş, görmek isteriz :cat:

bu sayfaya nasıl ekleyebilirim
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Seyyah arkadaş :)

KT'yi 3,5 yıldır kullanıyorum, 40.000 km'ye yaklaştı. Ankara-Bergama gibi çeşitli uzun yolculuklarım da mevcuttur. Yapıştırıcıya kadar saydığın herşey de bende mevcuttur.

Bu motor beni motorcu yaptı, merak etme :mrgreen:

Görsel olarak neler yaptın onu merak ettim. Yarın falan koyarsın resimleri, bakalım görünüş olarak zaten güzel olan bzim KT başka ne hallere bürünüyor, bir görelim hele :)

Bak resim ekleme şurada anlatılıyor:

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/54277-foruma-resim-ekleme-gayet-kisa-kolay.html


Haydaa nereye kayboldun yahu hemen :mrgreen:

Neyse sonra bakarız.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst