- Katılım
- 6 Haz 2006
- Mesajlar
- 757
@ismaill
hoşgeldin abicim
@ burakxxxxx
burak hakkaten nefis fiyat. Resmen maliyetine falan olmuş. Mehmet KAN'a tekrar teşekkürlerimizle... Ben'de havaları ilk iyi yakaladığım anda redline'a gitmeyi planlıyorum. Aynen fikirlerimi yazarım. Kahve dünyası servisi erken kapatıyor diye oradan soğuduk
Farklı biyerler bulunda bi buluşalım yine.
@ umutpoy
sende hoşgeldin yawrum özlettin
Haydin ii gunner.
Arkadaşlar,
Cuma akşamı 20:00 gibi Çamlıca'da enfes Kurufasulye yapan bir mekana yemeğe ve muhabbete gidiyoruz. Gelmeyi planlayan arkadaşlar varsa ona göre yer ayırtıcaz. Ayrıca konuyu şurada da konuşuyoruz: Zen ScooClub Forumları: hafta içi organizasyonu
ii gunner.
hoşgeldin abicim
@ burakxxxxx
burak hakkaten nefis fiyat. Resmen maliyetine falan olmuş. Mehmet KAN'a tekrar teşekkürlerimizle... Ben'de havaları ilk iyi yakaladığım anda redline'a gitmeyi planlıyorum. Aynen fikirlerimi yazarım. Kahve dünyası servisi erken kapatıyor diye oradan soğuduk
@ umutpoy
sende hoşgeldin yawrum özlettin
Haydin ii gunner.
Arkadaşlar,
Cuma akşamı 20:00 gibi Çamlıca'da enfes Kurufasulye yapan bir mekana yemeğe ve muhabbete gidiyoruz. Gelmeyi planlayan arkadaşlar varsa ona göre yer ayırtıcaz. Ayrıca konuyu şurada da konuşuyoruz: Zen ScooClub Forumları: hafta içi organizasyonu
ii gunner.
Son düzenleme: