Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
@dharma

ii yakaladın fakat olmadı :) "dürent" diye ararsan daha öncede kendisine dürent diye seslendiğimi görürsün :)

@ zsc
Şu yardım konusuna el atalımmı arkadaşlar ? Kulüp adına elimizden geldiğince birşeyler toparlayarak, gülsah arkadaşımıza iletsek mesela ? Böyle bir olaya onay verirseniz, ben bu konuyla bizzat ilgilenir, hatta belirleyeceğimiz bir gün, gelip evlerinizden tüm yardımlarınızı toplayabilirim örneğin... sesli düşünüyorum...

"Eğitim" duyunca dayanamıyorum arkadaşlar. Ne sağlık ne bilişim ne de başka bişey. İlk ve en önemli ihtiyacımız eğitim. Başımıza ne geliyorsa bunun eksikliğinden geliyor. Haydi yapalım birşeyler, kulübümüzün sosyal sorumluluklarını da yerine getirmiş oluruz. 3-5 arkadaşın ufkunun açılmasına 1 parmak katkımız olursa ne mutlu bize...

Fikirlerinizi bekliyorum.

Selamlar, sevgiler.

ii gunner.
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
196
barışcm aslında onay istemen hata :) zenclub üyeleri çok duyarlı arkadaşlar ... mesela ben sonuna kdr destek olurum bu olaya :cat:
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bu olayda dharmadan maksimum katkı bekliyorum
utandırma beni dharma
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
Arkadaşlar o zaman 10-15 gün kadar vaktimiz ya var ya yok. Hepberaber elimizdekileri toplamaya başlayalım hemen. İsmail ve Ben bu konuyla özel ilgileneceğiz. önümüzdeki günlerde size duyuracağımız bi tarihte, Anadolu yakası ve Avrupa yakalarında belirleyeceğimiz 2-3 noktadan, tüm yardımlarınızı toplayıp, kulüp adına Gülşah arkadaşımıza yada yetkililere teslim edeceğiz.

Ben şimdiden 1 takım ansiklopedi, birkaç roman ve 1 takım duvara monteli basit bir raf ayarladım bile ! İşallah bide basit bir bilgisayar toplayabileceğim elimdekilerle... Hadi arkadaşlar bastırınnnnnnnnnn !

ii gunner.
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
60
arkadaşlar çınarcığa 2 günlüğüne kaçalım dedik ama zenlerimiz olmadan olurmu atladık motorlara gidşimiz rahattı ordada azcık üşüsekte gezdik dolaştık karda bile kullandık zenleri azcık kaydık yavaş gittik fakat donüş yolu motoru aldığımdan beri en zor yol deneyimimdi eskihisarda indik d100 den maltepeye kadar geldik sonra bir kar başladı maltepeden şişliye kadar nasıl geldim bilmiyorum bi ara koprude vizör kar tuttu karları yana attım ama hala onum kapalıydı oyle pis bi hava vardı ki ellerim bacaklarım heryerim dondu ama yinede çok zevkli bi yolculuktu mondial ibresine gore 300 km yol gittik buyrun bunlarda fotraflar kar başladıktan sonra fotoraf yok herkesin elleri dondugu için çekemedik

işte fotoraflar burda
http://rapidshare.com/files/15274594/_INARCIK_2007.rar
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
196
arkadaşlar bu kampanyaya mutlaka destek, olun gerekirse kapınıza kdr gelebiliriz bi katkınız olacaksa...barışcm bende de bi kasa var istersen onuda sana vereyim :cat:
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
@ ismaill
Abi olabilir ben elimdekilerden bişeyler çıkarmaya çalışıyorum. bugün o tarafa geçicem, olmadı bi görüşürüz, ararım.

öptümm
ii gunner.
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
425
bu gün redline moto gittik darkformla beraber gerçekten çok iyi cana yakın insanlar.. 8000 km den beri ilk kez düldülümü bakıma götürdüm kayış,balata,şanzımanın içindeki parçalar balata bazı kırılan parçalar değişti genel ayar yapıldı 80 ytl tuttu gerçekten de çok iyi bir fiyat
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
selamlar.

Evet Umut'un dediği gibi birlikte gittik.
Bende de durum şu:

KAYIŞ DEĞİŞTİ,
Motor yağı değişti,
Şanzuman yağı değişti,
Arka balata değişti,
adını sanını muhabbetten unuttuğum 1 parça daha değişti,
ön amortisörlerden gelen ses kesildi,
ayak marş pedalından gelen meşur ses giderildi (içerideki müşür sökülüp yağlanarak) ve periyodik bakım yapıldı.

Tüm bunlar parçalar ve işçilik dahil 60 YTL.

Bizim Gedizler'de; 0.8 Kg yağ değişimi + 1 buji değişimine 65 YTL aldıklarını ve kayış değiştirmeye 120 YTL istediklerini hesaba katarsam, hemen hemen 2 milyar 327 milyon falan kardayım. :)

Redline'a sonsuz teşekkürler.

PS1: Playstation gelmiş. Doya doya playstation oynayabilirsiniz.
PS2: Mehmet KAN kardeşimden aldığım bi istihbarata göre de, kısmetse, 1-2 hafta içerisinde Redline Mondial yetkili servisi olduğunu bizlere müjdeleyecekmiş...

ii gunner.
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
peki arkadaşlar benim motor asya bu konudada yardımcı oluyorlarmı acaba bakıma götürsem yoksa mondial olması şartmı?
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
@İsmaill & Darkform : Bende kampanyaya katılmak isterim ama yarın akşam zalak almanyaya gidicem 9 gün ordayım sonra dönücem bu arada fırsatım olmicak ama geldikten sonra eğer bitmemiş olursa elimden geleni yapmaya çalışırım.

@Burak : Kutluyorum seni ve cesaretiini bu mevsimde çınarcığa motorla git gel kara yakalan :) valla süper, bak unutma baharda bizimle (cesaretsizlerle) bir veya birkaç kamp daha yapcaksın
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
196
arkadaşlar macera arayanlar varsa aramızda hafta sonları yollara düşebiliriz yalova ve çanakkale revaçta bu günlerde...bana uyar her türlü walla :)
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
@ bazen
marka sınırlaması yok. Asya, Mondial, Jinlun, Mirage... Kuponunu siteden yazdırarak ( www.zenscooclub.com ) direkt gidebilirsin :cat:

@ Bitlis yardım.
Yardım malzemelerini toparlayan arkadaşlar; buradan yada siteden yada özel mesajla veya telefonla, kısacası nasıl isterseniz o şekilde, Bana yada İsmail'e ulaşabilirseniz seviniriz. Bu sayede Bizde bir güzergah çizip yardımları toplayabiliriz.

ii gunner.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
235
merhaba arkadaşlar,
bilmiyorum söyleyen oldu mu ama bizim Zenlerin fiyatı 2.150 ytl olmuş. Hayırlı olsun:)
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@all
evet herkese hayırlı olsun zamlar başladı :pr:
from 1650 to 2150 %30 evet bende tam bu kadar zam aldım maaşa ya :pr: :pr: :pr:
@bülent
biliyorsun değil mi ? tv de çıkan eleman yasin değilmiş :farao:
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
Güzelli Köyü İlköğretim Okulu YARDIM ÇALIŞMASI

----------------------------------------------------------------------------------------
ZeN ScooClub

guroymak.jpg

Sevgili ZeN'ciler,

li3.gif
Kulüp üyelerimizin eline ulaşan yardım çağrısnını ardından, ZeN ScooClub olarak; "Güzelli Köyü İlköğretim Okulu"na destekte bulunmaya karar verdik.

li3.gif
Güzelli Köyü İlköğretim Okulu'nun öğretmeni ve müdürü Mehmet Yalçın tarafından bizzat yapılan yardım çağrısında, 3 sınıfta okutulan toplam 220 kardeşimizin, eski ders kitapları ve 3 ciltlik bir ansiklopedi haricinde hiçbir eğitim kaynağının bulunmadığı ve dar gelirli bölge miniklerinin her türlü yardıma ihtiyaç duyduklarından bahsediliyor. (Mehmet Yalçın Öğretmen tarafından aktarılan durumun tamamını okumak için tıklayın)

li3.gif
Yardımı yapılacak malzemeler şunlar:
- Kurulması düşünülen kütüphane için raf ve dolap.
- Ansiklopedi, roman, derslere yardımcı kaynak kitaplar, hikaye kitapları, boyama kitapları.
- Bilim çocuk bilim teknik gibi süreli dergi ve yayınlar, OKS- ÖSS Hazırlık kitapları
- Kışlık giyecekler (bere, atkı, eldiven, mont... Tüm giyecek yardımlarınızın ÜTÜLÜ, YIKANMIŞ ve düzgünce KATLANMIŞ şekilde teslim edilmesini önemle rica ederiz )
- Diğer malzemeler (Fotokopi makinesi, televizyon, projeksiyon cihazı, bilgisayar, kırtasiye malzemeleri i ç ve dış cep duvar boyası...)

li3.gif
Kulübümüz nezdinde yapılacak olan yardımlar, 21 Şubat 2007 Çarşamba ve 23 Şubat 2007 Cuma geceleri, takriben 20:00-22:00 saatleri arasında, İstanbul içerisinde olması kaydıyla, kulübümüzün tahsis edeceği araçla adreslerinizden teslim alınacak ve toplu gönderinin yapılacağı merkeze teslim edilecek.

li3.gif
Ülkemizin en önemli ihtiyacı ve eksiği olan eğitime verdiğimiz önemi hepbirlikte gösterelim. Yardımlarınızı teslim etmek istediğiniz tarihi, soru öneri ve fikirlerinizi bu e-postayı yanıtlayarak bize ulaştırabilirsiniz.

li3.gif
Bu eposta da yer alan fotoğraflar, yardımda bulunacağımız okulun ve öğrencilerinin kendi fotoğraflarıdır.

li3.gif
Kaynaklar:
- Yardım çağrısı eline ulaşan ve bizlere ileten gulsahd isimli üyemizin forumumuza girişini görüntülemek için tıklayın.
- Mehmet Yalçın Öğretmen'in koyogretmenleri.com uzerinden bizzat yayinladigi yardim cagrisini, okul ve öğrencilerin fotoğraflarını goruntulemek icin tıklayın.

li3.gif
Mehmet Yalçın Öğretmen'in ulaşım bilgileri:
E-mail Adresi: [email protected]
Adres: Güzelli Köyü GÜROYMAK/ BİTLİS
TEL: 05057470688- 05367929885
Mehmet YALÇIN
Müdür Yetkili Öğretmen

li3.gif
ZeN ScooClub'dan bilgi almak için:
Barış BIÇAKCI (darkform) = 533 479 93 64
İsmail GÜLDÜR (ismaill) = 535 692 10 03 / 544 428 11 71

Saygı ve Sevgilerimizle;
ZeN ScooClub
www.zenscooclub.com
[email protected]

----------------------------------------------------------------------------------------
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst